• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Piazon schreef:
    Ik wil best eens uitzoeken hoever het precies is naar Utrecht en hoeveel me dat gaat kosten (: eventueel kan ik het proberen te regelen met een weekendje Rotterdam bij mijn familie, maar ik weet niet of dat gaat lukken.


    Waar woon je in België? Ik wilde naar Oostende met de trein en dat grapje zou me een retourtje van €135,- kosten vanuit Zoetermeer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Waar woon je in België? Ik wilde naar Oostende met de trein en dat grapje zou me een retourtje van €135,- kosten vanuit Zoetermeer.


    Ik woon in Leuven (: Oostende is ook vanaf hier nog zo'n tweeënhalf uur met de trein --


    The truth may be orange!

    Ik niet dat het 'm gaat worden bij mij, Utrecht kost ook al iets van €50. Maarrr, ik ben binnenkort wel twee week in Zeeland en als we in die tijd zouden gaan zou het een hoop geld schelen maar dan moet er wel een vriendin van mij mee xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    T0RRES schreef:
    Utrecht zou echt geweldig zijn. Ik ken een heel leuk restaurantje/café en er zijn leuke winkeltjes (:

    Aaah, omg, met zijn allen uit eten. :'D


    ars moriendi

    Ozil schreef:
    (...)

    Hoe was Uganda? Welcome back trouwens.(:


    Thanks! Uganda was in één woord echt geweldig. Het voelt toch wel als thuis komen, zo'n land. Ik hou echt van Afrika ondanks mijn heimwee :') Daarnet zat ik alweer te kijken naar Rwanda of Congo reizen; dieper het ruige Afrika is wel enorm gaaf lijkt me. Maar foto's etc komen allemaal nog die zijn we nu langzaam aan aan het uitwisselen etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry girls, ik ga morgen pas schrijven. Gossip Girl is te verslavend :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Thanks! Uganda was in één woord echt geweldig. Het voelt toch wel als thuis komen, zo'n land. Ik hou echt van Afrika ondanks mijn heimwee :') Daarnet zat ik alweer te kijken naar Rwanda of Congo reizen; dieper het ruige Afrika is wel enorm gaaf lijkt me. Maar foto's etc komen allemaal nog die zijn we nu langzaam aan aan het uitwisselen etc.


    Zoiets pakken ze je nooit meer af. Leuk dat je het wel leuk hebt gehad.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yep, sorry girl D:. Moet je morgen werken? Ik van 13:00 tot 21:00 (fml) dus dan ga ik jou in elk geval wel lastigvallen :') En wat het meeten betreft; dan ontmoeten wij elkaar anders gewoon op den Bosch station, dan kan je met 40% korting met mij meereizen naar Utrecht. ;) Geld trouwens ook voor andere mensen die geen gratis OV hebben. Als je met la Claire reist, bespaar je 40% op je kaartje. :')

    En Utrecht ligt wel het allercentraalst.. ^^


    Eh, nee, haha. Ik moet woensdag werken van 4 tot 8, donderdag van 6 tot 8 en vrijdag van 5 tot 8, dus echt heel relaxed weekje, hihi. En zaterdag vertrek ik dan voor vier dagen naar Hengelo naar een vriendin toe, dusssss, hihi.
    En dan meet ik je wel in Den Bosch ja of zo. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Aaah, omg, met zijn allen uit eten. :'D


    Awh. THAT WOULD BE FUN!
    Dat café/restaurantje is héél leuk. Heel knus, maar toch ook open en privé. En met van die lange tafels. Echt leuk hoor (:

    Ozil schreef:
    (...)

    Zoiets pakken ze je nooit meer af. Leuk dat je het wel leuk hebt gehad.(:


    Nee, dat zeker niet. Haha. Als het aan mij ligt komen er alleen maar van die ervaringen bij :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guys, ik ga slapen! Ik ben nog steeds wat moe van kamp en morgen moet ik er weer vroeg uit - dagje zee, hoera! (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Nee, dat zeker niet. Haha. Als het aan mij ligt komen er alleen maar van die ervaringen bij :Y)


    Hihi.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ga tv kijken.(: x
    Slaaplekker Manon & veel plezier morgen!


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    (...)

    Hihi.(:


    ^^ Met de trein door Rusland is al goed gekeurd door mams. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nee, dat zeker niet. Haha. Als het aan mij ligt komen er alleen maar van die ervaringen bij :Y)

    Door jou wil ik ook zo´n reis doen, betwijfel wel of dat voor mij is weggelegd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.