• Ik erger me echt dood aan uitslovende mensen die hun Björn Borgs echt heel hoog hebben en hun broek heel laag. Zo uitslovend vind ik dat; 'Van kijk mij ik heb een merkonderbroek!' Het is maar een onderbroek! En ook al is ie van Björn Borg ofzo, dan kan je hem ook normaal dragen.

    Voel je nu niet gelijk aangesproken ofzo, het is gewoon mijn mening;)

    Edit: Dit is niet bedoeld voor de mensen die hun onderbroeken normaal dragen


    a figment of your imagination

    ^^ dathebk ook.. egt al die lui dragen die dingen in mijn klas ;l


    We can only learn to love by loving.

    Whaha ja daar heb ik ook pesthekel aan. xD Daarom boycot ik die boxers. Al zitten ze nog zo lekker, al krijg ik een miljoen? Ik draag ze niet!:Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik haat Bjorn Borg man. Zeker kids die er stoer mee doen vind ik vervelend x.o


    Mew <3

    Ben het helemaal met je eens!
    Oeps, wel een beetje hypocriet van me.
    Ik koop ze ook niet, maar van de week was een vriendin van mijn moeder hier die ze heel goedkoop had gekregen en dus kreeg ik er 2 van mijn ouders...
    Maar ik had ook een ondergoed-gebrek xD
    *heeft teveel details gegeven*


    I clicked my heels and wished for you.

    Maar ik had ook een ondergoed-gebrek
    *heeft teveel details gegeven*


    Whah x'D Mja, jij loopt er niet mee te showen denk ik?


    a figment of your imagination

    Ik haat Bjorn Borg man. Zeker kids die er stoer mee doen vind ik vervelend x.o

    idd

    ik hou van mijn gwldige zwarte boxers die lekkerder sitte dan die bjorn borg dinge en veel goedkoper warex3


    We can only learn to love by loving.

    ik heb ook altyd zo myn broek hoor.

    En ik heb ook bjorn borg

    Maar bomme je mag zelf wten wat je aandoet

    (...)

    Whah x'D Mja, jij loopt er niet mee te showen denk ik?

    Neej, gelukkig niet! :P
    Veel jongens bij mij op school hebben ook van dat ondergoed aan en dan een SKINNY JEANS (wtf?) tot óver hun kont hangen xD Dat is pas écht debiel :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik schep er niét mee op hoor,Maar ik heb er wel een paar,Maar bijna niemand weet het háhá!Als ze het dan toevallig zien zeggen ze ; Waahh heb jij een bjorn borg? -huppelkut springt hyper op en neer- omg >< alsof het een wereldwonder is ofzo,Die vn de pieces zitten toch lekkerder x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Veel jongens bij mij op school hebben ook van dat ondergoed aan en dan een SKINNY JEANS (wtf?) tot óver hun kont hangenxD Dat is pas écht debiel:P


    Hahahaa x'D


    a figment of your imagination

    Een vriendin van me laat die altijd zien -_-


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Neej, gelukkig niet! :P
    Veel jongens bij mij op school hebben ook van dat ondergoed aan en dan een SKINNY JEANS (wtf?) tot óver hun kont hangen xD Dat is pas écht debiel :P


    WHATTEHECK?!

    boys in skinny vindk grappig en eng x3


    We can only learn to love by loving.

    Maar weet je, Björn Borgs waar mensen over opscheppen zijn nog niet zo heel erg.
    Persoonlijk heb ik een hele erge hekel aan van die meisjes met enórm dikke konten en dan een string er 3 km bovenuit :S
    Rare wereld..


    I clicked my heels and wished for you.

    Gheghe, ik heb ze en ze zitten verrukelijk, maar ik doe het niet expres mijn broek zo op mijn kont hangen dat doet mijn broek zelf.. Echt ook als ik een andere onderbroek aan heb komt ie er een meter bovenuit... Ach boeit het me wat,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ongeveer 5 van die dingen. Maar ik heb mijn broek gewoon normaal. xd Ik vind ze gewoon lekker zitten, en ze gaan niet tussen je reet zitten, dat zijn bij sommige andere wel zo. :Y)

    [/Lol]