• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:01 ]

    Aria schreef:
    Oké, dan verander ik hem wel weer in Everdeen of Arlene, of neem ik Nieve.

    Everdeen vind ik wel leuk (:

    Ik vind Nieve leuker ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmm ik vind Arlene mooi :)


    ~

    People, ik ga slapen
    Bye bye (K)

    VanDerVaart schreef:
    People, ik ga slapen
    Bye bye (K)


    beetje laat maar die kut mobiel doet kut. Sleepwell with your footie babe & tot morgen (flower)(K)


    ~

    Goodmorning, Knufs. I'm off to work tot 16:00, tot vanavond!


    ars moriendi

    I'm back girls! Dood op en zo lekker uitzieken maar wel terug!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Good morning everyone & welkom terug Demi!

    Goedemorgen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thank you! Hahaha. Ik lees van de week bij hoor. Jullie schrijven te veel. Drie hele pagina's O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Dit liedje werd echt non-stop op de camping gedraaid. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga even ontbijten en slapen/uizieken. De dokter proberen te bereiken want het is een drama :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goedemoooorgen en welkom terug Demi und Sannie, hihi.
    @Demi, wat heb je?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goodmorning babes (flower)

    @Deem: ben je nog niet beter?:S


    ~

    Pff, alleen nog de verhalen van Claire en Amy lezen en dan maar weer eens zelf aan de slag :')


    @ Amy, het is nogal een ranzig verhaal maar mijn darmen zijn zichzelf aan het vergiftigen. Sinds vijf juli ben ik niet meer echt naar de wc geweest - één keer met een beetje diaree door een voedselvergiftiging maar dat was veel te weinig :') - Ik heb dus een buik alsof ik drie maanden zwanger ben en het doet ontzettend veel pijn. Daarbij hebben we allemaal van de reis een bacteriele infectie en moet ik me laten testen op Malaria aangezien nu zeker vijf mensen die kut ziekte hebben opgelopen. Dus, wie gaat er volgend jaar mee naar Afrika? :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."