• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    “Hey, lekker-” begint de jongen, maar ik zette het glas al met een klap op tafel, rolde met mijn donkere ogen, waarna ik vervolgens doodkalm opstond en wegliep van de jongen, een jongen die me helemaal niets deed. Kijk, als het nou Evan was die een grapje met me uithaalde, zou ik het nog oké vinden, maar dit is gewoon een sukkel.
    Aangezien ik behoefte heb aan wat buitenlucht, loop ik dan ook direct door naar de deur en als ik buitensta, zie ik opeens Calvin op een bankje naast een huilende Vienna zitten. Wat was er met haar aan de hand? Dacht ik nieuwsgierig, en toen ik ook Destina zag, opende ik mijn mond in een ‘oh…’
    Snel liep ik naar ze toe, zakte neer naast de andere kant van Vienna en glimlachte naar haar. “Meisje, wat is er aan de hand?” vroeg ik aardig, aangezien ik haar soms ook dingen van mezelf vertelde, vond ik het wel zo logisch dat ik haar oprecht aardig vroeg wat er aan de hand was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Oh lol. (aa) Maar zal ik mijn personage, Ivy, anders even op je af sturen?)


    [Kom der maar bij met Ivy:)]


    ~

    Vienna Milrna Castanovo

    Ik kijk Calvin aan en slikde brok in mijn keel weg. 'I..ik kan het niet zeggen' zeg ik zacht en leun tegen hem aan. Ik voelde weer allemaal gevoelens in mijn buik en sluit mijn ogen tegen opnieuw een lading tranen. Hoe kon ik iemand leuk vinden die zijn oog al op een ander meisje had laten vallen. Ik kijk naar Ivy en maak een gebaar dat ik het haar straks vertel. Ik schaamde me er niet voot maar ik was bang voor de reactie van Calvin. 'Je vind het wel uit Calvin en misschirn weet je het onbewust wel.' Ik voelde me zo fijn in zijn armen, maar wilde niks verpesten tussen ons.waarom is het leven en vriendschappen altijd zo vreselijk moeilijk en ingewikkeld. Ik kijk van Calvin naar Destina en sla dan mijn ogen neer.


    ~

    Calvin Turner
    Ik ben helemaal niet goed in dit soort dingen en kijk Destina daarom ook weer even smekend aan. "je kan me alles vertellen Vienna dat weet je toch?" zeg ik zacht en ik geef een bemoedigend kneepje in haar arm.
    Ik kijk Vienna glimlachend aan. "Ben je misschien een beetje dronken Vienna, dat je daarom zo raar doet?" Ik grijns weer even. "moet ik je misschien niet meer zulke lekkere drankjes geven?" Ik grinnik weer even. "Nee grapje"
    Ik zucht even. "Kom weer naar binnen Viën, Gezellig en trakteer ik op een niet-alcoholische drankje oke? En ik wil dat je het me verteld als je ergens mee zit want ja hierdoor ga ik me rot voelen. Heb ik soms iets gedaan?" Ik kijk Vienna met mijn zieligste blik aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    “I…ik kan het niet zeggen,” Ze zegt het zacht en leunt vervolgens iets tegen hem aan. Zwijgzaam kijk ik naar het tafereel en naar Destina die er een beetje bijstaat, waarschijnlijk weet ze niet wat ze kan of moet doen, wat ik eigenlijk wel kan snappen. Vaak was ik hier ook niet goed in, maar omdat Vienna een vriendin van me is, zet ik me erover heen.
    “Je kan me alles vertellen Vienna, dat weet je toch?” Hij keek haar glimlachend aan en zegt dan iets over dronken zijn, dankjes, bla bla bla. Hij zegt dat het een grapje is en Calvin kennende is dat ook zo, maar ik weet niet zeker hoe Vienna dit op moet vatten.
    Als ze opeens naar me kijkt en gebaard dat ze het me later wel verteld, knik ik even. Ik snap het, ik zal haar niet dwingen het nu te gaan vertellen, zeker omdat ze me dat gebaard en omdat er ook nog anderen bij zijn. Misschien gaat het wel over één van ons, weet ik veel? In ieder geval, ik wacht geduldig af totdat ze het wel wil vertellen.
    “Je vind het wel uit Calvin, en misschien weet je het onbewust wel,” Ik frons even, maar kijk dan toe hoe Vienna van Calvin naar Destina kijkt en opeens sloeg het me als een mokerslag. Het is maar dat ik zo nieuwsgierig ben en daardoor altijd mensen bestudeerd, want anders had ik het niet verwacht. ‘Oh…’ vorm ik dan ook weer met mijn mond, terwijl ik van Vienna naar Calvin kijk en van Calvin naar Destina. Als Calvin haar opeens aan kijkt met zijn zieligste blik moet ik stiekem even grinniken, want hij lijkt op een verdwaalde puppy, maar ik houd het in, wat een grappig gezicht veroorzaakt en mompel dan zachtjes, “Ik denk niet dat de zielige blikken helpen, Calvin,” zeg ik en kijk dan weer naar Vienna. “Wat wil je dat we voor je doen, meisje?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    'Het komy niet door de drank Calvin' zeg ik zacht en leg mijn hoofd tegen zijn borst. 'I..ik kan rn durf het echt niet te vertellen.' 'Je zult me haten of misschien nog erger.' Ik knipper met mijn ogen tegen de tranen maar het helpt niet. Zijn blik naar Destina terwijl hij mij vast houd. Ik huil zonder geluid en veeg mijn wangen droog voor iemand het ziet. Wat kan liefde iemand toch pijn doen. 'K..kunnen we misschien even samen praten?' Ik slik en kijk verontschuldigent naar Ivy. 'Ik kom zo weer terug bij jou en dan vertel ik het je' fluister ik zacht tegen haar. Ik wist niet of ik hier goed aan deed maar het moest.ik sta op en trek hem omhoog. 'Kom.' Zonder naar Destina te kijken trek ik hem mee naar een plekje waar we eventjes alleen zijn. 'I..ik..' begin ik en kijk hem aan. 'Ik vind je leuk Calvin.' 'Meer dan leuk' beken ik zacht en sla mijn ogen neer bang voor zijn reactie.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:00 ]


    ~

    Calvin Turner
    "Ik denk niet dat die zielige blikken werken Calvin" Zegt Ivy waardoor ik zelf even moet grinniken. "Kunnen we misschien even samen praten?" vraagt Vienna dan. "oh natuurlijk kan dat Viën" antwoord ik met een glimlach.
    Ik sta op van het bankje. "Ik ben zo weer terug. Dan mag je me zeggen wat je heb besloten en laat ik je een lekker drankje proeven in plaats van dat Malibu-Cola" Ik trek een gezicht en grijns even.
    "Ik vind je leuk Calvin, meer dan leuk" zegt Vienna als we samen een stukje verderop staan. Mijn mond zakt een stukje open. Dat was wel laatste wat ik had verwacht. "Oh Vienna" zucht ik zacht en ik krab even op mijn achterhoofd.
    "En ik maar denken dat je Max leuk vond" ik glimlach zwakjes. "volgens mij ben ik echt enorm blind geweest he?" mompel ik. Ik bijt even op mijn lip en schuif met mijn voeten heen en weer. "Ik zeg je meteen eerlijk dat ik niet zeker ben van mijn gevoelens" ik zucht diep. "jij en Destina betekenen beiden heel erg veel voor me...."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    'Het is nooit Max geweest'zeg ik schor en voel weer tranen lopen. 'Ik had het vanaf het begin eerlijk moeten zeggen dan hoefde je niet te twijfelen.' Ik zie wazig door de tranen en voel het laatste beetje hoop wat ik had langzaam weg trekken. 'H..het spijt me' fluister ik en draai me om. Ik schop mijn hakken uit en raap ze op. 'Ik ga naar het hotelding.' Ik loop naar Ivy. 'K..kom je mee?' Vraag ik. Ik knipper heel erg mijn ogen omdat ik niet hier in tranen wil uitbarsten. Het is mijn eigen schuld zoals altijd. Iedereen denkt altijd datwe allemaal Max leuk vinden. Hij is leuk dat geef ik toe maar mijn hart ligt bij Calvin. Ik snuif eventjes en haal een hand door mijn haren.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:20 ]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    “K…kunnen we misschien even samen praten?” vroeg Vienna en ze slikte toen ze het vroeg, het was dus sowieso iets moeilijks om te vertellen. Verontschuldigend kijkt ze me aan, maar ik gebaarde naar haar dat het goed was, dat alles goed was. “Ik kom zo weer terug bij jou en dan vertel ik het je,” fluisterde ze zacht tegen me en ik knikte alleen, keek toe hoe zij hem omhoog trok en een eindje verderop met hem ging staan.
    Nu was ik alleen met Destina en ongemakkelijk stuurde ik haar een blik, maar zuchtte toen en keek weer terug naar Vienna en Calvin. Ik moest eerlijk toegeven dat ik wel erg nieuwsgierig was, al had ik een idee wat er aan de hand was. Die blikken heb je niet zomaar, Vien, dacht ik. Geduldig wachtte ik op het moment dat ze terug kwam, sloeg mijn benen over elkaar en sloot mijn ogen om de avondlucht in te ademen, het kalmeerde me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Calvin Turner
    "H..het spijt me" zegt Vienna, ze draait zich om, schopt haar hakken uit om ze vervolgens op te rapen. "Ik ga naar het hotelding" Ze loopt weg. Ik strek mijn hand uit om haar vast te pakken maar ze is al te ver weg en ik laat me hand vallen. "het hoeft je niet te spijten" zeg ik zacht.
    Ik slaak een diepe zucht, kijk haar even na voor ik dan zelf erachteraan sjok. Ik voel me nu best wel kut. Niet omdat Vienna me leuk vind. Maar omdat zij zich nu enorm klote voelt doordat ze mij leuk vind.
    Ik wou dat ik gewoon kon zeggen wat ik voelde en haar kon omhelsen. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen van achter even om haar heen en druk haar een paar tellen tegen me aan, dat ze met haar rug tegen mijn buik staat. "het hoeft je niet te spijten" zeg ik zacht.
    Ik laat vienna weer los en loop door naar Destina. "kom ik heb een borrel nodig" mompel ik zacht. Ik pak haar hand en trek haar het karaoke barretje weer in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Ik voel hij zijn armen rond me slaat en zacht fluistert dat het me niet moet spijten. Voor een paar tellen leg ik mijn handen op zijne en sluit mijn ogen. Als hij me weer los laat hoor ik hem zeggen dat hij een borrel nodig heeft. Ik draai me om en zie dat hij hand in hand met Vienna naar binnen loopt. Gekwetst blijf ik staan terwijl ik steeds meer tranen voel lopen. 'Waarom?' Snik ik zacht en zak op mijn knieen. Het deed me heel veel pijn om hem weer met haar te zien weg lopen. I..ik wil weg Ivy' huil ik zacht. Mijn lichaam schokt en ik wend mijn hoofd af. Waarom doet het me zoveel pijn. Ik had de afgelopen jaren nooit geluk gehad, met helemaal niks.


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    Ik open mijn ogen weer en kijk naar het stel in de verte, als ik met mijn ogen knipper en wat voorover leun, merk ik dat Vienna weer huilt en automatisch voel ik me wat slechter worden. Gewoon omdat het een vriendin van me is en ik niet wil dat ze huilt. Ze schopt haar hakken uit, raapt ze op en zegt nog wat, waarna ze naar mij toe loopt. Ik kijk toe hoe Calvin lusteloos achter haar aan sjokt. “K…kom je mee?” Ze knippert met haar ogen om de verdere tranen tegen te houden, maar het is heel gemakkelijk te zien aan haar rode oogjes dat ze gehuild heeft. Gelijk sta ik op en knik ik, mijn blik leid naar Calvin en weer terug naar Vienna als hij opeens zijn armen van achter om haar heen slaat. Ik zeg er niets op, maar kijk wijselijk zwijgzaam toe en zucht even. Dan laat hij haar weer los, pakt de hand van Destina en trekt haar het karaoke barretje in. Gelijk als dat gedaan is en hun weg zijn, loop ik met snelle passen naar Vienna en sla mijn armen om haar heen, als troost, als iets…als teken dat ik er voor haar was. “Ach, meiske toch…” zucht ik even, waarna ik haar loslaat en haar weer aankijk. “Terug naar het hotel of waar wil je naar toe?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ik had al gestuurd, vlak na jou. -a-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Ik had al gestuurd, vlak na jou. -a-)


    [Hahah ik zag het. Net ook al dat jouwe er vlak na mijne stond xD maar ik wil nog even afwachten of Clavin ook nog terug loopt naar Vienna :$]


    ~

    [ik denk niet dat ie het zag, hij liep namelijk net die bar weer in :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]