• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Heb een spierziekte)


    ( veel beterschap )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik liet hem los en pakte zijn hand. 'Kom, we gaan kijken waar Lyra, Fertilis en Louize zijn.' zei ik. Ik trok hem mee naar de trillingen van wel vijf mensen, waar ik twee nieuwe bij voelde. 'Ik geloof dat het Woud aardig vol begint te raken. Heb jij dat pistool nog?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    (...)

    ( veel beterschap )


    [dankje ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ben weer terug. veel beterschap rememberyoux.}


    welkome to my garden of fantasy

    {hoe ziet die eizeren tent er eigenlijk uit, hoe groot is hij en wat is de indeling. zijn er bedden of zo?}


    welkome to my garden of fantasy

    Matheo
    Melody nam mijn hand 'Kom, we gaan kijken waar Lyra en Fertilis zijn.Ik geloof dat het Woud aardig vol begint te raken. Heb jij dat pistool nog?' vroeg ze."Ja hij zit in mijn broekzak."zei ik en ik volgde Melody.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    annickemiek schreef:
    {hoe ziet die eizeren tent er eigenlijk uit, hoe groot is hij en wat is de indeling. zijn er bedden of zo?}

    (ja er zijn planten bedden en de tent is redelijk groot.De indeling maakt eingelijk niet uit en er is een kleine douche)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {zijn onze perso nog onderweg?}


    welkome to my garden of fantasy

    Fertilis
    "Kom,jullie mogen mee,maar je moet wel doen wat we zeggen." zei en liep richting het kamp


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik ben een uurtje ofzo weg)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    "Kom,jullie mogen mee,maar je moet wel doen wat we zeggen." doen wat hun zeggen. ik snoof. ik ben geen slaaf ofzo. ik zal doen wat ze zeggen zolang het mij aanstaat meer niet. ze kunnen de pot op. dat zal nog wat worden. en ik liep mee naar het kamp.


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    Ik voelde hoe de trillingen wegtrokken, en keek naar Matheo. 'Ze zijn geloof ik naar de tent. Zal ik van onze bedden straks één groot bed maken?' zei ik flirterig. Ik gaf hem nog een kus en liep richting de tent.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody ze dat ze bij de tent zouden zijn.En vroeg dan flirterig of ze van onze bedden 1groot bed moest maken."dan kan ik dicht tegen je aanliggen"zei ik zwoel en ze gaf me nog een kus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephan

    "Kom,jullie mogen mee,maar je moet wel doen wat we zeggen."
    En ik werdt weer gecommandeerd. Deze mensen waren wel bazig zeg. "Als of ik zou durven iets anders te doen." Zei ik sarcastisch. Ik zou het waarschijnlijk wel doen. Ik had niet echt de mogelijkheid om in de wildernis te overleven. Daartoe was ik totaal niet in staat.

    Lyra

    Ik gaf Fertilis groot gelijk. Wie wist of deze vreemden te vertrouwen waren. Mijn vertrouwen was al een keer geschonden. Dat was ook gedeeltelijk mijn eigen schult. Ik had het kunnen voorkomen. Gewoon beter op de trillingen in de grond letten, maar ik was weer zo stom dat ik dat niet deed. Ik kon mezelf wel voor m'n kop staan, maar dat zou heel stom staan. "Als je het zou durven, krijg je met ons te maken." Antwoorde ik op Stephan. Met 'ons' bedoelde ik meer onze hele groep.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:48 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    ik keek de jongen geiriteerd aan ,maar geef geen antwoord op zijn vraag,want we waren juist toegekomen bij het kamp


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH