• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Viena Milena Castanovo

    'Schiet op oke?' zeg ik en gaap eventjes. Ik zucht diep en laat me langs de deur van de kamer zakken. Hoe kan nou weer die rot sleutel kwijt zijn. Ik wist zeker dat ik hem in mijn broekzak had. Ik trek mijn benen op en gaap weer even. Ik had geen flauw idee van de tijd maar hoopte dat Ivy snel terug zou komen met de sleutel. Calvin en Destina zouden hier zo ook wel langs komen. Ik sluit mijn ogen en bedenk wat ik het beste kan doen. Negeren of gewoon laten zien hoeveel me het allemaal doet. Dat had hij inmiddels wel in de gaten hoopte ik. Ik zucht diep en denk even aan hoe gezellig we samen zaten te praten voor Destina binnen kwam vallen. Hij zegt dat we beide meer voor hem betekenen maar toch is zij de gene waar hij bij is en is zij de gene die bij hem slaapt. Ik leg mijn hoofd op mijn knieeen en let op elk geluidje. Hopelijk kwam Ivy snel terug met onze sleutel.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:15 ]


    ~

    Rechazame schreef:
    Calvin Turner
    "Laten we gaan" Destina kijkt me met een lachje aan. Ik lach even terug. Dan pakt ze mijn hand en trekt me een stuk verder. "Ja ik kom al mevrouw ongeduld" zeg ik met een lachje en loop dan met haar mee.
    "Laat mij die maar dragen. Een vrouw hoort zoiets niet te dragen" ik pak Destina haar reistas van haar over en hang hem om mijn schouder. "Wat heb je hier in zitten? Bakstenen?" Lach ik lachend.
    Al snel zijn we bij het hotel en houd ik de deur voor Destina open. Als ik zelf naar binnen wil lopen struikel ik natuurlijk eerst over de drempel maar kan me nog net tegenhouden van vallen door. Me aan het dicht bijzijnde vast te grijpen. Een of ander bankje. Als ik opkijk zie ik Ivy en Vienna. "Slaap lekker meiden" zeg ik. Ik knipoog even en ga dan Destina voor de gang in richting de lift.


    Destina Valencia de la Bourse

    'Bakstenen? Misschien. Ik moet ze toch ergens laten. ' zeg ik nonchalant waarna ik mijn schouders ophaal.
    Als hij de lift in kom grijns ik een beetje. 'Blijf je nu wel hier bij ons?' Bij mij.
    De lift deuren gaan dicht en we gingen naar de vierde verdieping.
    'Waarom zit je op de vierde verdieping? Wil je me gedwongen met de lift laten gaan?' zeg ik dan met een lachje. Thuis, in Amerika durfde ik bijna nooit met de lift en liep ik altijd de honderden trappen. Hier had ik toch een at veiliger gevoel. Dat kwam deels ook omdat ik niet alleen was, ik voelde me vaak genoeg altijdik de een stuk rustiger met Calvin om me heen.
    Toen ik de lift uitstapte keek ik hem aan. 'Dus zeg eens. Waar is jou spectaculaire kamer.'

    (het spijt me ik wascgisteren helemaal brak en stond wel gewoon online op mijn tel. Maar Ben nu op de iPad dus Cheryl je reactie komt !')


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Blijf je nu wel hier bij ons?" Ik knik. "waarom zit je op de vierde verdieping? Wil je me gedwongen met de lift laten gaan?" Ik grinnik even. "nee ik wilde liever op de eerste maar er waren al niet erg veel kamers dus we waren allemaal op de vierde gedropt geloof ik?"
    "dus zeg eens, waar is jou spectaculaire kamer" vraagt Destina. "Follow me" antwoord ik. Ik ga haar voor de gang door een hoek om. Een, twee, drie. "hier is het.' zeg ik als ik bij de vierde deur stop. Ik open de deur en doe het licht aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stiles schreef:
    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Zo, ik wil niet dat je met iets zit,' zegt Michaël en hij strijkt een paar krullende lokken uit mijn gezicht.
    'Er is iets gebeurd binnen 3minuten tijd en ik wil weten wat,' glimlacht hij.
    'Er is niks Michaël,' zucht ik.
    Michaël pakt mijn kin vast en tilt die een stukje op. 'Lieve allerliefste Zoë-Claire Welling, wil je het alsjeblieft tegen mij zeggen ?'
    'Zoals ik al zei Michaël: Ik ga het niet zeggen,' antwoord ik. Mijn armen sla ik over elkaar heen. 'Kunnen we nu alsjeblieft naar binnengaan? Ik heb het koud'.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138323&page=1]*hinthint*[/url


