• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Dankjewel" zeg ik ookal weet ik dat hij het niet meer kan horen. Een diepe zucht verlaat mijn mond en loop een willekeurige richting op om even rustig na te denken. Waarom moest Aileen het ook alweer vertellen?. Mijn verleden en de reden waarom ik op karate zit is iets waar ik het niet graag over heb en probeer te vergeten. Zo zou ik ook minder snel weer terug kunnen vallen op mijn oude gedrag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard.

    Mijn gedachten worden verstoord door Brady die naast me komt zitten. 'Eeuh, ja gaat wel' zeg ik en ik krijg een sms'je. Lees em en glimlach hij is van Bonita. Oke! Have fun! X sms ik haar terug en ik stop mijn mobiel weg. Ik kijk weer naar Brady en zie het leren armbandje rond mijn pols.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Heb ik nog iets gemist toen ik weg was?' vraag ik, 'en daarmee bedoel ik tussen jou en Bonita,' zeg ik met een wenkbrauw wiebel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaydrn Mason Howard

    'Nee hoor' zeg ik grijnzend en ik geef hem een duw. Ik geef hem plagend een wenkbrauwwiebel terug en kijk vior me uit. Ik moest straks naar de dokter voor een controle, iiets waar ik echt geen zin in had.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Niet?' vraag ik grijnzend, 'daar moet je dan snel iets aan gaan doe Jay,' zeg ik lachend, terwijl ik hem een duwtje terug geef.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (mijn topic, ik maak zo reactie maar ben erg sloom doorr internet)

    Andrew
    ik pak wat kleren en twee petten. Dan besluit ik dat het zo wel goed is en reken af. Ik kijk naar Bonita en wacht rustig op haar. 'Bijna klaar?' vraag ik na een tijdje.

    Jayy
    'hmm karate' momprl ik en spring daarna lachend achteruit. 'voor jou moet ik dus oppassen'lach ik en kijk haar aan. 'Doe me niks' roep ik dramtisch en grinnik daarna.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik schiet in de lach door zijn reactie en zet een stap naar voren toe. "Ik doe je niets zolang je geen problemen zoekt" zeg ik lachend. "Dan alleen moet je echt oppassen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Ik pak nog wat kleding een speciale muts,een brees voor mijn enkel,nog een pet en nog een paar nieuwe schoenen. 'jupp ik heb alles' zeg ik vrolijk en reken af en zegt tegen de verkoopster dat die ene pet een cadeau is


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Molason Howard

    Ik lachtte. 'Wat denk jij dan?' zei ik en ik haaldr even mijn hando door mijn haar. 'Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Summer' vroeg ik om het gesprek te behoude .


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Eerste berichtje :)
    Aubry Gracie Aimée Wakefield

    Mmm, zouden hier veel mensen zijn? Het lijkt hier en daar wat uitgestorven. Mijn ouders zeiden dat het druk zou zijn, maar ze zijn denk ik in de war. Mijn gedachten worden ruw verstoord als ik geluiden hoor van een paar meter schuin achter me. Ik besluit maar even op het dichts bijzijnde bankje te gaan zitten en ze te observeren, misschien niet echt een goed idee om contact te maken, maar misschien komen ze naar mij?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Eleanor Rose Duncan

    Ik zuchtte diep, ik had echt geen zin om met mijn ouders op vakantie te gaan. Ik stapte de camper uit en liep de campin over. Ik zuchtte en zag een meisje op een bankje zitten. Ik ging naast haar zitten. Laat ik eens mijn goeie kant zien. 'Hey' zei ik en ik haalde mijn pet van mijn hoofd en haaldr even mijn hand door mijn bruine lokken, vervolgens zette ik mijn pet op en keek haar aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nou dat gaat snel, gelijk iemand die belangstelling toont. 'Haay, leuke pet' zeg ik. 'Sorry dat ik het vraag hoor, maar is het hier altijd zo uitgestorven of licht dat aan de verwende mij? Mijn ouders zeiden dat het heel druk was hier, hoewel dat wel vier jaar geleden was.'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Brady wright
    'Nou ze is nu dus officieel mijn vriendinnetje,' zeg ik tevreden terwijl ik languit op de grond gaat liggen. 'Alleen blijkt het dat ze binnenkort moet gaan reizen voor een karate wedstrijd, waar ik net achter ben gekomen via haar vriendin...'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.