• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    Ik grinnik even. Hmm... Jongens jaloers maken he? Ze zouden wel lekker bezig zijn geweest, maar dat kan me niet schelen. Ik dans vrolijk door en besluit het er niet meer over te hebben. 'Zal dan wel een close dansje zijn geweest,' grinnik ik en kijk hem grijnzend aan. Ik kon het niet laten er nog een opmerking over te maken en dans vrolijk door. Vrolijk kijk ik om me heen. 'Ivy is volgens mij naar het hotel, maar dat weet ik niet zeker. Ze is in ieder geval niet hier.' Ik kijk hem even kort aan en dans vrolijk door. 'Heb jij je ouders makkelijk over kunnen halen?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    Mijn handen doe ik automatisch weer terug in mijn broekzak van de donkerkleurige hotpants die ik aanheb en kijk haar met een klein glimlachje aan. Vienna had me gezegd dat ik op moest schieten, dus ik voelde me lichtelijk opgefokt, echter liet ik dit niet merken.
    “Is hij niet gewoon binnen?” vroeg ze, en ik beet even op mijn onderlip. Ik had wel gekeken, maar dat was te snel geweest, misschien kon ik nu gewoon niet goed concentreren. “Ik dacht dat ik iemand met die beschrijving bij een lang, blond harig meisje zag staan.” Ik sloeg mijn ogen neer toen ik dit hoorde en merkte zo dus ook niet dat ze me in zich op nam. Ergens voelde ik een lichtelijke jaloezie, maar ik stopte het gelijk weg en schudde mijn hoofd. Waarom zou ik jaloers zijn? Evan is gewoon een vriend, een goede vriend, niets meer en niets minder. Ik zuchtte even en keek het meisje voor me weer aan.
    “Ben jij niet een vriendin van Max?” Ik fronste. “Maximiliano?” Ik lachte even kort en knikte toen. “Ja, Ivy aangenaam, en jij?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Risus schreef:
    [Buiten bij Jayy en Killian, maar die zijn er dus niet meer [?] Dus eh, buiten. >.< Serieus, ik ben druk. Ik wist niet dat je dronken kon worden van negen glazen frisdrank achter elkaar >.<]


    [Ik moet even iets verzinnen waarom Sev haar aan zou spreken a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prisoner schreef:
    ( dus cher, bij zoent iemand als je die gene hebt gemist ? Hahha )


    [Alleen als het knappe jongens zijn:Y) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Aan de reactie van het meisje te zien vindt ze het niet erg leuk dat die jongen met een ander meisje staat te praten, misschien is het haar vriendje. Wel een jaloers typje dan als ze het al erg vind als hij met iemand anders praat.
    Ze fronst als ik vraag of ze Max kent. 'Maximiliano?' Ze lacht en knikt. 'Ja, Ivy aangenaam, en jij?'
    'Pippa,' stel ik mezelf voor. 'Maar de meeste noemen me Pip,' voeg ik er aan toe. Ik werp een korte blik op de rokers, die gelukkig hun sigaret op hebben en weer naar binnen gaan. 'Waarom zoek je die jongen eigenlijk? En maak je geen zorgen, hij was volgens mij alleen maar met haar aan het praten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael Gilliano Rodriguez

    Toen ze me aankeek lachte ik. Ze leek een beetje in gedachte verzonken, tot ze ineens haar lippen op die van mij drukte. Ik kuste haar terug en grijsde tegen haar lippen aan.
    Dat was het dan, de kus.
    Zou het door de alcohol komen denk je ?
    Ik sloot even mzijn ogen en verbrak daarna de zoen.
    Ik keek haar grijnzend aan. 'Waartikel had ik dat aan verdiend?' Vraag ik dan lichtjes verbaasd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stiles schreef:
    (...)

    [Alleen als het knappe jongens zijn:Y) ]


    Wc papier dat uit haar jurkje hangt XD.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivy Lotus Xena.
    “Pippa,” stelde zij zichzelf voor en ik glimlachte automatisch toen zij zichzelf ook voorstelde. “Maar de meeste noemen me Pip,” Ik grinnikte even en beet op mijn onderlip. Ze keek naar iets achter me, maar ik volgde haar blik niet en keek gewoon naar het meisje. “Heeft Max je verteld van onze wereldreis?” vroeg ik haar nieuwsgierig, al begon zij daarna echter ergens anders over.
    “Waarom zoek je die jongen eigenlijk? En maak je geen zorgen, hij was volgens mij alleen maar met haar aan het praten.” Ik fronste even en keek haar hierna met grote oogjes aan, maar begon toen te lachen en schudde mijn hoofd. “Nee, nee, volgens mij denk je iets verkeerd, het maakt me echt niet uit wat die jongen doet hoor,” vertelde ik haar, waarna ik mijn armen over elkaar deed en haar grinnikend aankeek. “Een vriendin en ik zijn onze kamersleutel kwijt en omdat hij nogal de jongen in ons groepje is die graag grapjes uithaalt,” Ze kon vast wel de rest bedenken wat ik dacht en keek even om me heen terwijl ik de buitenlucht in ademde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Wc papier dat uit haar jurkje hangt XD.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wil iemand me opvrolijken? Kom net uit het ziekenhuis. Heb thuis een trap van een paar gehad en mijn knie heeft een opdonder gehad :S