    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik zuchtte. 'Soms ben je echt een eigenwijs rot kind.' zeg ik dan met een lachje. 'kom laten we maar naar binnen gaan.' zie ik en trok haar zachtjes mee naar binnen. 'Laten we maar wat gaan drinken, ik trakteer.' zeg ik dan. 'Mag ik een baco en doe maar voor haar een..' ik keek haar aan en wenkte haar om wat te gaan bestellen.
    Ik zag dat Nathan werd meegetrokken door een meisje en ik fronste.
    Ze duwde zo wat haar lippen op die van hem en ik keek maar weg. Het boeide me niet erg wat Nathan deed, dit gebeurde vaker als hij teen het dronken zijn aan Kwan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destina de la Bourse

    Ik glimlach en als hij de kamer opendoet laat ik even zucht over mijn lippen rollen. 'het is mooi, waar hebben jullie dit nou weer gevonden!' ik grinnik en kijk om me heen.
    Het was werkelijk een prachtige kamer.
    Ik liet mijn spullen in de kamer droppen en keek naar Calvin. 'Ik wil gaan douchen.' zei ik en glimlachte. 'Dus mij zie je zo.' zeg ik en grijns lichtjes.
    Ik pakte mijn spullen waarna ik naar de badkamer liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Soms ben je echt een eigenwijs rot kind,' zegt Michaël met een lachje. 'Kom laten we maar naar binnen gaan,' vervolgt hij terwijl hij me mee naar binnen trekt. 'Laten we maar wat gaan drinken, ik trakteer. Mag ik een baco en doe maar voor haar een..'
    'Hetzelfde,' zeg ik.
    Ik volg Michaël's blik en zie dat Nate wordt meegetrokken door een meisje die haar lippen op de zijne drukt.
    Ik bijt op mijn lip en trek lichtjes mijn wenkbrauwen op waarna ik weer naar Michaël kijk. 'Ze gaan toch niet...?' vraag ik zacht. Dat is niet de Nate die ik ken, of beter gezegd kende. Hij is haast een compleet ander persoon geworden, een persoon die me niet heel erg bevalt.
    Ik zucht zachtjes en pak het glas met baco dat de barman net heeft neergezet om het vervolgens in één keer leeg te drinken. De alcohol begint steeds meer inwerking te hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    Het was inderdaad een prachtige kamer. Er was een twee persoons bed en een soort van Bedbank ding. Ik ga anders daar wel op slapen straks. "Ik wil gaan douchen, Dus mij zie je zo" Zegt Destina. Ik glimlach even naar haar en knipoog. "Douch-ze" antwoord ik. Ze pakt haar spullen en loopt naar de badkamer.
    Ik zet de televisie aan. Ik zap even maar aangezien het midden in de nacht is, is er niet veel op tv en laat ik hem maar op MTV staan. Ik doe mijn blazer uit en hang doe over de stoel en trek dan mijn t-shirt over mijn hoofd en gooi die richting mijn koffer die open staat. Of hij er echt in komt weet ik niet. Ik sluit de gordijnen ook meteen even.
    Ik laat me met ontbloot bovenlichaam op het twee persoons bed vallen en sluit mijn ogen even. Dan haal ik diep adem, ga weer overeind zitten en richt mijn blik op de tv.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn post staat op de vorige pagina.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Mijn post staat op de vorige pagina.


    I know darling, ik moet nog even iets verzinnen maar eerst moet ik stofzuigen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik keek Zoë aan en zucht. 'Iets wat ik niet kan voorspellen.'
    Nathan was erg veranderd na het gebeuren met Jessica. Hij as steeds minder gaan geloven in de liefde en soms kon ik hem wel helemaal knock out voor slaan.
    ' Het hangt ervan af, en hoeveel hij gedronken heeft.' mompel ik dan enorm ik sla de baco achter over.
    Ik voel het naar mijn hoofd stijgen en ik wist zeker dat ik nu aangeschotenwas. Soms was ik dan wel leuk, maar soms ook verschrikkelijk vervelend. ' We zullen morgen zien liefje.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destina de la Bourse

