• Ik erger me echt dood aan uitslovende mensen die hun Björn Borgs echt heel hoog hebben en hun broek heel laag. Zo uitslovend vind ik dat; 'Van kijk mij ik heb een merkonderbroek!' Het is maar een onderbroek! En ook al is ie van Björn Borg ofzo, dan kan je hem ook normaal dragen.

    Voel je nu niet gelijk aangesproken ofzo, het is gewoon mijn mening;)

    Edit: Dit is niet bedoeld voor de mensen die hun onderbroeken normaal dragen


    a figment of your imagination

    (...)

    Oeh, moet je doen! <3 Dan wil ik die gezichten wel eens zien x'D

    Bij mijn neef moest ik me gewoon in houden x']
    Maar wat het vervelende is: door bepaalde kleding te dragen straal je wat uit. En je hebt heel wat van deze jongetjes die zich overdreven stoer gaan gedragen en daar kan ik me ongelofelijk aan ergeren. Ik weet het; laat toch lekker gaan, maar toch: doen alsof de klas jouw eigen persoonlijke speelterrein is waar iedereen zich maar aan jouw wensen moet aanpassen vind ik wel heel ver gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    doen alsof de klas jouw eigen persoonlijke speelterrein is waar iedereen zich maar aan jouw wensen moet aanpassen vind ik wel heel ver gaan.


    Dat is waar;) Maargoed, ik zei al dat het mijn mening was en dat niemand zich aangesproken moest voelen enzo x'D


    a figment of your imagination

    Idd.
    en ik vind ze nog lelijk ook die kutonderbroeken, en sowieso, wie geeft er 20 euro uit aan een ONDERBROEK.


    Sweet dreams will come true.

    Haha bij die jongens vind ik het soms wel ubersexxy.. niet dat het om bjorn borg gaat.. Maar het feit dat je zo hun reet ziet :P

    xD


    Because Nobody Love's

    Haha bij die jongens vind ik het soms wel ubersexxy.. niet dat het om bjorn borg gaat.. Maar het feit dat je zo hun reet ziet :P

    xD


    whaha das wel geil ja x3
    da hebbe heel veel lui uit mijn klas en toen had so'n gast x een boxer met pacman erop aan n_n met die spookjes erop ik vond prachtig lag heletijd dubbel x3


    We can only learn to love by loving.

    1 jonge in me klas die heeft geen riem xD dus hem zakt de broek echt letterlijk af.. Maar t is wel chill die heeft er dan allemaal van zon popjes opstaan zo xD


    Because Nobody Love's

    er zijn iemand bij mij in de klas en die draagt zijn broek altijd op half 6!!xD En dan zie je bijna heel zijn boxer als hij zich bukt ofzoxD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    er zijn iemand bij mij in de klas en die draagt zijn broek altijd op half 6!!xD En dan zie je bijna heel zijn boxer als hij zich bukt ofzoxD

    bij mij ook das sexy n_n


    We can only learn to love by loving.

    Kijk...
    Ik heb ook bjorn börg boxsers.
    maar ik doe miss net dat randje der boven.
    maar heb niet alleen bjorn börgs en ik hoef zee eigelijk ook nit persee te hebben.
    xD


    i can't pretend you're nothing special

    Ik heb er 1tje van mijn ouders gekregen, en draag hem gewoon normaal. Waarom zou ik met zo'n ding gaan showen ofzo, t is maar een onderbroek -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    bij mij ook das sexy n_n

    ja dat wel maar zijn vriendin [zit ook bij mij in de klas!:P] vindt dat niet!!xD Ze denkt dat iedereen dan met hem wilt!!xD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mahhaha. Sowieso draag ik nooit Björn Borg en heb er maar 1 onderbroek van gekregen. Bah. Ik vind het echt onzin. Gewoon een shirtje met Bjorn Borg erop. Ja, so what? Je kan hetzelfde shirt voor 12 euro kopen en zelf er Bjorn Borg op zetten :')


    I recycle my thoughts.

    Ik heb geen Bjorn Borg, maar J&G underwear..Eigenlijk het zelfde maar dan met een andere naam er op en goedkoper, en ik draag ze gewoon omdat ze heel fijn zitten xD ik heb een klein deel van de rand boven mijn broek uit, maar dat is omdat ik vooral baggy broeken draag en die zitten zowiezo al lager, dus die rand steekt er vanzelf wel uit. En omdat ik dan kan bukken zonder een bouwvakkersdecollete (Ofzo) ^^ ik heb toch mijn shirt eroverheen dus niemand ziet het
    *verhaal is veel te lang*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lol xD.

    Ik draag BB maar ik doe hem er niet overdreven ver bovenuit. Alleen het randje.

    Soms draag ik er ook een riem bij als het anders niet wil ;).

    En idd diegene die midden op straat hun BB gaat lopen showen zijn idd zielig.

    Ik loop in kleding waarin ik me goed voel. En zo als ik al zei.. Ik draag merk maar schep er niet mee op. Een klein randje BB erbovenuit dat het net te zien is oke maar als echt die broek zo laag zit dat je letterlijk de boxer kan zien is idd uitsloven en daar heb ik een keiharde hekel aan.

    Ik draag BB ook pure omdat het gewoon lekker zit ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik ben tegen bjorn borg XD
    kbedoel 15 of 20 uri voor een onderbroekje?!
    niet normaaal.
    daar koop ik een berg onderbroeken van ;|
    ik heb er geen problemen mee als mensen hun broeken laag dragen...


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)