• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Maak je geen zorgen om mij, ik voel het nog een beetje maar niet meer zo erg, als ik beweeg heb ik er minder las van dan als ik stil zit. Jij moet je meer zorgen maken' zeg ik en kruip achter Ian aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en knik. 'Kan je in dat geval je eigen shirt dragen?' Ik glimlach naaR haar en geef haar dan haar shirt. Ik ga stil zitten en denk even na. De wc was vlakbij de keuken. Dus dan zelfde kant op? Ik besluit maar die gok te nemen. 'Pas op,' fluister ik en laat me naar beneden glijden. Daar wacht ik op Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Euh, kan je me opvangen? Als ik op mijn benen land dan krijg ik denk ik een pijnscheut door mijn rug.' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt en hem aan kijk. En klaar ga zitten om me uit de schacht te laten glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Tuurlijk, maar we zijn er nog niet. Dit is de splitsing naar de wc en keuken,' glimlach ik. 'Laat je maar glijden, dan komt het goed. Vertrouw me.' Ik kijk haar aanmoedigend aan en wacht geduldig op haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Langzaam laat ik me naar beneden glijden en val in Ian's armen. 'Zo erg was het inderdaad niet, maar als we er zijn moet je me echt opvangen.' zeg ik terwijl ik naar hem glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Een ongelofelijke pijn gaat door mijn rug heen. Ik verstrak Even de greep op Naomi, maar tover dan weer een lach op mijn gezicht. 'Ik zal je opvangen,' fluister ik. Ik kruip naar links en kijk door hetzelfde soort rooster. Ik kijk er doorheen en glimlach trots. 'Gevonden. Ik ga eerst, dan jij.' Ik kijk haar even aan en trap dan het rooster eruit, die op de wc valt. Er klinkt even een klap, maar gelijk daarna is het weer doodstil. Ik laat me voorZichtig hangen en zet mijn voeten dan op de wc bril neer. Ik kijk omhoog naar Naomi. 'Je kan komen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik laat me naar beneden hangen maar merk dat ik net niet op de wc bril kan staan. ''Ja, nu mag je hlpen.' en ja daar hang je dan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 0:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Misschien laat ik je wel hangen,' grijns ik. Ik kijk haar van onder aan, maar
    Pak dan toch haar heupen vast en begeleidt haar naar beneden tot ze op de wc bril staat. Ik kijk even over het muurtje heen maar zie niemand. Ik open het deurtje naar de wasbak. Ik zie er niet op mijn beste uit, maar ik voel me slechter. Ik draai je je met mijn rug naar de spiegel en kijk er dan naar. Ik bijt even Geschrokken op mijn lip, maar herstel me dan. 'Wauw wat een mooie decoraties,' zeg ik sarcastisch. Dan zet ik de kraan aan en houd de deken met de plek waar het bloed zit onder de kraan. Ik kijk naar Naomi. 'Doe jij je eigen shirt?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ja.' zeg ik terwijl ik mijn shirt in de wasbak leg. Dan zie ik een kastje in de hoek staan en loop er naar toe. Ik maak het open en zie er allemaal handoeken en washandjes. Ik pak er een handoek en washandje uit en loop naar de wasbak en maak het washandje nat en loop naar Ian toe. 'Ik ga nu je wonden schoonmaken, of je het wil of niet en anders kan je ook niet je shirt aan als alles zo onder het bloed zit.' zeg ik streng terwijl ik begin het bloed van zijn rug te vegen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik krimp in elkaar en een kreun van pijn rolt over mijn lippen. Ik bijt mijn kaken stevig op elkaar en ga verder met de dekens. Heel langzaam zie ik de deken schoon worden. Ik glimlach tevreden en hang hem dan over het wc
    Hokje. Ik loop Ook naar de kast en pak 2 washandjes. Met de een ga ik over mijn gezicht heen en leg hem in mijn nek om wakker te worden. Dan kijk ik Naomi aan en doe haar shirt iets omhoog. Handig haal ik het verband eraf en kijk naar de wond. Niet op de wond zelf, maar er omheen maak ik het schoon. Voorzichtig doe ik het verband weer bij haar om en doe haar shirt langzaam weer omlaag, terwijl ik haar aankijk in de spiegel. Dan laat ik haar los en pak haar shirt. Vlug begin ik die te wassen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik keek naar zijn rug, al het bloed was weg en gestopt, maar de wonden zagen er nier erg fijn uit. Ik maak het washandje schoon en krijg dan een idee in mijn hoofd. Ik maak het washandje erg nat en gooi hem dan recht in Ian's gezicht en ik schiet in de lach, hij draaid zich om naar mij en ik kijk hem uitdagend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Maar ik moet gaan, zullen we morgen verder gaan op dit punt? X


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik pak het shirt en hang die ook op. Ze moesten toch ooit droog worden... Dan kijk ik Naomi aan en schud mijn hoofd. Het water op mijn rug was best koud. Ik loop naar de kast en bekijk de inhoud. Ik grinnik als ik zeep zie. Ik loop naar de wasbak en zet het putje dicht. Dan laat ik er water in stromen en gooi het zeep erbij. Allemaal schuim ontstaat. Ik grijns en gooi het op Naomi. Ik laat het water en de zeepsop weer wegspoelen en ga
    Voor de kast staan. Grijnzend kijk ik haar aan. 'We moeten zo teruggaan. Anders ontdekken ze
    Ons misschien...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [jep is goed. Alleen heb morgen drukke dag. Moet rond drie uur naar verjaardag. Dan om 6 uur tennissen en dan daarna bbQ. Dus ben er in ochtend!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik keek verwonderd naar wat er allemaal gebeurde. Gelukkig had ik Mario eerst nog kunnen verzorgen, voor ze de EHBO-doos hadden afgepakt.
    Toen de mannen weg waren, had ik hem geholpen te gaan liggen en plots zat hij met een sentimentele blik voor zich uit te staren.
    "Weet je... ik heet eigenlijk Mario Alexandro Alvino Estevez." zei hij plots.
    "Wauw, dat is een lange naam." grinnikte ik zacht.
    "De meeste noemen me gewoon Alex."
    Ik knikte lichtjes. "Dan zal ik jou ook zo noemen, Alex." zei ik zacht.
    "Ik heb nooit geweten hoe mijn ouders me noemden... ze stierven voor ik 3 was."
    Ik legde mijn hand kalmerend op zijn schouder. "Dat spijt me voor je." zeg ik vriendelijk.
    Hij knikte en ik zag zijn ogen toevallen.
    "Buenas noches, mamá y papá, me gustaría haber visto alguna vez realmente" hoorde ik hem mompelen. Ik verstond er niets van, maar het klonk zo lief dat ik moest glimlachen. Misschien waren niet alle ouders zo slecht.
    Ik stond stilletjes op en ging op mijn eigen bed zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”