• Ik erger me echt dood aan uitslovende mensen die hun Björn Borgs echt heel hoog hebben en hun broek heel laag. Zo uitslovend vind ik dat; 'Van kijk mij ik heb een merkonderbroek!' Het is maar een onderbroek! En ook al is ie van Björn Borg ofzo, dan kan je hem ook normaal dragen.

    Voel je nu niet gelijk aangesproken ofzo, het is gewoon mijn mening;)

    Edit: Dit is niet bedoeld voor de mensen die hun onderbroeken normaal dragen


    a figment of your imagination

    fuck Björn Borg, er komt een winkel hiero van BB -.- ze kunnen beter nog een boekwinkel neerzetten!
    BB kan je ook bij Bakkersport kopen -.-

    en die mensen die die dingen zo hoog optrekken are insane ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jah bij ons een jongen van verleden jaar had die ook zen broek zo keilaag hangen

    toen was onze titularis kwaad op hem zei ze dat ze bretellen ging meebrengen zodat zijn broek hoger ging hangen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ben tegen bjorn borg XD
    kbedoel 15 of 20 uri voor een onderbroekje?!
    niet normaaal.
    daar koop ik een berg onderbroeken van ;|
    ik heb er geen problemen mee als mensen hun broeken laag dragen...

    Het is idd errug duur maar het zit daarom ook errug lekker.

    Tot nu toe vind ik het de fijnste boxers. Ik heb er nu 5 ofzo en 1 cars en ik moet zeggen dat die cars niet zo lekker zit dan die BB's. Maargoed die cars zit ook best lekker ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ben er ook niet gek van. En dan die lui die de broek half op de kont hebben hangen. Ik krijg gewoon de neiging om 'm eraf te trekken :']

    Lol...

    Ik heb dat deze week bij iemand gedaan in de kantine in de pause xD.

    OMG hij zij ook nog check ik heb BB. Thanks Damian.

    Ik zo.. Alsje? Ik wil niet veel zeggen. Ik draag ook BB maar doe gewoon niet zo overdreven vriend ;). Gewoon zo als mij. Simpelweg een klein randje er boven uit. ( Echt op een hele deftige bekakte manier zei ik dat want ik had voor schooltijd drank op dus was heel licht aangeschoten en had diezelfde dag nog een straf te pakke. GELE KAART :$ )

    OMG hoe stom gewoon. Staat hij met een uitgetrokken broek zijn BB te showen xD.

    Was haast geneigd om ook die boxer ook nog naar beneden te trekken maar dat is wel wat TE erg ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    whahah ben eht helemala met je eenSS
    voral bij jongens is het erg!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik haat Bjorn Borg man. Zeker kids die er stoer mee doen vind ik vervelend x.o


    gna gna , dat weet ik
    ze dwong me bijna me sweater uit te doen.. he marin? x'D


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik schep er niét mee op hoor,Maar ik heb er wel een paar,Maar bijna niemand weet het háhá!Als ze het dan toevallig zien zeggen ze ; Waahh heb jij een bjorn borg? -huppelkut springt hyper op en neer- omg >< alsof het een wereldwonder is ofzo,Die vn de pieces zitten toch lekkerder x]


    ja idd , ik vind die van Pieces ook lekkerder zitten dan de Bjorn Borg die ik heb...


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik haat boxers :']
    Die gaan tussen je bilspleet zitten :']
    [/sorry]
    (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik draag altijd wel Bjorn borg, maar bij mij gaat het niet express dat je het ziet, me broek zakt vaak afxD


    Ice-cream Rockt more than you x3