• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël slaat zijn armen om mijn middel en trekt mij dichter tegen zich aan. Zijn blik glijdt nog even de bar rond, op zoek naar Nathan, maar die is al verdwenen.
    Ik hou mijn blik om Michaël gericht en ga iets dichter tegen hem aan dansen. Als ik in zijn ogen kijk glimlach ik even. Het blijft een raar idee dat hij nu een kop groter is. 'Je hebt hele mooie ogen, weet je dat?' zeg ik met diezelfde glimlach. Mijn armen houd ik iets steviger rond zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( hey, dat ligt gevoelig eh bij Destina xd)

    Destina de la Bourse

    "Je zou maar 16 zijn en zwanger...lijkt me echt zwaar" mompelt hij dan.
    Ouche, en die kwam zwaar op mijn maag. Ook al was ik 17 Toen het gebeurde, ik had nog steeds een rot gevoel erover.
    'Uhuh.' zei ik toen en keek weg. Ik richtte me op de grond. 'Je hoeft niet op de bank te slapen hoor.' zei ik toen en draaide me naar Hem om. Ik tekende wat figuurtjes op zijn borst en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evan Ferry Duncason.

    "Ah, je nieuwe hobby?" Lachend schud ze haar hoofd en kijkt me weer aan om vervolgens haar wenkbrauw op te trekken. "Meer ga je niet loslaten hé?" Een vragende blik brand nu in mijn ogen, maar ik geef niet toe en zet een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik even met mijn hoofd schud. "met wie?" Ze grijnst en kijkt weer om zich heen. "Het heeft geen zin om te vragen met wie, als je toch weet dat ik verder niets loslaat. Ik heb namelijk al teveel gezegd" Lach ik en kijk haar aan. Ik weet dat ze het er niet zomaar bij laat zitten, maar voor nu laat ik toch niet los. "Heb je zin om te dansen? Ik ben nogal druk," Grinnikt ze. Ik knik even nonchalant. "Waarom ook niet. Een tweede dans met alweer een goede vriendin van me" Lach ik, maar stop abrupt met lachen, als ik merk dat ik weer iets heb losgelaten. "Eh, ik bedoel. Gewoon iemand" Probeer ik er nog onderuit te komen. Nu weet ze dus hoe ik heb gedanst, aangezien de jongens er jaloers van werden, en zo ongeveer met wie. Slimme Evan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Sevastian kan nu wel naar Natasha komen? :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Hey, hij weet niet alles over al zijn vrienden xD)

    Calvin Turner
    "Uhuh" zegt Destina en richt vervolgens haar blik op de grond. Even frons ik verbaast mijn wenkbrouwen. "Je hoeft niet op de bank te slapen hoor" zegt ze dan, draait zich naar me toe. Ze tekent figuurtjes op mijn borst en glimlacht.
    Ik kijk even naar mijn borst, waar haar vinger figuurtjes op aan het tekenen is en kijk Destina dan aan. "Dat kietelt" zeg ik met iets wat tussen een grijns en een glimlach in zit. Ik pak haar hand en trek haar een beetje speels dichter naar me toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michael Ramon Gilliano Rodriguez

    Ik lach even als ze iets dichter tegen me aan komt dansen. ' Je hebt hele mooie ogen, weet je dat?' Zegt ze dan en ik grijns.
    'Nu wel ja.' Zeg ik dan en mijn handen rusten rusten op haar onderrug.
    'En jij hebt nog steeds dezelfde mooie lach.' Zeg ik dan en glimlach waarna ik een kus op haar voorhoofd druk.
    Als er een rustiger liedje opkomt glimlach ik.
    Het zou vast de alcohol zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lauren Campbell

    'Wauw, jij houd het lang vol.' Ik kijk hem hoofdschuddend aan, pak zijn pols en trek hem mee richting de dansende menigste. 'Ik kom er nog wel achter, maar wat is er zo erg aan? Ik bedoel. Het is maar dansen. Toch?' Ik kijk hem even aan en begin dan te dansen. De muziek dreunt door mijn lichaam en het voelt heerlijk. Dansen deed ik altijd graag en ik was er ook nog goed in. Moest ook wel met die daslessen die ik heb gehad. Ik sla mijn armen om Evan's nek heen en kijk hem even onderzoekend aan.
    'Dus dan heb je gedanst met Ivy, Vienna, maar Vienna kan niet want die zat een tijdje bij mij of Zoë.' Ik kijk hem onderzoekend aan en kijk om me heen. Ik zie Zoë dansen met een andere jongen, dus zij kan het niet zijn. Ik grijns en kijk Evan weer aan terwijl ik door dans. 'Ivy dus he. Waarom mag ik dat niet weten?' Het is een gok, maar ik zal het wel merken aan zijn reactie.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 13:58 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Evan Ferry Duncason.

    "Wauw, jij houd het lang vol" Hoofdschuddend kijkt ze me aan en pakt mijn pols, waarna ze me mee sleurt de dansende menigte in. "Ik kom er nog wel achter, maar wat is er zo erg aan? Ik bedoel, het is maar dansen, toch?" Ik haal even nonchalant mijn schouders op. Ze heeft de link tussen de jaloerse jongens en het dansen niet kunnen vinden, gelukkig. Ze kijkt me nog even aan, waarna ze begint te dansen. Een glimlach siert mijn gezicht, waarna ik ook weer begin te dansen, maar anders dan bij Ivy. Het voelt anders, terwijl ze ik ze beide al langere tijd ken. Lauren slaat haar armen om mijn nek heen en kijkt me onderzoekend aan. "Dus dan heb je met Ivy, Vienna, maar Vienna kan niet want die zat een tijdje bij mij, of Zoë" Nog steeds branden haar onderzoekende ogen in mijn ogen. "Ivy dus hé. Waarom mag ik dat niet weten?" Ik weet niet of ze het gokt of niet, maar doordat ze de klik niet heeft gevonden tussen dansen en jaloers maken, vind ik het prima en kan ik uiterst normaal reageren. "Ja, Ivy ja. En nu je het zegt, weet ik eigenlijk niet meer waarom je het niet mocht weten" Ik grinnik even, terwijl ik door dans tussen de mensen massa.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Nu wel ja,' grijnst hij. Zijn handen liggen nu op mijn onderrug.
    'En jij hebt nog steeds dezelfde mooie lach,' glimlacht hij en hij drukt een kus op mijn voorhoofd waardoor er een lichte glimlach op mijn gezicht komt te staan.
    Ik kijk in zijn mooie blauw/grijze ogen en mijn glimlach wordt iets breder. Na even aarzelen druk ik mijn lippen lichtjes op die van hem, waarvoor ik lichtjes op mijn tenen moet gaan staan om er goed bij te kunnen. Misschien komt het door de alcohol dat ik dit doe, maar misschien ook wel gewoon omdat ik hem gemist heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Risus schreef:
    [Sevastian kan nu wel naar Natasha komen? :'D.]


    [Waar is ze?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( hahaha ja ja ja xd)

    Destina de la Bourse

    Ik glimlach, als hij me aankijkt en als hij me handen vastpak en me dan speels naar hem toe trekt grijns ik.
    'Calvin, laat me handen los.' Zeg ik dan en probeer me uit Zijn greep te halen.
    'Calv !' Lach ik dan maar het werkt voor geen meter, hij is een anderhalve kop langer, twee keer breder en weet ik het.
    Ik grinnik en grijns, 'Laat me nou.' Zeg ik met een lachje en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Buiten bij Jayy en Killian, maar die zijn er dus niet meer [?] Dus eh, buiten. >.< Serieus, ik ben druk. Ik wist niet dat je dronken kon worden van negen glazen frisdrank achter elkaar >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( dus cher, bij zoent iemand als je die gene hebt gemist ? Hahha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Risus schreef:
    [Buiten bij Jayy en Killian, maar die zijn er dus niet meer [?] Dus eh, buiten. >.< Serieus, ik ben druk. Ik wist niet dat je dronken kon worden van negen glazen frisdrank achter elkaar >.<]


    Jij kan alles lieverd xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Calvin laat mijnhanden los" zegt Destina. "Calv! laat me nou" zegt ze met een lachje en ik laat haar dus maar los. "Spel breker had net wat lol" zeg ik met een grijns en rol met mijn ogen. Vervolgens geef ik haar een zachte por in haar zij met mijn elleboog. "Ik probeerde je alleen maar op te vrolijke hoor. Ik zag je blik net heus wel"
    Ik zucht en zap naar andere zenders en eindig maar met de tv uit. "Ik weet niet wat er gebeurt is en dat gaat me ook niks aan. Het was ook misschien niet de juiste manier om je op te vrolijken" Ik kijk Destina even aan. "maar ik kan je natuurlijk ook altijd nog kietelen" ik grijns eventjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]