• Ik erger me echt dood aan uitslovende mensen die hun Björn Borgs echt heel hoog hebben en hun broek heel laag. Zo uitslovend vind ik dat; 'Van kijk mij ik heb een merkonderbroek!' Het is maar een onderbroek! En ook al is ie van Björn Borg ofzo, dan kan je hem ook normaal dragen.

    Voel je nu niet gelijk aangesproken ofzo, het is gewoon mijn mening;)

    Edit: Dit is niet bedoeld voor de mensen die hun onderbroeken normaal dragen


    a figment of your imagination

    (...)

    WHATTEHECK?!

    boys in skinny vindk grappig en eng x3

    Grappig en eng? xD
    Vertel!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben er ook niet gek van. En dan die lui die de broek half op de kont hebben hangen. Ik krijg gewoon de neiging om 'm eraf te trekken :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar weet je, Björn Borgs waar mensen over opscheppen zijn nog niet zo heel erg.
    Persoonlijk heb ik een hele erge hekel aan van die meisjes met enórm dikke konten en dan een string er 3 km bovenuit :S
    Rare wereld..


    dat is grieselig [/rilt]


    We can only learn to love by loving.

    Maar weet je, Björn Borgs waar mensen over opscheppen zijn nog niet zo heel erg.
    Persoonlijk heb ik een hele erge hekel aan van die meisjes met enórm dikke konten en dan een string er 3 km bovenuit :S
    Rare wereld..

    Haha, dat is grappig, gewoon door de kantine roepen Hee meid leuke string heb je aan.x´D

    Ach dat hoor je bij ons zo vaak.x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben er ook niet gek van. En dan die lui die de broek half op de kont hebben hangen. Ik krijg gewoon de neiging om 'm eraf te trekken :']


    Oeh, moet je doen! <3 Dan wil ik die gezichten wel eens zien x'D


    a figment of your imagination

    K heb eigenlijk...

    Een Hekel Aan Die Onderbroeken. Ik Bedoel Voor Eem Onderbroek Betaal Je Toch Niet Zo Veel Geld!


    Follow just your own mellody

    (...)
    Grappig en eng? xD
    Vertel!


    grappig omdat het er so maf uitsiet en Eng omdat sommige dan nogal gay doen [soals so'n boy opsgool die mijn vriendinne zac efron noeme.. die draagt OF een skinny OF een trainingsbroek en hijs egt so onwijs gay altijd aant doe]


    We can only learn to love by loving.

    Hebk ook hekel Aan ! ;)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    (...)
    Haha, dat is grappig, gewoon door de kantine roepen Hee meid leuke string heb je aan.x´D

    Ach dat hoor je bij ons zo vaak.x´D



    whaha das lol n_n ik ga x voor de gein met een string door de klas sgiete denk ik n_n bij AK x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)


    whaha das lol n_n ik ga x voor de gein met een string door de klas sgiete denk ik n_n bij AK x3

    Gheghe, moet je doen. Of als je hoge cijfers wil voor tekenen je string tot halverwege je rug optrekken en je shirt optrekken nou dan krijg je wel een tien.x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik draag mijn broeken soms ook zo hoor
    vind dat lekker chill ^^

    gelijk Tom K. ik vind da wel koewl als ge de helfd van de boxer ziet ^^


    Gilles (ll)

    (...)

    grappig omdat het er so maf uitsiet en Eng omdat sommige dan nogal gay doen [soals so'n boy opsgool die mijn vriendinne zac efron noeme.. die draagt OF een skinny OF een trainingsbroek en hijs egt so onwijs gay altijd aant doe]

    Oh... vandaar ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Gheghe, moet je doen. Of als je hoge cijfers wil voor tekenen je string tot halverwege je rug optrekken en je shirt optrekken nou dan krijg je wel een tien.x´D


    WTF!? x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Oh... vandaar ^^


    n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    WTF!? x3

    Gheghe nouja onze teken leraar geilt op decolote en strings volgens mij, enja ik wil een tien..x´D Nouja iedereen doet het hoor, zo heeft een jongen eens voor de gein een string aangetrokken om hem vervolgens ook zo op te trekken.x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.