• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( och och och waar is Calvin toch mee bezig xd )

    Destina Valencia de la Bourse

    Hij luisterde dus totaal niet. 'Calv-'
    Hij snoerde m'n mond door me te kussen en ik schrok lichtjes.
    Hij kuste me zo zacht, zo teder dat ik even terug kuste.
    Na een seconde of 5 kwam ik weer bij zinnen en trok ik me van hem af. 'Ik zei dat ik geen valse hoop meer wil krijgen. Calvin je bent aardig aangeschoten. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dus even voor de duidelijkheid: Vienna is niet aangereden en ze heeft ook niks gezien. Dat is allebei niet heel realistisch en zoals in de begin post staat: GEEN überzielige personages]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "Ik zei dat ik geen valse hoop meer wil krijgen. Calvin je bent aardig aangeschoten" zegt Destina. "Ik geef je geen valse hoop maar ik ben wel Aangeschoten" antwoord ik. "Ik doe niet aan valse hoop. dat is niet eerlijk. Ik kan niet tegen oneerlijk. Jullie doen oneerlijk!"
    Ik haal mijn handen door mijn haar en sla even uit frustratie tegen de muur. "het is niet eerlijk" Ik bijt even op mijn lip en kijk Destina aan. "ik heb je gezegd wat ik voor je voel, hoe je me laat voelen iedere keer dat je bij me bent" zeg ik. "nu wil ik weten wat jij voelt. Als je het niet zegt ga ik terug naar huis. In Amerika bedoel ik..."

    [Dus beter gaat ze het zeggen haha xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stiles schreef:
    [Dus even voor de duidelijkheid: Vienna is niet aangereden en ze heeft ook niks gezien. Dat is allebei niet heel realistisch en zoals in de begin post staat: GEEN überzielige personages]


    [Heb het al lang weg gehaald hoor, dus rustig maar.]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    Vienna trekt me mee en ik zucht diep, wat precies op hetzelfde moment als haar is, waardoor ik haar even aankijk. Ze kijkt een beetje rond en we lopen nu rustig over straat, waardoor ik me zachtjes losmaak uit haar greep en mijn handen in de broekzakjes van mijn hotpants doe. Het is best druk en overal zijn er stelletjes die hand in hand lopen of met elkaar lachen. Door de vraag die ze stelde werd ik lichtjes rood, maar bedacht me toen dat het gewoon een vriend was en ik niet verliefd op hem kon zijn, dus glimlachte ik en keek Vienna aan. “Nee, niemand.” Het laatste woord kwam er zachter uit dan ik bedoeld had, maar ik lette er niet op. Toen ze zei dat ze misschien beter naar huis kon gaan, schudde ik mijn hoofd. “Nee, meid! Hoe bedoel je dat nu weer? Dat moet je niet doen als het alleen om een jongen gaat! We zijn hier om leuke dingen mee te maken, over te geven van de attracties en van de cultuur en het landschap te genieten. Jongens zijn gewoon fucked-up.” Ik probeerde haar een beetje op te vrolijken maar wist niet zeker of het zou lukken.

    (-coffeee- :9~:9~)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar aan en glimlach eventjes. 'Misschien heb je gelijk.' Ik denk aan Calvin wat me een steek in mijn hart laat voelen. Ik neem een laatste heis van mijn sigaret en gooi hem dan op de grond. 'Maar je vind dus helemaal niemand leuk?' vraag ik en kijk haar nieuwsgierig aan. Was ik tenminste niet de enige die niemand had of zou krijgen en als vrijgezel van stad naar stad zou reizen met een groepje vrienden. Mijn hakken tikken over de grond en een zacht briesje speelt met mijn lange bruine haren. Het was heerlijk weer vanavond in Londen terwijl het er normaal altijd regende.


    ~

    [Ik ben naar festival. Zie wel wanneer ik weer reageer;) Als het goed is werkt het internet weer op mobiel]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    “Natuurlijk heb ik gelijk,” grijns ik groots, “Kom op, Vienna, ík ben het!” lachte ik plagerig en stak mijn tong even naar haar uit, waarna ik besloten had haar op te vrolijken zoals Evan altijd bij mij deed en geen depri speech te houden, want ik denk niet dat ze dat nu nodig heeft. Nieuwsgierig had ze me aan gekeken en ik schudde na even te twijfelen mijn hoofd. “Nee, helemaal niemand.” Glimlach ik dan, ook al kwam het wat zwakjes over om vervolgens weer recht voor me uit te kijken. Ik hoor hoe onze hakken tikken op de straatstenen en ik moest zacht grinniken, ik vond het altijd al een leuk geluid, waarom wist ik niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina Valencia de la Bourse

