• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:01 ]

    Hoi Marjoliennnn. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hi there Amyyyy!

    DEMI welcome back!
    SANNE welcome back!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik irriteer me mateloos aan Stefan. En Damon is leuk. En nu ga ik me kamer opruimen, want overal ligt of staat wel wat en dan ga ik daarna aflevering 20 zien. _O_

    Khedira schreef:
    (...)

    mygash :S allemaal ziektes en infecties :(


    Erg hè :') Allemaal in één week. Pff. Hahaha. Ach, we zijn nu lekker thuis.


    Heuiii Lien!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe was Uganda Deem? C:

    & Wat is Emeli Sandé een verschrikkelijke goede zangeres zeg!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik was ziek in Turkije. Toen ik in Nederland was aangekomen was het gelijk over.

    Metropolis schreef:
    Hoe was Uganda Deem? C:

    & Wat is Emeli Sandé een verschrikkelijke goede zangeres zeg!


    In één woord VerschrikkelijkGeweldigSuperGezelligMooiFasinerendInspirerendWonderbaarlijkPrachtig en dat zegt niet genoeg. Nee, echt prachtig. Het land en de mensen. Tuurlijk heeft het ook mindere kanten zoals de mishandeling en kindermisbruik die we hebben gezien maar daarentegen is het zo'n mooie pure samenlevening. Ja, moeilijk uit te leggen als je er niet bent geweest maar over 10 minuutjes staan er wat pic's online ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    T0RRES schreef:
    Ik was ziek in Turkije. Toen ik in Nederland was aangekomen was het gelijk over.


    ): Tsja, bij ons duurt het nog wel even. Mijn lichaam wilt niet meer. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    In één woord VerschrikkelijkGeweldigSuperGezelligMooiFasinerendInspirerendWonderbaarlijkPrachtig en dat zegt niet genoeg. Nee, echt prachtig. Het land en de mensen. Tuurlijk heeft het ook mindere kanten zoals de mishandeling en kindermisbruik die we hebben gezien maar daarentegen is het zo'n mooie pure samenlevening. Ja, moeilijk uit te leggen als je er niet bent geweest maar over 10 minuutjes staan er wat pic's online ^^


    Wow nu ben ik wel nieuwsgierig! C:

    @Kim
    Ik in Oostenrijk, de volgende ochtend kreeg ik ontbijt op bed van zo'n jongen die daar werkt. ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Blegh, waarom denkt iedereen bij mijn username aan Harry Styles :c Het is juist van Teen Wolf ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Blegh, waarom denkt iedereen bij mijn username aan Harry Styles :c Het is juist van Teen Wolf ;p

    Ik lees er ook elke keer 'Styles' uit terwijl het 'Stiles' is. Komt omdat alles hier zo gefocust is op One Direction dat je automatisch dat eruit haalt. :c

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik lees er ook elke keer 'Styles' uit terwijl het 'Stiles' is. Komt omdat alles hier zo gefocust is op One Direction dat je automatisch dat eruit haalt. :c


    I don't even like 1D anymore, vroeger vond ik ze nog wel leuk maar nu zijn ze zo'n over de top hype geworden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    I don't even like 1D anymore, vroeger vond ik ze nog wel leuk maar nu zijn ze zo'n over de top hype geworden


    This.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stiles schreef:
    I don't even like 1D anymore, vroeger vond ik ze nog wel leuk maar nu zijn ze zo'n over de top hype geworden

    Exactly. Het is gewoon teveel. Just give me vampires and I will be happy.

    Metropolis schreef:
    (...)

    Wow nu ben ik wel nieuwsgierig! C:

    @Kim
    Ik in Oostenrijk, de volgende ochtend kreeg ik ontbijt op bed van zo'n jongen die daar werkt. ^^


    Een stukje van de fotograaf staat nu op m'n Facebook. Dit is een stuk tot maandag. Mijn eigen foto's komen zsm.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."