• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [Destina?
    oei sterkte en beterschap]


    [Wat is er met Destina xD die maakt me niet vrolijk :$ maar bedankt :) het gaat opzich wel alleen ben vreselijk misselijk door de pijn :( maaruu ga je bijna slapen? Vienna zit nog op de gang met smart te wachten op de volgende morgen dat Calvin haar wakker maakt:$]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Wat is er met Destina xD die maakt me niet vrolijk :$ maar bedankt :) het gaat opzich wel alleen ben vreselijk misselijk door de pijn :( maaruu ga je bijna slapen? Vienna zit nog op de gang met smart te wachten op de volgende morgen dat Calvin haar wakker maakt:$]


    Je moet toch wachten tot stiles en cloudbreaker zeggen dat het de volgende dag os -.-


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oke, ik zie dus dat ik niet meer meedoe.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Prisoner schreef:
    (...)

    Je moet toch wachten tot stiles en cloudbreaker zeggen dat het de volgende dag os -.-

    dat en ik zei Destina of ze wilde reageren op mijn post :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Nou ja, eigenlijk wel dus.. Ten minste, ik hoop dat hij het heeft, anders mogen we op de bank slapen en daar heb ik geen zin in…' Ze kijkt heel even chagrijnig en verveeld maar die blik is al snel weer weg.
    'Jullie zijn toch met meerdere personen?' vraag ik. 'Kunnen jullie niet bij anderen op de kamer?'
    'Wat was je antwoord? Het klinkt alsof je niet mee wilt of zo,' zegt Ivy dan met een halve grijns.
    'Oh, ik wil wel mee,' zeg ik. 'Ik weet het alleen nog niet zeker. Ik bedoel, ik ken jullie eigenlijk niet eens. Alleen Max een klein beetje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nidiot schreef:
    [oke, ik zie dus dat ik niet meer meedoe.]


    [Je doet nog wel mee hoor als je wilt, maar als iemand een tijdje niet reageert zet ik gewoon even een streep door de naam]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( ben ff aan de telefoon )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stiles schreef:
    (...)

    [Je doet nog wel mee hoor als je wilt, maar als iemand een tijdje niet reageert zet ik gewoon even een streep door de naam]

    [nouja omdat ik de voorige keer 1 dag langer niet online was en er toen niets aan de hand was..
    maar je kan me nu wel uitschrijven. ik heb namelijk nouwlijks nog tijd om achter de pc te zitten en aangezien mijn recter duim nog wel even buiten gebruik is, na mijn aanvaaring met de snijmachine op me werk, en met 1 vinger typen op mijn mobiel geen beginnen aan is, zal ik deze week nog niet of nauwlijks kunnen reageren.
    Sorry.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)
    [nouja omdat ik de voorige keer 1 dag langer niet online was en er toen niets aan de hand was..
    maar je kan me nu wel uitschrijven. ik heb namelijk nouwlijks nog tijd om achter de pc te zitten en aangezien mijn recter duim nog wel even buiten gebruik is, na mijn aanvaaring met de snijmachine op me werk, en met 1 vinger typen op mijn mobiel geen beginnen aan is, zal ik deze week nog niet of nauwlijks kunnen reageren.
    Sorry.]


    [Zeker weten? Als je later nog van gedachten veranderd kan je nog wel een buitenlandse jongere maken...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    “Jullie zijn toch met meerdere personen?” vroeg ze, en ik knikte erop. Ik liet haar verder uitspreken, al wist ik precies wat ik wilde zeggen, aangezien ik sommige vrienden meer mocht dan anderen (of in ieder geval mee om kon gaan) en om eigenlijk bij een jongen op de kamer te gaan slapen… Ik denk dat ik me daar te ongemakkelijk bij voel, zelfs als het vrienden zijn. “Kunnen jullie niet bij anderen op de kamer?”
    Destina die zat bij Calvin, dus die vielen al sowieso af, zeker omdat Vienna ze nu niet echt mocht op het moment. Lauren… tja, ze moest bijna bij iedere bar dat we komen wel wat drinken en ik had geen zin in een dronkenlap te verzorgen de hele nacht, en dan had je Zoë nog. Ik kon wel met haar opschieten, maar zij zal dan vast een kamer met Lauren delen en dat wilde ik dus niet.
    Ik zal maar stoppen om er verder over na te denken nu de jongens aan de beurt zijn…
    Bedenkelijk keek ik naar haar, maar besloot er niets op te zeggen. Zwijgzaam wachtte ik verder af. “Oh, ik wil wel mee. Ik weet het alleen nog niet zeker. Ik bedoel, ik ken jullie eigenlijk niet eens. Alleen Max een klein beetje.” Ik haalde mijn schouders nonchalant op en keek haar glimlachend aan. “En nu mij ook, geloof me, je red het wel met ons vriendengroepje,” Grinnikte ik. “You should just come with us,” vervolgde ik en keek haar aan op een manier alsof ze al ‘ja’ zou zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Je moet toch wachten tot stiles en cloudbreaker zeggen dat het de volgende dag os -.-


    [Ja dat weet ik ook wel hoor. En ben je ook nog eens van plan te reageren bij Hurricane Island? ;)]


    ~

    ( ik s schrijf nu voor beiden een post !)

    Edit : ben komende paar dagen op mijn tel dus het gaat een beetje moeilijk.'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 15:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stiles schreef:
    (...)

    [Zeker weten? Als je later nog van gedachten veranderd kan je nog wel een buitenlandse jongere maken...]

    [nouja, ik zit er ook niet op te wachten, maar na vandaag moet ik gewoon weer werken en heb ik geen tijd voor de computer en het gaat nog wel zekker een week duren voordat ik mijn duim weer kan gebruiken om normaal op mijn mobiel te kunnen typen en ik denk niet dat jullie daa op zitten te wachten, terwijl er nu mischien iemand mijn plaats wil innemen die wel gewoon aan een stuk door kan reageren.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'En nu mij ook, geloof me, je red het wel met ons vriendengroepje,' grinnikt Ivy. 'You should just come with us,' voegt ze er aan toe.
    'I guess,' grinnik ik. 'Het is een kans die je niet zo snel tegen komt dus ik denk dat ik die maar aan moeten nemen,' glimlach ik. 'Anyway, ik had al aan Max voorgesteld om jullie een rondleiding door de stad te geven,' zeg ik dan. 'De leukere restaurantjes en dat soort dingen zitten in de zijstraatjes,' voeg ik er aan toe. 'Maar alleen als jullie het willen. Als jullie liever zelf dat stad verkennen vind ik het ook best'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nidiot schreef:
    (...)
    [nouja, ik zit er ook niet op te wachten, maar na vandaag moet ik gewoon weer werken en heb ik geen tijd voor de computer en het gaat nog wel zekker een week duren voordat ik mijn duim weer kan gebruiken om normaal op mijn mobiel te kunnen typen en ik denk niet dat jullie daa op zitten te wachten, terwijl er nu mischien iemand mijn plaats wil innemen die wel gewoon aan een stuk door kan reageren.]


    [Oh okee, dan haal ik je wel weg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered