• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Merle Jovita
    'warmtebezweringen zijn niet zo moeilijk maar je zou natuurlijk ook gewoon een dikkere trui aan kunnen trekken.' 'hoe krijgen jullie eigenlijk les nu jullie niet op school zijn?' vroeg ik.

    Mabel Jovita
    'je vergeet de hondenbeet van vorig jaar vliegende auto's in de beukwilg en zo maar je verveelt je iniedergeval nooit met hem.' 'wel jammer dat er dit jaar geen zwerkbal word gespeeld he' 'hey, Hermione, hoe ist er mee?'

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:38 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Marcel
    'Haha ja van mij mag het hoor' zei ik. "Anders halen we een leuke grap met die meiden uit, iets waar zij juist van moeten kotsen' zei ik. Persoonlijk zou ik dat hun verdiende loon vinden. En aangezien we toch de hele dag te tijd hadden. Het gezegde, de tijd gaat snel als je het leuk hebt, klopte dus overduidelijk niet. Aangezien het nog steeds ochtend is en veel mensen nog aan het ontbijt zitten

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:39 ]


    Can't control my second personality

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik glimlachte, Alize had niet moeten liegen. 'Ehm, ik geloof dat het de bedoeling is dat we een deel zelfstudie doen en voor de rest volgen we jullie lessen maar we hoeven geen verslagen te maken omdat we dat niet bij zouden kunnen houden met het Engels.'

    Fred Weasley
    'Inderdaad,' zei ik. 'We moeten wel blijven oefenen.'
    Ik mompelde een begroeting naar Hermione en ging verder met het wegwerken van mijn ontbijt.


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Jahh! Laat ze slakken kotsen! Netzoals Malfoy toen bij Ron had gedaan!" Riep ik lachend uit.
    "Alleen weet ik niet welke spreuk dat nou ook alweer was.. Laten we het Malfoy vragen als we hem tegenkomen" Zeg ik dan maar.
    Ik vond Draco eigenlijk niet eens meer leuk ofzo.. Hij was altijd zo gemeen tegen mij geweest..
    "Marcel? Vind jij eigenlijk iemand leuk..?" Zei ik zachtjes. Ik wist niet waarom ik het vroeg maar ik had vaak de gekste vragen..

    Hermione
    "Goed, Met jullie?" Vroeg ik vrolijk.
    "Wisten jullie al dat Marcel met een Slytherin optrekt? Ik denk dat ze gewoon loopt te stoken.." Zeg ik dan.
    Ik nam nog een hap van mijn broodje waarna ik ze aankeek om hun reactie te peilen..

    [Haha ze nam een slok van haar broodje xD Fail]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:47 ]


    Little do you know

    Fred Weasley
    'Ook goed,' zei ik maar een woedende steek joeg door me heen toen ik het nieuws over Marcel hoorde. 'Wat?' vroeg ik. 'Welke Slytherin.'
    Als het die Ray of Jackson was dan ging die eraan.


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    'wel oke, buiten de tussenstop op de vloer en in de bezemkast is deze ochtend heel normaal verlopen.' 'maar Marcel en een Slytherin dat had ik niet verwacht! wie is het?'

    Merle Jovita
    'ohh chill!'
    maar ik moet nog even mijn boeken gaan halen ik zie jullie later nog wel misschien. doeg


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Marcel
    Ik schrok een beetje van haar vraag. Ik kon haar nu moeilijk gaan vertellen dat ik haar al vanaf de tweede leuk vind. Ik wilde ook onze vriendschap niet verpesten.Dus in plaats van te antwoorden stelde ik ook een vraag aan dawn "Vind jij dan iemand leuk"? Ik gunde haar wel geluk, maar als het draco zou zijn dan zou ik echt uit mijn vel barsten


    Can't control my second personality

    Axelle Bernette Beaumonde
    Merle vertrok weer en ik kee haar na. 'Volgens mij is zij wel oké,' zei ik tegen Alize. 'Maar probee niet meer te liegen, dat is niet je grootste talent.'


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    "Ey stiekemerd!" Zeg ik lachend en spat een hele hoop water naar Elisábeth.
    "Niet zomaar achter mij verschijnen jij!" Lach ik en zwem naar haar toe.
    Ik geniet echt van het water, ik voel me er zo vrij in. En aangezien we vrij zijn vandaagm kan ik hier wel de hele dag in blijven liggen.
    Oh en de hoofdpijn is nu ook stukken minder geworden, alsof het water het van me weg neemt of zo iets dergelijks. Ik kijk weer naar Elisábeth en glimlach naar haar. "Hoe is het met jou hoofd?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Een lach klonk uit mijn stembanden "Te verlegen om het te zeggen Marcel?" Zei ik grijnzend "Ik weet niet of ik wel iemand leuk vind.. Ik vond Draco leuk.. Maar hij begon zich tegen mij te gedragen als een snol en nu mag ik hem niet meer" Zei ik lachend..

    Hermione
    "Tis Harmonie. Die blonde, hebben jullie ze niet aan tafel gezien dan? Ze lopen echt dehele tijd samen.." Zei ik walgend. Ik vond het vreselijk hoe iemand van ons omging met één van hén.
    "Ze doet zo overdreven vriendelijk voor iemand van haar soort.. Ik vind het raar"..


    Little do you know

    Fred Weasley
    Ik knikte. Ik herinnerde haar me vaag. Ik geloof dat zij erbij kwam toen ik gemarteld werd en me verdedigde. 'Geef haar een kans Mione,' zei ik. 'Het is gelukkig niet Jackson of Enquest, die waren gisteren ng leuk bezig.'


    Remember to be ridiculous.

    Marcel
    een gevoel van opluchting trok door mijn lichaam toen dawn vertelde dat ze draco niet meer leuk vond. Want in mijn ogen was het een arrogante zak.
    Opeens dacht ik weer aan hermione. " we zullen we hermione gaan overtuigen dat je geen bitch bent" vroeg ik aan dawn. "Volgens mij zit ze nog in de grote zaal"


    Can't control my second personality

    Hermione
    "Wat hebben ze gedaan dan?" Vroeg ik geschrokken en boos.
    "En waarom zou ik een Slytherin een kans geven? Je weet hoe ze over me praten, Fred" Zeg ik dan nog ietsje bozer..

    Dawn
    "Je durft me duidelijk niet te vertellen wie je leuk vind hea?" Zei ik plagend waarna ik opstond.
    "Oke let's go to the Great Hall!" Zei ik "Again.." Voegde ik er toen lachend aantoe. Ik deed mijn arm lachend om zijn schouders en zo liepen we richting de Great Hall..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:15 ]


    Little do you know

    Mabel Jovita
    'hmmm ik weet het niet ik heb haar nog nooit echt met andere Slytherins zien optrekken volgens mij maar een Slytherin is en blijft een Slytherin zullen we haar ook roze maken Fred?' ik legde mijn toverstok alvast naast mijn bord het werd wel weer eens tijd voor een beetje actie


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred Weasley
    'Gewoon een paar kinderachtige vervloekingen, zij kwam om de hoek en nam het voor me op,' zei ik. 'Ik weet dat Slytherins niet aardig zijn maar volgens mij is zij anders en als we haar dan verkleuren, maak er in haar geval fuschiapaars van.'


    Remember to be ridiculous.