• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke nu ben ik degene die langzamer hand toch wel bang word van deze ninja en er voor gaat zorgen dat ze nooit met jou hoeft te vechten" zeg ik lachend en volg zijn blik en kom uit bij het riviertje. "Heel toevallig heb ik die wel bij de hand ja"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (@PUSHxEEN : ze dacht het alleen maar ze zei niks.........)
    jayden Mason Howard


    Ik grijns bij het horen van Bonita's stem. 'hey' zeg ik en ik haal haar handen weg. Ik geef haar en kus en a zitten. 'Was het leuk?' vraag ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    ik grinnik en ga heldhaftig staan. ' mooizo' grinnik ik en kijk haar aan. ' Nou das mooi, ga hem aantrekken!' zeg ik vrolijk en ga in het gras liggen. 'ik wacht hier' zeg ij en kijk even naar haar. 'ik verschuif geen centimeter' zeg ik trouw en lach daarna even

    (@PUSHxEEN : ze dacht het alleen maar ze zei niks.........)


    Euhm wat bedoel je ??


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Bonita
    'Heey love, het was leuk ja en ik heb nog wat voor je' zeg ik glimlachend en ga naast hem zitten en leg het cadeautje op zijn schoot. hopelijk vind hij de pet leuk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    PUSHxEEN schreef:
    (...)

    Euhm wat bedoel je ??


    Je reageerde op haar gedachten...)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayden Mason Howard

    Ik pakte het cadeautje uit en zag een pet. 'Ja hij is gaaf, dankje!' zei ik en ik gaf haar een kus. Ik zette hem op mijn hoofd en gaf haar een knuffel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aileen Megan Star

    'Ja toch dat dacht ik nu ookal' zeg ik en kijk hem even aan. "Mhm misschien was het toch handig dat ik vanmiddag ookal een plan had om te gaan zwemmen alleen opgehouden werd en me nu dus niet hoef om te kleden" zeg ik bedenkelijk en glimlach erna. "Dus blijf je door nog steeds liggen of ga je mee?"

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beat schreef:
    (...)

    Je reageerde op haar gedachten...)


    Oh sorry dan... :)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Bonita
    'Ik ben blij dat je hem leuk vind' zeg ik lief en leg mijn hoofd op zijn schouder. lief knuffel ik hem terug


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik spring vrolijk op. 'Nou dan kunnen we gaan ' zeg ik blij en ren naar het rivoertje toe. Ik had tovh alleen me zwembroek aan dus kon der zo inspringen. Ik duik erin en kijk dan naar Aileen, 'Kom je nog of moet ik je duwen?' vraag ik grijnzend.

    Aileen Megan Lockwood

    Vrolijk ren ik achter hem aan en zie hoe hij in het riviertje duik. Zelf ga ik aan de rand zitten zodat ik hem kan aankijken en leg bind mijn haar in een staart. "Ik kom al en dat durf je niet te doen" mompel ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Daar is dus duidelijk iets aan de hand,' grinnik ik bij het zien van Jayden en Bonita.
    'Heey, Bonita, hoe is het ermee?' grijns ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'heey brady, alles gaat goed en nee der is niks tussen mij en jayden gebeurt' zeg ik lachend en knip oog naar jayden. damn it


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik kijk haar lachend aan. 'Dat zeggen was echt een grote fout'lach ik en zwem naar de kant. Ik trek mezelf erop en ren naar de plek waar ze zit om der in het water te duwen.