• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Naar wie kan Evan ? ^^]


    [Evan zou naar buiten kunnen waar Killian en Jay elkaar tegen komen en waar Lauren dus een beetje heel dronken bij staat... En natasha is daar ook.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zijn er nog dingen gebeurd die ik moet weten? En wat is de laatste post van Pippa?]

    [Zijn er kamer indelingen in de hotel's?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Geen idee...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Risus schreef:
    [Zijn er kamer indelingen in de hotel's?]

    (Jawel, je deelt met iemand een kamer. Ivy deelt met Vienna, Calvin is (denk ik) alleen en verder, I dunno..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles schreef:
    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Zoals ik al zij, iedereen mag iemand vragen mee te gaan. En ik kies jou,' glimlacht Max.
    Ik glimlach terug terwijl Holden achter Charlie aanloopt.
    'Wacht!' roept Max. 'Hij werpt dodelijke blikken naar mij? Is het niet gewoon mijn schuld?'
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Hij kent je net, of beter gezegd niet eens, dan kan je iemand ook niet haten,' zeg ik op een iets wat koppige toon. 'Je moet je gewoon niks van hem aantrekken. Het is nu gewoon een chagrijn'.
    Holden werkt een blik op mij en kijkt daarna even naar Max waarna hij weer achter Charlie aanloopt.
    'Serieus, en dan noemen ze meisjes ingewikkeld,' mompel ik.


    Volgens mij is dit trouwens de laatste post van Pippa?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik laat me geeuwend tegen haar aanvallen. 'Kunnen we hier ook een deken krijgen?' Ik kijk rond of ik iemand zie lopen maar het is nogal dood hier. 'Wat een service hier zeg.' Ik laat me tegen Ivy aanvallen en kijk lief. 'We gebruiken elkaar wel als kussen oke?' Ik grijns even en kijk haar aan. 'Waar zat jij net eigenlijk met je gedachten?' 'Stiekem bij een jongen?' Ik doe nog een mislukte wenkbrauwwiebel en schiet weer in de lach. Ik had tenminste weer een beetje lol maar nog kon ik mijn gedachten niet bij Calvin weg houden. Waarom gebeurde dit nou allemaal. Als Destina er niet was geweest was dit ook nooit gebeurd. Ik zucht zacht en kijk naar buiten.


    ~

    Destina Valencia de la Bourse

    Ik lach even en kijk hem weer aan. 'Een beetje wel ja.' Zeg ik dan. Ik kijk langs het steegje en ik zie dat iemand komt. 'Gaat alles nog goed hier?' Ik kijk de wat oudere man aan en lach. 'Ja hoor, het gaat geweldig hier.' Zeg ik en kijk Calvin aan.
    De man lacht even en loopt dan verder. 'Laten we naar het hotel gaan zeg ik en slazijn armen om hem heen. Zijn lichaamswarmte voelde ik door mijn dunne shirtje aan. Ik haalde mijn armen alweer weg en keek hem aan. 'Laten we gaan. ' zei ik toen en keek hem met een lachje aan.
    Ik pakte zijn hand en trok hem een stuk verder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is er nog een perso die met niemand praat ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Calvin Turner
    "Laten we gaan" Destina kijkt me met een lachje aan. Ik lach even terug. Dan pakt ze mijn hand en trekt me een stuk verder. "Ja ik kom al mevrouw ongeduld" zeg ik met een lachje en loop dan met haar mee.
    "Laat mij die maar dragen. Een vrouw hoort zoiets niet te dragen" ik pak Destina haar reistas van haar over en hang hem om mijn schouder. "Wat heb je hier in zitten? Bakstenen?" Lach ik lachend.
    Al snel zijn we bij het hotel en houd ik de deur voor Destina open. Als ik zelf naar binnen wil lopen struikel ik natuurlijk eerst over de drempel maar kan me nog net tegenhouden van vallen door. Me aan het dicht bijzijnde vast te grijpen. Een of ander bankje. Als ik opkijk zie ik Ivy en Vienna. "Slaap lekker meiden" zeg ik. Ik knipoog even en ga dan Destina voor de gang in richting de lift.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nou mijn personage staat wel bij een gesprek, maar heb nu dus niks te doen. Kan haar weglaten lopen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Natasha doet ook niet echt veel bij dat gesprek, maar ik laat der wel staan >.< Lauren kan wel naar binnen komen ? :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oké is goed. Naar Evan toch?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jep. That's right.
    Omfg. Ik vind haar zo goed eh. Tiffany Alvord.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Jep. That's right.
    Omfg. Ik vind haar zo goed eh. Tiffany Alvord.]


    [Ik weet niet waarom, maar ik vind haar echt irritant ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered