• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred
    Ik pakte een kan met pumpkinjuice maar ik miste Dawn. Inplaats daarvan miste ik en van de Franse meisjes die een plek naast haar zaten en zij keek verschrikt op.

    Axelle
    Ik keek geïrriteerd op en toen i een jongen met rood haar geschrokken naar mij zag kijken. Shit, mijn uniform ging doorschijnen. Ik pakte een toast met iets Engels erop dat leek op vleespastij en gooide het naar hem, ik raakte helaas een platinablond miesje dat op Merle leek.


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    'well done Girl!' roep ik Dawn toe. ik gooi toast in Hermione haar gezicht en op dat moment word ik geraakt door een stuk toast dat uit de hand komt van het franse meisje waar Merle toe straks mee zat te praten tijd voor revenge en gooi een zacht gekookt ei naar haar hoofd.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:17 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    Zijn vraag liet me beseffen dat ik rilde, en ik knikte even. Tot nu toe heeft hij nog niks gezegd over The Mark, dus ik beschouwde dat als een goed teken en besloot me er geen zorgen over te maken.
    Ook ik pakte mijn handdoek, en sloeg die om me heen.
    ''De hoofdpijn is in ieder geval wel weggezakt.'' zei ik, en grinnikte eventjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axelle
    Ik kreeg een zachtgekookt ei tegen mijn hoofd geslingerd en gooide toen een bak kwark die richting in, hij raakte alleen een jongen -Marcel- die er tot nu toe buiten was gebleven.

    Fred
    'FOODFIGHT!' riep ik en ik gooide een tomaat naar de andere kan van de zaal tegen Malfoy aan.


    Remember to be ridiculous.

    Hermione
    Ik keek geschrokken naar Mabel en maakte mijn gezicht schoon met een spreuk waarna ik een pudding naar Mabel gooide en raakte.

    Dawn
    Ik vond het aardig leuk te vinden en gooide nu een mega pudding richting Hermione maar ik raakte Fred. Hij zag nu nogal groen door de pudding waardoor ik in de lach schoot.
    "Fred je ziet nogal groen! Misschien moet je maar even langs madame Pleister?" Riep ik en ik gierde het uit van het lachen. Op dit moment had ik droge humor maar dat stoorde me niet. Ik mocht deze mensen wel, ze waren echt veel gezelliger als de Slytherins en als je hier iemand bekogelde met eten werd je tenminste niet meteen vervloekt ofzo..


    Little do you know

    Mabel Jovita
    I Love foodfights! terwijl ik mensen om me heen met eten aan het bekogelen was dacht ik dit. Bam pudding in het gezicht van zabini, toast tegen Dawn, Marcel onder het pompoensap en Wham een muffin tegen het hoofd van Fred.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Axelle
    Ik durfde niet overeind te komen met mijn doorschijnende jurkje. Ik begreep waarom ze zulke uniformen hadden maar begon wel met eten te gooien.

    Fred
    Ik gooide een pudding in het gezicht van Sneep n terwijl de pudding van zijn gezicht droop keek hij me heel woedend aan. 'Vogens mij heb ik Gryffindor punten gekost,' zei ik en ik gooide een ei in het gezicht an Hermione.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Woop Woop! FOODFIIIIGHT!!" Gilde ik tussen het met eten gooien door.
    Ik bekogelde iedereen van slytherin "TIME FOR A FUCKING REVENGE!!" Gilde ik lachend naar ze waarna ik ze allemaal bekogelde met de meest kleverige dingen die op tafel stonden. Uiteindelijk zag ik een hele meloen staan en pakte deze op, naar wie zou ik deze even gooien? Ik keek de slytherin tafel rond en baalde dat ik Jackson of Enquest niet zag. Ik richtte maar op Zabini en Malfoy, Ik gooide en sprong meteen een gat in de lucht toen de, dankzij mij, verrotte meloen in hun gezichten kapot spatte, dat moest stinken..

    Hermione
    Ik keek Fred aan toen ik het ei in mijn gezicht kreeg en lachtte "Fred we hebben Gryffindor allemaal punten gekost" Lachtte ik waarna ik gewoon meedeed met de Food Fight

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:31 ]


    Little do you know

    [Pompidompidommmm]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mabel Jovita
    heel de Great Hall stond op z'n kop door onze foodfight maar vooral Dawn ging uit haar dak ik zag haar net een verrotte meloen in het gezicht van Malfoy gooien dat kind was geniaal ht kon Hermione zelfs niet schelen dat het ons punten kostten. dit werd strafwerk maar ik kon het niet laten om met eten naar de leraren tafel te gaan gooien terwijl ik een overwinningsdansje deed.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred
    Het was onmogelijk om nog in de Great Hall te zitten zoner geraakt te worden dus ik zag een paar leerlingen naar de uitgang vluchtten en ik wist Parkinson nog te raken waarna ze hysterisch gilde en wegrende.

    Axelle
    Uiteindelijk kon mijn uniform me niets meer schelen en begon ik ook met eten te gooien. De huiselven zouden het hier druk krijgen. Ik nam snel de tijd op mijn uniform weer te drogen waardoor het de gewone, niet doorschijnende, kleur lichtblauw weer aannam en gooide een taartje tegen de kampioen van Hogwarts.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    Ik zag hoe Mabel een aantal leraren had geraakt en danste vrolijk met haar mee, I Have the time of my live! Als we nu zouden vluchten hoefden we waarschijnlijk niet op te ruimen.. Ik stelde lachend voor aan de anderen om er tussenuit te glippen, al wist ik dat het eigenlijk te leuk was om weg te gaan. Maar het zou ieder moment kunnen zijn dat één van de leraren op zou staan en boos iedereen tot bedaren zou brengen, dat zou echt niet lang meer duren, aan die gezichten te zien.


    Little do you know

    Fred
    Ik schudde mijn hoofd op Dawns voorstel. 'Ze weten al dat wij de aanstichters zijn dus er vandoor gaa heeft geen zin dus we kunnen er beter zo lang mogelijk van genieten, zag je Parkinsons gezicht net?'


    Remember to be ridiculous.

    [Sooowwwyyy ben ik weer xd]

    Ray

    "Jup." Zeg ik glimlachend naar haar.
    "Zullen we anders naar binnen gaan? Ons omkleden." Zeg ik en kijk haar aan.
    Ik wil me echt wel omkleden nu, ik begin het echt nogal koud te krijgen. Het is echt niet normaal, in het water is het lekker, eruit niet lekker. Ik ga al overeind staan en pak mijn t-shirt die ik aantrek en kijk dan naar Elisábeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    "Haha je hebt gelijk" Grinnikte ik.
    "En natuurlijk zag ik haar gezicht! Één woord Fred: Ge-Wel-Dig!" Roep ik uit waarna ik ineens rauw ei tegen mijn hoofd krijg waardoor ik ineens van lachend naar heel droog kijk..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:56 ]


    Little do you know