    Ik schrik als hij tegen de muur aan slaat. 'Calv, doe rustig.' Sus ik dan maar hij luistert niet.
    "ik heb je gezegd wat ik voor je voel, hoe je me laat voelen iedere keer dat je bij me bent" zeg ik. "nu wil ik weten wat jij voelt. Als je het niet zegt ga ik terug naar huis. In Amerika bedoel ik..."  Ik bijt even op mijn lip. I
    k kan geen kant op. Hij heeft zijn armen naast mijn hoofd laten leunen en het enige wat ik nog kan is weg kijken.
    "Wil je weten wat ik voel ?" Zeg ik dan en kijk harm recht in zijn ogen aan. " Iedere keer als we wat doen, dansen, praten wat dan ook krijg ik een warm gevoel van binnen. Iedere keer weer begint mijn hart over te slaan. ' Was ik bang om weer een relatie aan te gaan ? Ja dat was ik. "Waarom denk je dat ik je gekust heb. Dat lag echt niet aan de wodka. " Ik voel alles naar mijn hoofd stijgen. "Dit doe ik niet om je te pesten. " zeg ik zachtjes en kijk hem aan.

    ( ben aan het koken !l)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    Ik kijk Destina even een paar tellen aan. Maar wend dan toch mijn blik af. Ze had het gezegd. Eindelijk. Ik laat mijn armen langs mijn lichaam vallen en zet een stap achteruit en geef haar weer de vrijheid om haar weer te laten gaan als ze dat wilt.
    "Je doet dit niet om te pesten..." herhaal ik. "Het voelt wel zo..." Ik kijk opzij. Naar de mensen, de auto die allemaal langs het steegje gaan. Een hond kijkt verbaast het steegje in maar loopt dan toch door. "Fucked-up Situatie..." zeg ik zacht. Ik kijk Destina weer aan, recht in haar ogen en glimlach dan toch eventjes. "Liggen onze gevoelens toch nog bij elkaar in de buurt he?" vraag ik met een glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik heb duidelijk wat gemist ;00. Maar goed, knappe jongens zijn dit toch echt wel waard >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vienna Milena Castanovo

    Ik lach zacht naar Ivy. Ze kon me altijd op vrolijken al wist ik dat ik morgen me weer net zo gekwetst zou voelen als vanavond. Calvin is de eerste jongen waar ik zoveel gevoelens voor heb. Ik kan die gevoelens nooit weg schuiven. Ik slik omdat denken aan hem weer tranen doen opwellen. Ik zucht diep en steek met Ivy de straat over. ´Wij delen een kamer toch?' Ik bloos even. 'Sorry het komt echt niet dood de drank hoor.' Ik voel dat mijn wangen nog roder worden en trek de deur van het hotel open. 'Ik ben best wel moe' beken ik en kijk even op de klok. Ik laat me op een bank zakken bij de ingang en kijk Ivy aan. 'Hier kunnen we ook slapen.' Ik maak een rare wenkbrauwwiebel en schiet even in de lach als hij mislukt.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 17:20 ]


    ~

    [Naar wie kan Evan ? ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Naar wie kan Evan ? ^^]


    [Ivy & Vienna zijn net in het hotel, en Calvin en Destina ergens onderweg I guess;) Dus de rest is nog in de bar:)]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    We steken een straat over en op haar vraag knik ik even, waarna ik vaagjes glimlach. De gedachten aan ons vriendengroepje gaan niet voorbij en ik vraag me af hoe echte liefde voelt, zeker als het iemand uit onze groep is. Ze trekt de deur van het hotel open ik loop in gedachten achter haar aan. Vaag ben ik me ervan bewust dat ze op de bank laat zakken bij de ingang en ik gewoon blijf staan en haar blik ontmoet met mijn donkere, wat lijkt, goudkleurige ogen. “Hier kunnen we ook slapen.” Ze maakt een rare wenkbrauw wiebel en schiet daarna in de lach. Eerst moet het een beetje tot me door dringen maar dan kijk ik haar grijnzend aan en begin ook te lachen. “Jij altijd met die grapjes!” roep ik plagend en plof naast haar neer op de bank, waarna ik haar met een scheef grijnsje aan kijk. “Zullen we dan slapen?” grinnik ik en wiebel ook met mijn wenkbrauwen.

    (Ik moet even snel een gesprekje doen, brb!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.