• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    ''Nee.. Ja, alles oké.'' zei ik, en wuifde het weg. Ik ging voor het knisperende haard zitten, en voelde de warmte aangenaam tegen mijn huid.
    Ik staarde gefascineerd naar het flakkerende vuur, en zuchtte even.
    Ik voelde me gewoonweg klote, maar ik vertrouwde mezelf ook helemaal niet, wat heb ik gisteren gezegd?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Hij keek lichtelijk bezorgd naar Elisábeth, ze zat duidelijk ergens mee. Hij zette zich naast haar neer. "Je zit ergens me, dat zie ik." Zei hij met een twijfelende toon, hij is niet zo een doordrammer, maar hij wil helpen.
    Plus, de nieuwsgierigheid overwint het van zijn verlegenheid.
    Zelf kijkt Ray ook in het haardvuur, de warmte voelt lekker. Het lijtk wel of hij zijn hoofdpijn vergeet, maar het is er wel nog steeds.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd.
    ''Ik vraag me gewoon af wat ik gisteren heb gedaan of gezegd.'' zuchtte ik, en haalde gefrustreerd een hand door mijn haren.
    Ik ging het hem niet zeggen als hij het zich niet kon herinneren, dan werkte ik mezelf alleen maar in de nesten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Tja, dat vraag ik me ook af." Antwoord hij luchtig, hij kan zich werkelijk niets meer herinneren.
    Het hout knapte even en hij keek er naar, dat is zo mooi om te horen. "We hebben ons gewoon haast lam gedronken." Zegt hij terwijl hij naar het vuur blijft kijken. "Een erg dom iets, als je het mij vraagt. Wist je dat je daardoor in coma kan geraken?" Hij kijkt nu richting Elisábeth. Hmm, kwam hij nu niet wat betweterig over? Dat merkte hij gauw genoeg, of ze trekt zich er niet van aan, kan ook nog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik lachte schamper.
    ''Ja, dat weet ik, ukkie.'' grijnsde ik zwakjes, en steunde mijn hoofd op mijn handen terwijl ik mijn blik nog niet had losgescheurd van het vuur.
    ''Ik ga nooit meer zo veel zuipen.'' mompelde ik, al zei ik dat elke keer als ik op deze manier eindigde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga weer de 'ik' vorm schrijven, vind ik leuker.]

    Ray

    Ukkie was wel haar vaste bijnaam voor me geworden hé? Ach zolang alleen Elisábeth het gebruikt, vind ik het goed.
    "Ik ook niet." Zeg ik dan op het veel zuipen.
    Mijn ogen blijven naar het vuur kijken. "Ik háát koppijn." Zeg ik terecht. Ik ga in kleermakerszit zitten. Ik schrok toen ik ineens een beeld voor me zag, van de great-hall, iets met de beker en een naam. "Potter..." Sis ik als ik de naam zie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Hm? Hè.. Wat?'' mompelde ik verward toen Ray Potter' zijn naam siste, en ik keek hem aan.
    ''Waar heb je het over?'' vroeg ik hem, en ik krabte onnozel aan mijn achterhoofd.
    Het zal wel aan mij liggen, denken was niet mijn sterkste punt in de ochtend en al helemaal niet als ik een enorme kater had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik kijk naar Elisábeth.
    "Potter zijn naam, hij komt uit de beker." Zeg ik dan en kijk haar aan.
    "Ik zag het zelf, straks." Zeg ik en kijk even naar het vuur.
    Krijg hij toch nog alle roem, nee! Boos sla ik mijn vuist op de grond. Ons uitslovertje moet het weer voor elkaar krijgen hoor.
    Ik grom een keer. Ja, ik haat niet snel mensen, maar als ik wel iemand haat is dat Potter wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Mijn adem stokte. Hoe wist hij dat?
    ''Hoe weet je dat?'' vroeg ik hem, denkend aan de opdracht. Dit was goed. Het betekende dat het Alicia en mij zou lukken om zijn naam er in te krijgen.
    Maar aan de andere kant.. Ik hoopte niet dat Ray mijn gezicht zou zien, of die van Alicia..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik kijk weer naar Elisábeth.
    "Ik zag het..." Zeg ik alleen maar. Ik kan er nog steeds niet over uit dat Potter zijn naam er uit komt. Ik grom weer ongemerkt.
    "Echt, altijd moet die Potter alle aandacht krijgen. Ik vraag me alleen af hoe die naam erin komt." Zeg ik dan en kijk weer even naar Elisábeth.
    Een zucht verlaatm ijn lippen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Mijn gezichtsuitdrukking stond alleen maar verwarder.
    ''Hoe kan je dat zien? Het is nog niet eens gebeurt. Misschien gebeurt het niet eens en heb je gewoon een te grote kater.'' bedacht ik me hardop, en keek Ray aan alsof hij gek was geworden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    O shit ja, zij wist nog niet dat ik- fuch. Eigenlijk weet niemand dat nog.
    "Ehm, nou het zit zo," ik draai me wat naar Elisábeth toe. "ik kan zo gezegd een beetje in de toekomst kijken, het is niet veel maar toch wat." zeg ik dan eerlijk. "Ik zie dingen die over een paar minuten gebeuren, maar ook iets later." Zeg ik dan. Ik kijk Elisábeth aan, ze zal me vast wel raar vinden... Nee ,wacht we zitten toch op een magische school?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik keek hem verbaasd aan.
    ''O..Oké, apart. Best cool.'' mompelde ik, en ik keek hem onderzoekend aan.
    ''En het klopt, altijd?'' vroeg ik hem, aangezien ik gewoon zekerheid wou.
    Dan was het alleen nog de taak om die Potter te vriend te krijgen, en hem een beetje op weg helpen door het Tovertoernooi heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik haal mijn schouder op.
    "Volgens mij wel altijd." Zeg ik dan, ik heb nog nooit meegemaakt dat het niet waar was.
    Ik kijk Elisábeth weer aan. "Waar denk je aan? Je lijkt me nogal tussen twee werelden in." Zeg ik eerlijk naar wat ik denk en dit keer kijk ik haar onderzoekend aan. Ze deed net ook al zo raar...
    Even schiet mijn gedachten naar de beker en Potter zijn naame. Hoé in vredesnaam komt die naam erin!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 23:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik keek Ray even aan. Hij heeft me ook de waarheid verteld, en hoe graag ik hem óok de waarheid zou willen vertellen, ik kón het niet.
    Ik zou hem in gevaar brengen, en zodra ze er achter zouden komen wist ik zeker dat ik héel veel vloeken over me heen zou krijgen.
    ''Niks.'' zuchtte ik. ''Ik stelde me gewoon even voor hoe het zou zijn als ik dat zou kunnen.'' loog ik, en keek naar het vuur om Ray niet meer aan te kijken. Ik voelde me schuldig, maar het was voor zijn eigen bestwil.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''