• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik ging op een bed zitten naast een meisje. Tijd om ook eens te paten. "Euuh, hallo, ik ben Naomi.' Zei ik tegen het meisje(Amy), mijn stem klonk hees van het lange niet praten. Het meisje keek me verbaasd aan. Blijkbaar had ze me nog niet gezien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    "Wat denk je dat ze met hem doen?" vroeg ik tegen de jongen die me ook geholpen had, nadat het meisje dat ze hadden afgeroepen naar buiten was gelopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kimberley McKenze
    Ik nam een bed die wat vooraan stond. Ik keek even opzij en zag dat ik naast een jongen stond. [Jack] Nog wist ik niet wat er zou gebeuren, ik had nogal tijd de angst, maar ook was mijn woede niet over. Ik keek strak vooruit, ik keek even snel naar die mannen.


    That is a perfect copy of reality.

    Amy Michels

    'Hoi,' glimlach ik waterig. We moesten moet houden, toch? 'Ik ben Amy,' zeg ik zachtjes tegen haar. Ik kijk haar eventjes kort aan en kijk dan om me heen. Ik kijk weer naar Grey en bijt op mijn lip. Ik was doodsbang. Ik was doodmoe. Ik wilde naar huis. Naar mijn ouders die zich kapot werkte voor geld. Naar de lessen Ballet die ik stiekem volgde. Ik wilde hier weg, maar dat zou niet gebeuren. Misschien zat ik hier wel voor altijd...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Toen ze vertrokken waren, begon iedereen te praten.
    "Hé," zei ik zacht tegen het meisje naast me. "Ik ben Jack." stelde ik mezelf voor. Ik ging voorzichtig op het veldbed zitten en keek om me heen. Waar waren we toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Ik weet het niet,' zeg ik eerlijk. 'Maar vermoorden doen ze niet. Dat mag niet en anders hadden ze ons niet meegenomen,' zeg ik zachtjes. Ik kijk haar aan en glimlach aanmoedigend. 'Weet jij waarom we hier zijn?' Ik kijk haar vragend aan en ga op het bed zitten. Ik kijk om me heen. 'Staan jij.' Een man kijkt me kwaad aan. Vlug ga ik weer staan. Ik wilde hier zo snel mogelijk weg!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Samenvatting ? (:


    night thinking, day dreaming

    [Woow jullie gaan snel, ik heb even poolparty (part 2) en jullie zitten al zo ver. Waar kan Austin invallen?]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:07 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Naomi Micheal

    Het meisje had zich voorgesteld als Amy. Maar naardat ze dat had gezegd had ze snel haar hoofd weggedraaid en bekeekde zaal, ze zag er bang uit terwijl mijn gezicht nog steeds geen emotie toonde. Ik zag de twee mannen die bij de deur stonden naar de andere kant van de kamer lopen, naar een meisje. Ik maakte hier gebruik van en rende naar de deur die naar de gang leide. Tot mijn geluk was deze open en ik rende naar de kamer de wat ik dacht de danszaal voor streetdance was. Ook deze deur was open. Ik ging naar binnen en kwam in een prachtige danszaal uit. Dit was wat ik nodig had op dit moment. Dansen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Ik moet ff iets doen, straks post ik nog iets en morgen sowieso weer(;}


    23 Juli 2010 ~ 20:22 GMT <33.

    [Iedereen is meegenomen en heeft lang buiten staan wachten. Tweee zijn er uit de rijd gehaald en worden gemarteld. Ze zitten nu in de slaapkamer die ze met zijn alle delen. Dus je kan gewoon schrijven dat ze in de slaapzaal zitten.']


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    'Hé, ik ben Kimberley' antwoordde ik voorzichtig terug. Ik ging ook op het bed zitten glimlachtte zwakjes naar hem. 'Weet jij wat we hier doen?' vraag ik zachtjes. Ik kijk naar de zaal en zie alle andere. Ook kijk ik of die mannen met hun geweren er nog zijn, maar die zijn gelukkig weg. 'Ik moet hier zo snel mogelijk weg' dacht ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Eleadora Alonso

    "Zo, en met jou zijn we nu wel klaar" De man grijnsde, waarna hij even door het bruine haar van Eleadora streek, en vervolgens samen met de andere mannen hun kleren weer aan trokken. Eleadora as ondertussen uit angst weg gekropen in een hoekje, met haar knieën opgetrokken en haar armen er omheen geslagen, een trillende onderlip en tranen die over haar wangen stroomden. "Kleed je aan". Maar Eleadora staarde enkel voor zich uit. Een van de twee mannen sleurde haar omhoog en gooide haar op de grond naast haar kleren. "Ik zei, kleed je aan!". Met trillende handen en knikkende knieën, stond Eleadora op waarna ze haar kleren weer aan trok. De man, die haar al eerder over zijn schouder had getild, deed nu weer het zelfde, en liet het meisje over zijn schouder bungelen. Ze was op, ze kon niets meer, de drang om te vechten te schoppen en te slaan, dat zat er wel in, maar haar uitgeputte lichaam stribellden tegen. Eleadora sloot haar ogen, maar werd echter weer wakker toen de man haar op een bed van stro dumpten, en ze er van af viel waardoor haar hoofd een smak op de grond maakten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    Ik stond nog steeds in de danszaal. Ik zag een muziekinstalatie en liep er naar toe. Ik zette hem aan en meteen kwam er muziek die perfect bij mijn dansstyle past. Ik begon wat simpele bewegingen te maken en uiteindelijk zette ik me vol in, terwij ik danste vergat ik alles wat er de afgelope tijd was gebeurd en waar we nu zijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Austin Sandén
    Ik keek even de slaapzaal rond en ging op één van de overgebleven bedden zitten. Er waren een paar mensen aan het praten. Ik keek gewoon wat rond en bestudeerde de rest.

    [Iemand vrijwilliger voor Austin?]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:16 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe