• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    'Vijftien,' mompel ik en sluit mijn ogen. Ik zou naar de vierde gaan, nou mooi niet dus. Ik bijt op mijn lip vechtend tegen tranen. Ik voelde me zwak en tegelijkertijd volwassen. Ik voelde me niet als vijftien. Mensen als vijftien maakte dit niet mee. Ik voelde me groot, maar tegelijkertijd heel klein. Ik voelde me als een meisje van zeventien, maar tegelijkertijd ook als een meisje van vijf. Ik laat Grey zijn gang gaan en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    1DLovertje schreef:

    {thanx xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ruby
    Ik zit in de slaapzaal.


    night thinking, day dreaming

    Eleadora Alonso

    Eleadora keek naast zich, en keek de jonge aan met haar betraande groene ogen, waarop ze als antwoord op zijn vraag haar hoofd zachtjes schudden. Het enige wat haar mond verliet was gesnik, en zachtjes legde ze haar hoofd tegen de schouder van de onbekende jongen. Het kon haar echter niets schelen of hij het wou of niet wou, ze had het nodig. Eleadora veegde haar tranen weg en droogde haar wangen, waarna ze haar ene hand afveegde aan het dekbed, zodat ze de jonge een hand kon schudde zonder dat deze nat was van haar tranen. "E-eleadora"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Grey Pritchett
    "Ik voel me geen vijftien." Flap ik eruit.
    "En jij lijkt geen vijftien." Vervolg ik dan, ik bekijk Amy nog eens goed. Haar blonde haren, gesloten ogen, zachte lippen... Met een zucht val ik achterover. Mijn gedachten gaan naar mijn ex vriendinnetje. Ik voel me bijna schuldig. Mijn mond gaat open, maar ik klap 'm weer dicht. Net als Amy doe ook ik mijn ogen dicht. Ik doemel net een beetje weg als ik een stem hoor: "Dames en Heren!" Ik schrik overeind.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Ik werd langzaam wakker van een droomloze slaap en keek op, de pijn was al een stuk minder, maar was er nog steeds een beetje. Ik stond langzaam op en liep naar Jack toe. "Bedankt" zei ik en liep weer terug naar mijn bed. Ik keek de kamer rond en liet mijn oog even bij iedereen hangen. 20, e waren met 20 personen. Voor de rest bekeek ik nog even de kamer. Er was hier niks behalve de bedden en de lamp. Ik wist nu al dat ik me hier ging vervelen, maar voornu zal ik eerst maar langs iedereen gaan om me voor te stellen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mag ik misschien nog een personage maken Jokerbaby, als het niet meer kan is het niet erg!]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Austin Sandén
    Ik sloeg mijn arm om haar heen om haar te troosten en wreef kalmerend over haar arm.
    "Austin", zei ik terwijl ik haar hand vast nam en hem zachtjes schudde.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:28 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    EDWESTWICK schreef:
    [Mag ik misschien nog een personage maken Jokerbaby, als het niet meer kan is het niet erg!]

    {doe maar hoor!
    je kan doen alsof hij/ zij er al de hele tijd was of je kan hem/haar gewoon later laten toekomen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Alonso

    Er verscheen een klein en zwak glimlachje op de zachte roze lippen van Eleadora, waarna ze wat haar dat aan haar natte wangen was gaan zitten uit haar gezicht wreef, en haar gifgroene ogen nu pas goed zichtbaar werden. "Bedankt Austin."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Jack Collins
    Ik glimlach naar haar.
    "Graag gedaan."
    Wanneer plots een harde stem door de kamer schelt ga ik rechtstaan en ga meteen voor mijn veldbed staan. Ik keek naar de man die was binnengekomen.
    "Allemaal voor jullie bedden." hij wierp een blik op de jongen die zwaargewond de kamer was binnen gesleurd en wenkte de jongen die op het bed ernaast zat.
    "Maak hem wakker en help hem rechtstaan. Hij moet evengoed deelnemen." zei hij cru.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik open mijn ogen. 'Jij lijkt ook geen vijftien,' merk ik op. Ik kijk hem aan. 'En ik weet niet hoe ik me voel.' Ik ga recht op zitten en kijk hem aan. 'Aan de ene kant voel ik me ouder, maar aan de andere kant voel ik me een klein meisje die haar vader nodig heeft,' fluister ik zachtjes. Ik kijk hem aan en zucht dan. Ik kijk om me heen en hoor een harde stem. Ik ga langzaam recht staan.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Sandén
    "Graag gedaan," zei ik met een zwak glimlachje, "als er iets is kan je het me altijd vertellen." Ik zou altijd klaar staan om naar iemand te luisteren of hun te helpen. Zo zat ik nu eenmaal in elkaar. Ik keek even naar haar ogen, ze waren als de mijne, maar dan groen. De hare waren gifgroen, de mijne helderblauw.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ian Silvas

    Ik sta langzaam op en knik dan. Voorzichtig loop ik naar de jongen. 'Wakker worden,' zeg ik. ik wilde hem geen pijn doen. Ik por hem voorzichtig tegen zijn schouder. 'Je moet wakker worden.'
    'Kan dat niet wat sneller?!' Ik kijk op. Word nu wakker, alsjeblieft... Ik kijk haast smekend naar de jongen. Al wist ik dat het niet ging helpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik hoorde een een zware stem. "Dames en heren."
    Ik stond op en ging achter mijn veldbed staan. Toen ik hoorde wat hij daarna zei, keek ik hem ongelovig aan. Meende hij dit echt?
    Wou hij echt dat hij recht stond en... wie weet wat nog?


    “To live will be an awfully big adventure.”