    ~

    [Destina?
    oei sterkte en beterschap]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destina de la Bourse

    Ik keek Calvin aan. 'Je mag het wel weten hoor.' Zeg ik dan. Het was geen groot geheim meer. Zoë, Ivy, Lauren en Sevwwisten het al. De rest, tja die had het of gehoord of wisten het nog niet en blijkbaar was Calvin een van die laatste groep.
    'Ik kan je nog altijd kietelen. ' zegt hij dan en ik kijk hem het grote ogen aan.
    'Nee!' Zei ik toen maar het was al simpel weg te laat. Ik gierde het uit van het lachen en probeerde zijn handen weg te duwen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Michaël kust me terug en ik voel hem tegen mijn lippen aan grijnzen. Dan verbreekt hij de zoen en kijkt hij me grijnzend aan. 'Waartikel had ik dat aan verdiend?' vraagt hij verbaasd.
    'Ik eh,' stamel ik. 'Ik weet het niet, het voelde op een één of andere manier gewoon goed om te doen,' geef ik eerlijk toe. Aarzelend bijt ik op mijn lip. 'Sorry, ik zal het niet meer doen,' mompel ik dan op een zachte toon.
    Mijn blik glijdt snel de bar rond en ik zie dat een paar mensen al weg zijn. Lekker handig dat ze dat hebben verteld.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Nee, nee, volgens mij denk je iets verkeerd, het maakt me echt niet uit wat die jongen doet hoor,' zegt Ivy. Ze slaat grinnikend haar armen over elkaar. Ik weet niet of ik haar moet geloven, maar wat maakt het ook uit.
    'Een vriendin en ik zijn onze kamersleutel kwijt en omdat hij nogal de jongen in ons groepje is die graag grapjes uithaalt'.
    'Dus je denkt dat die jongen jullie kamersleutel heeft gepakt?' vraag ik.
    'En eh ja, Max heeft verteld over jullie wereldreis,' antwoord ik nog op haar vraag. 'Hij eh, vroeg of ik misschien mee zou willen,' voeg ik er aarzelend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    Ik haal mijn handen weg. "Zie je, je lacht iniedergeval weer." grinnik ik. Ik trek haar overeind. Destina zei, dat ik het wel mocht weten. Ik weet alleen niet of ik dat wel wil. Ik sta op van het bed. "Ik ga even douchen" zeg ik dan.
    Ik pak een schone boxer en vertrek dan naar de badkamer waar ik mezelf eerst even in de spiegel bekijk. Ik maak een afkeurend geluidje en zet de douche aan. Ik kleed mezelf uit en stap eronder.
    Ik laat het warme water over me heen stromen. Ik kijk naar me voeten en denk aan Vienna en Destina. Ik voelde dit al voor Destina vanaf de dag dat ik haar ontmoette op school. Ik heb het alleen nooit durven te vertellen. Vienna is altijd een van mijn beste vrienden geweest en dat zij dit ineens voor mij voelt maakt alles zo verwarrend.
    Ik zucht diep en was mijn haren en lichaam voor ik de douche weer uit doe en eronder vandaan stap. Ik droog mezelf af en doe mijn schone boxer aan. Terwijl ik mijn haren afdroog loop ik terug de kamer in. "Ik vraag me af hoelang we hier eigenlijk gaan blijven en wat de volgende bestemming is"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    “Dus je denkt dat die jongen jullie kamersleutel heeft gepakt?” vroeg ze, en ik knikte.
    “Nou ja, eigenlijk wel dus.” Ik kuchte even en vervolgde toen snel, “Ten minste, ik hoop dat hij het heeft, anders mogen we op de bank slapen en daar heb ik geen zin in…” Er kwam een verveelde, chagrijnige blik in mijn ogen voor een enkele seconde, maar hierna was deze al snel weer verdwenen.
    “En eh, ja, Max heeft verteld over jullie wereldreis,” Een grote glimlach kwam er op mijn gezicht. Dus hij zou haar meenemen? Ik moest zacht gniffelen, het zou ook niet anders, die gast is echt te veel met vrouwen bezig, dat is gewoon niet meer normaal. “Hij eh, vroeg of ik misschien mee zou willen,” voegde ze er echter aarzelend aan toe en ik keek haar nieuwsgierig aan.
    “Wat was je antwoord? Het klinkt alsof je niet mee wilt of zo,” zei ik met een half grijnsje en keek haar afwachtend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.