    Als ik klaar ben met douchen kijk ik door mijn spullen. 'shit.' riep ik zachtjes. Had ik alles behalve mijn pyjama meegenomen. Ik trok snel mijn ondergoed aan en knoopte mijn handdoek om mijn middel heen. Mijn haar hing langs schouders en ik twijfelde. Oké, of het wordt Vragen aan Calvin of het wort het zelf pakken.
    Ik koos voor de tweede, mijn koffer was alleen rommeltje en als Calvin erin moest gaan neuzen was ik al helemaal de lul.
    Ik deed de deur open en liep in mijn bh de kamer binnen. 'pyjama vergeten.' mompelde ik terwijl ik snel een kort broekje en een te groot shirts pakte.
    In de badkamer trok ik die weer aan en liep naar hem toe en plofte neer naast hem op het bed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Iets wat ik niet kan voorspellen,' zucht Michaël. 'Het hangt ervan af, en hoeveel hij gedronken heeft,' mompelt hij er achter aan waarna hij zijn glas baco overslaat. 'We zullen morgen zien liefje'.
    Normaal gesproken heb ik er een ontzettende hekel aan als iemand me zo noemt maar nu, nadat ik hem zolang niet heb gezien en de invloed van de alcohol kan ik er niet meer echt om geven.
    'We gaan dansen,' beslis ik. Gelijk glij ik van de barkruk af terwijl ik Michaël hand beet pak om hem mee te trekken naar dansvloer. Daar aangekomen sla ik gelijk mijn armen rond zijn nek.

    [Post van Pippa komt er aan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Ik sta al een tijdje buiten als een meisje met donker haar, die ik volgens mij eerder al in de bar had gezien, op me af komt lopen.
    'Hey, eh, als je net in de karaokebar bent geweest,' begint ze aarzelend. 'Heb je misschien een jongen gezien die ongeveer anderhalve kop groter is dan mij, blonde, warrige haren heeft en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht? Ik heb hem even nodig namelijk, like… heel snel!' Ze trekt een moeilijk gezegd en gooit haar armen in de lucht, wat er nogal dramatisch uitziet.
    Aan die beschrijving heb ik eerlijk gezegd niet zoveel, ik ken wel meer jongens die er zo uit zien. Maar volgens mij had ik binnen een jongen gezien die ik niet ken die aan de beschrijving voldoet. 'Is hij niet gewoon binnen?' vraag ik. 'Ik dacht dat ik iemand met die beschrijving bij een lang blond harig meisje zag staan'. Ik neem het meisje dat voor me staat even in me op. 'Ben jij niet een vriendin van Max?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik kijk haar aan als e me mee sleurt. 'Nou, oké dan. Omdat jij het bent.' zeg ik dan.
    Als we op de dansvloer staan legt ze haar armen in mijn nek ik beweeg op de muziek en sla mijn armen om haar middel terwijl ik haar iets dichter tegen me aan druk.
    Ik lach even, zo veel plezier en verdriet had ik nog nooit in een dag gehad.
    Ik wierp nog een blik op Nathan maar hij was verdwenen. Ik zuchtte en keek Zoe weer aan. Gewoon plezier maken Michael, laat Nathan doen wat hij wil.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Pyjama vergeten" Nog voor ik kan opkijken is Destina alweer de badkamer in. Ik haal even mijn schouders op. Maar vlak daarna ploft ze alweer naast me op het bed. "Fijne douche he?" Fijne douche? Is dat alles? God Calvin wat ben je toch een Nerd!
    "Jij mag wel hier slapen vannacht" Ik klop op het bed waar we op zitten en glimlach. "Dan ga ik wel op dat bed bank ding daar, Oke?" Ik glimlach weer naar haar. Altijd de vrouw het bed aanbieden. Wat ben je voor een man als je dat niet doet? Zei Papa altijd. Als zij daarna de keus maakt om aan te bieden om erbij te komen heb je zelf altijd nog de keuze wat je gaat doen, Al ben je DOM als je het weigert Ik moest altijd lachen als papa het zei. Hij is een echte lady's man. Al drukt hij me altijd op het hart dat ik ze goed moet behandelen en dat hij dat ook doet. AL weet ik dat niet zeker...en hoef het ook niet te weten. Het idee alleen al dat mijn ouders Sex hebben....Bah...
    "Je zou maar 16 zijn en zwanger...lijkt me echt zwaar" mompel ik bij het zien van de intro van 16&pregnant

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 13:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]