• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik knikte, en ging met mijn rug naar hem toe staan zodat hij The Mark niet zag.
    Ik trok vluchtig mijn jurkje over me hoofd en trok het vestje aan, en liep toen samen weer met Ray naar Hogwarts.
    Het was inderdaad al wat afgekoeld, af en toe verscheen er een wolkje voor de zon en de wind was iets frisser geworden.

    [Oh, ik ga morgen HP kijken, dus nu heb ik weer tijd. ..De rest van de nacht :'D *no-lifer*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mabel Jovita
    Fred had gelijk er van door gaan had geen zin ookal had ik het graag gedaan als het nog kon maar aan de leraren te zien waren ze niet echt blij geweest met ons voedsel gevecht daarom benutte ik de laatste paar minuten om nog wat pudding richting leraren, zwadderaars of andere mensen te gooien en vrolijk verder mijn dansje te doen terwijl ik er ook bij begon te zingen.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Ray

    Ik loop met Elisábeth naar binnen. Één vraag brand op mijn tong; Heeft zij nou echt dat teken op haar arm...
    Ik kij keven opzij en open dan de deuren, luid gehoel en geschreeuw komt ons te gemoed. Ik trek mijn wenkbrauw even op en loop op het geluid af, het komt uit de great-hall. Ik kijk om de hoek en krijg meteen iets in mijn gezicht. "Gat-ver-damme!" zeg ik en draai me om. "Haal het weg." Zeg ik iet wat commanderend. Maar bedoelde het niet zo. Het stinkt echt afschuwelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fred
    'Bedankt,' zei ik. 'Hoe vind je ht nou om met ons Gryffindors rond te hangen?'
    Ik zag hoe het Beauxbatons meisje een taartje in het gezicht van Dumbledore gooide en ze verschrikt keek. Dumbledore echter deed heel cool een gooide een taartje in mijn richting dat ik net ontweek. Die gast was maf maar cool.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Ik vind het echt vreselijk, Fred" Zei ik droog en de sarcasme droop er gewoon vanaf. Meteen erna roep ik: "Het is echt geweldig bij jullie!! OMG! Ik wou dat ik ook bij Gryffindor zat! Jullie zijn veel gezelliger dan die DODE SLYTHERINS!" De laatste twee woorden riep ik extra hard en richting de tafel van slytherin.
    "Ik denk dat ik morgenochtend niet meer leef.." Lachte ik "Als ik 1 stap in die common room zet word ik waarschijnlijk vervloekt ofzo.." Zei ik waarna ik meteen weer een muffin ergens heen gooide "Ja, morgen ben ik dood" Zei ik lachend toen ik zag wie ik geraakt had: Malfoy, Hij en zijn aanhangsel wilden me nu vast vermoorden.. Woops..


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik klapte dubbel van het lachen toen Ray voedsel in zijn gezicht kreeg, en lachte nog harder toen hij me commandeerde.
    ''Niemand commandeert me, lieverd.'' grijnsde ik, en daarom haalde ik het spul ook weg met zíjn t-shirt.
    ''Alsjeblieft.'' zei ik liefjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'Ach dan ga je toch mee naar Gryffindor common room?' vroeg ik. 'Je kan best bij de Jovita-twins of Hermione op de kamer. FOODFIGHT JOEHOE!'
    Ik gooid nog een taartje naar de aap van Malfoy.


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    "Dank j- Ey!" Zeg ik als ze het met mijn shirt weg heefd gehaald.
    Ik grijns en haal wat van mijn shirt en veeg het tegen haar wang aan.
    "Die verdiende je." Zeg ik grijnzend en zet een aantal stappen opzij, waarna ik het op lopen zet. Ik denk dat ik haar reactie wel kan vertellen, al weet ik het niet zeker. Ik lach zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    "Echt? Omg! Dankjee!!" Gilde ik vrolijk waarna ik hem dankbaar een kus op zijn wang drukte en daarna weer verder gooide met voedsel
    "Weetje.. eigenlijk is het wel zonde voor al dat voedsel.." Zei ik zachtjes terwijl ik naar alle voedsel resten die overal waren, snel haalde ik mijn schouders op en smeerde een stukje taart uit in Fred's gezicht waarna ik hard moet lachen, mijn dag kan niet meer stuk..

    Hermione
    Ik wilde niet nadenken over de straf en de strafpunten die we zullen krijgen voor Gryffindor. Het was echt grappig ondanks dat ik helemaal onder de etensresten zat..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:14 ]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik slaakte een kreetje, en toen hij wegrende keek ik op.
    ''Ukkie!'' brulde ik, en rende zo snel als ik kon achter hem aan.
    Ik naderde hem, en uiteindelijk sprong ik bovenop Ray waardoor we op de grond belandden; hij onder, ik boven.
    Ik veegde het spul van mijn wang, en spreidde het over zijn gezicht om vervolgens het vieze deel van zijn shirt er bij te doen.
    Ik glimlachte liefjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik voelde dat ik op de grond belande en niet overeind kom omdat Elisábeth op me zit.
    "Aaah, nee. Gatver!" Roep ik en veeg over mijn gezicht. Ik kijk Elisábeth aan en ze glimlacht lisfjes. Ik rol met mijn ogen en veeg mijn vieze handen weer over haar wangen. Ik trek speels een wenkbrauw op.
    "Wat wil je nog meer doen? We zijn toch beide al vies." Zeg ik grijnzend en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [in welk jaar zit Dawn?]
    Fred
    Ik stopte meteen mijn han in de jampot en smeerde het uit in haar gezicht. 'Nu moeten alleen de meiden nog toestemming geven, ik denk niet dat je erg graag bij de jongens komt slapen. Anders hebben we altijd nog een bank in de Common Room.'


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    'Dawn tuurlijk kun je bij ons op de kamer we hebben toch een bed over' waarna ik haar op de grond tussen de etensresten duwde en nog meer eten in het rondstrooide dit was de leukste eerste ochtend op Hogwarts everr!


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    Ik grinnikte.
    ''Charmeur.'' lachte ik.
    ''Ik? Niks, maar ik weet niet wat jij in gedachten had..'' vroeg ik hem, met dezelfde wenkbrauwwiebel en lachte even.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    "He! Fred! Do you want your revenge? Daar zijn Jackson en Enquest!" Roep ik naar Fred als ik de twee de zaal door zie stormen. Ik gooi een pudding richting de twee en hij komt precies op de goede plek zodat de pudding hun beide raakt. Meteen doe ik een vreugde dansje waarna ik lachend naar de twee kijk..
    "Oh en Fred: De bank licht echt heerlijk bij jullie" Zei ik grijnzend "En bij de jongens op de kamer zou ik ook niet zo erg vinden hoor" Zei ik waarna ik mijn tong naar Fred uitstak.

    [Dawn zit in jaar 4 =p]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:23 ]


    Little do you know