• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Fertilis stemde in met mijn plan en ik stond op. De trillingen kwamen uit noord-oostelijke ricting dus liep ik daarheen. " Sorry dat ik zo gemeen tegen je was." Zei ik zachtjes, zodat alleen Fertilis het kon horen. "Ik weet ook niet waarom ik dat deed, normaal ben ik niet zo." Ik was eracher gekomen dat het compleet onredelijk was geweest van mijn om zo gemeen tegen haar te zijn. Ik had geen reden om haar te wantrouwen, behalve dan haar actie van de eerste dag. Maar daar had ze misschien wel een hele goede reden voor. Dat gezegt te hebben liep ik weer verder in de richting waar de trillingen vandaan kwamen.


    First things first, but not necessarily in that order

    louize
    " Heb jij een beetje verstandvan overleven in de wildernis?" ik ging ook zitten. ''nouw eeh, ik heb op scouting gezeten en ik heb veel van die overlevings programmas gekeken. enne ik heb mijn rugzak. al weet ik niet echt wat er in zit. ik heb er maar wat in gepleurd en veel tijd had ik niet toen die klote soldaten binnen vielen.'' en ik keek in mijn rugzak. ''ik heb een boek over planten, niet nodig dat weet ik allemaal zelf al. ik heb nog een mes, wel handig. ik heb heel veel ondergoed en een bikinie, ook handig en ik heb... mijn karate pak'' gilde ik bijna. ik sloeg mijn armen eromheen. de ruwe witte stof was nu bijna het enige waarbij ik mezelf voelde. ik legde mijn pak weer in de rugzak en keek verder. ''voor de rest heb ik aleen maar wat snoep. okee heel veel snoep, dus als we hier alleen zitten dan zijn we voorlopig nog niet uitgehongerd. en ik heb het mes om mijn middel nog, voor het tuinieren.'' ik haalde het mes uit de schede. het is eerder een soort mini zwaard, het soort kapmes dat je in de jungle zou gebruiken om een weg te banen en zo. ik had het ooit van een oom gekregen die wist dat ik van tuinieren hield. best wel vaag.


    welkome to my garden of fantasy

    Fertilis
    Lyra liep ook Noord-oostelijke richting." Sorry dat ik zo gemeen tegen je was.Ik weet ook niet waarom ik dat deed, normaal ben ik niet zo." zei ze zachtjes."Het is niet erg,soms kan ik ook te fel reacheren en hard flippen,zoals de eerste dag."zei ik ook zachtjes.Ik voelde dat we dichterbij waren Ik liep wat trager dan daarnet,je weet nooit of het goede of slechte zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephan

    "Dan weet je in ieder geval al meer dan ik. De natuur en ik zijn practisch vijanden." Zei ik grappend. Ik was ontzettend slecht met planten. Gaf je er eentje aan mij, dan kon je er vergif op innemen dat hij de volgende dag dood was. En dat was niet overdreven, het was een keer gebeurt. Ik moest de planten van de buurvrouw verzorgen terwijl zij weg was en toen ze weer kwam, waren ze allemaal dood. "Ik heb een aansteker, een pen en een schrift. Niet dat je daar iets mee opschiet. Het hangt dus van jou en je kapmes af of we overleven." Zei ik. Toen zag ik twee mensen onze kant opkomen. "Eindelijk." Zei ik, licht ongeduldig.

    Lyra

    Ik glimlachte zwakjes naar Fertilis. " Dankje." Ik was blij dat ze me vergaf. Ik had me verschrikkelijk assosciaal gedragen zonder reden en ik schaamde me ervoor. Lang dacht ik er niet over na, want in de verte zag ik twee fiiguren zitten. Ik versnelde mijn pas en liep naar ze toe. Een jongen en een meisje. Ze zager er niet echt gevaarlijk uit, maar dat had de heks van net ook niet gezien. Ik keek naar Fertilis en trok toen mijn mond open,. " Naam, leeftijd, gave." Commandeeerde ik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:30 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    Lyra versnelde haar pas en kwam bij de twee staan ik deed hetzelfde als haar.Ik bekeek de 2 en bleef op mijn hoede.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    "Ik heb een aansteker, een pen en een schrift. Niet dat je daar iets mee opschiet. Het hangt dus van jou en je kapmes af of we overleven." ik grinnikte. ''nou een aansteker is anders ook handig, nu hoeven we tenminste niet dood te vriezen.'' toen hoorde ik iets. ik hield mijn hoofd schuin en ik hoorde weer geritsel. ''er komt iets of iemand aan.'' fluisterde ik bijna.


    welkome to my garden of fantasy

    Stephan

    De twee meisjes kwamen bij ons en eentje trok haar mond open. "Naam, leeftijd, gave." Commandeerde ze me. Verontwaardigd keek ik haar aan. "Weetje, meestan hou ik niet zo van mensen die mij rond lopen te commanderen." Zei ik. "Maar voor jou maak ik een uitzondering. Stephan, 16 jaar, een hel zooi met doden en geesten zien en al die zooi." Zei ik nonchalant. Ik had nog steeds geen idee hoe ik mijn gave moest uitleggen en hield nog steeds het minimale windsturen achter.

    Lyra

    Iets met doden? Eng! Ik had geen idee of ik de jongen, Stephan, mocht of niet. Ik kreeg niet echt goed hoogte van hem. "Wauw, orgineel hoor. Die had ik nog niet vaker gehoort." Zei ik sarcastisch, als antwoord op zijn mislukte flirtpoging. 'Het was een poging waard." Zei Stephan. Ik zuchtte. "Ik ben Lyra." Stelde ik mezelf voor. "En dit is Fertilis." Zei ik gebarend naar Fertilis.


    First things first, but not necessarily in that order

    louize
    ''nou lira en fertilis, fijn dat jullie je ook voorstellen. ik ben louize, ben 17 jaar en bestuur planten en zo.'' zij ik ook verondwaardigt. ''en wat zijn jullie leeftijd en gave?''


    welkome to my garden of fantasy

    Fertilis
    Ik rilde even.iets met doden...Lyra stelde zich voor aan de jongen die blijkbaar Stephan noemt.Het meisje stelde zich dan voor als Louize.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Stephan is een soort Necromancer]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    [Stephan is een soort Necromancer]

    haha


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)
    haha


    [hoezo?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    louize
    ''zo en jullie zijn hier ook gedumpt ofzo? waar komen jullie vandaan? weten jullie waar we zijn?'' ik keek ze vragend aan.


    welkome to my garden of fantasy

    MoonAngel schreef:
    (...)

    [hoezo?]

    wat bedoel je er eigenlijk mee?


    welkome to my garden of fantasy

    Fertilis
    Louize vuurde direct een stel vragen op ons af."Staak het vuren van je vragen!"zei ik wat geïriteerd."Ja we zijn hier ook gedumt ,we zitten in het zwarte woud.En wij zaten wat verder." beantwoorde ik haar vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH