• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik sla een arm om haar heen en druk een kusje op haar kruin. Ik bekijk haar even en glimlach. Ze is echt mooi. Ik zucht even en denk aan Andrew. Ik wou mijn vriend niet kwijt, ik moest zo maar eens naar hem toe gaan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aileen Megan Lockwood

    Ik sta snel op om vervolgens mijn jurk en schoenen uit te doen zodat ik alleen in mijn bikini sta en zeker weet dat mijn kleding droog blijft. Vanuit mijn ooghoeken volg ik Jayy tot hij weer voor me staat. "Vertel mij dan eens waarom het echt een grote fout was omdat te zeggen" zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beat, ik heb het bericht even aangepast... Sorry dat ik het verkeerd las...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:37 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    -


    Heb ik net gedaan


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (eigenlijk had die er nog niet geduwt xD hij rende alleen naar der tor omdat te doen)

    [ Oeps..ik pas het wel even aan dan XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wleanor Rose Duncan

    'Ja we zijn samen naar een Yankees wedstrijd geweest' zeg ik. 'Ik ben Eleanor. Jij?' zeg ik en ik kijk haar vragend aan. Dit ging best goed. Ze was wel aardig en ik heb er nog niks uitgefloept.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    ik trek een pruillipje en kijk haar aan. 'Nu is het minder leuk' zeg ik zielig en grinnik daarna. Daarna sla ik mijn armen om haar heen en til haar op. Ik loop naar de rand waar ik maar twee stappen voor nodig heb en kijk haar aan. 'Wat een geluk heb je tovh, zomaar door mij mogen opgetilt worden' grap ik en begin te lachen. Ik wacht op haaar reactie, daarna ga ik het water inspringen met haar.

    Aubry Gracie Aimée Wakefield
    'Aangenaam Eleanor, leuke naam trouwens,ik ben Aubry ' zeg ik vrolijk. 'Jij bent hier zeker ook met je ouders? De mijne komen later aan.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 21:05 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Aileen Megan Lockwood

    "Sorry ik verzin wel iets om het goed te maken" zeg ik glimlachend, maar die verdwijnt al snel weer als hij zijn armen om me heen slaat, dan optilt en naar de rand loopt. "Je maakt net dus echt geen grapje" zeg ik en kijk van hem naar het water en terug. "Ja geluk heb ik inderdaad, maar de vraag is voor hoe lang"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    ik grinnik en doe net of ik haar laat vallen. Ik doe het niet echt en leg haar rustig in het gras. Ik ga er naast liggen en draai mijn hoofd zodat ik er kan aankijken. 'Nou heel erg veel geluk! Meestal gooi ik diegene er gewoon in' lach.ik en stop mijn handen onder mijn hoofd zodat ik beter lig.

    Eleanor Rose Duncan

    'Ja, jammer genoeg wel' verzucht ik en ik glimlach even naar haar. 'Mijn broer is ook mee, hij heet Jordan' zeg ik en ik glimlach. Ik kijk even om me heen of ik hem zie, maar ik zie hem niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aileen Megan Lockwood

    Verbaasd kijk ik hem aan als hij me niet in het water laat vallen, maar rustig weer in het gras leg en naast met gaat liggen. 'Daar ben ik blij mee, maar waar heb ik al dat geluk eigenlijk aan te danken?' vraag ik nieuwsgierig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik kijk haar aan en haal mijn schouder op. Ik aai over mijn denkbeeldigr baard en kijk haar nadenkend aan. Ik grinnik even en ben dan serieus. Ik haal mijn schouders op en stop mijn hand weer onder me hoofd.