• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.




    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield


    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik doe mijn hand boven mijn ogen net of ik ergens naar opzoek ben. Daarna loop ik een rondje om haar hen nog steeds om me heen kijkend. Ik vouw mijn handen tot luidsprekn. 'Ik ben opzoek naar problemen, weet iemand waar ze zijn?!' roep ik en bijt op mijn lip om niet te lachen.

    Eleanor Rose Duncan

    'Ik weet het niet, dat dacht ik ook al' zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik kijk haar even glimlachend aan en haal mijn pet van mijn hoofd. 'Van mijn broer gekregen' zeg ik en ik zet hem weer op. Ik was met hem naar een Yankees wedstrijd geweest dus kreeg ik zo'n pet. Ik hield echt van petten ik had ook een cookie monster pet. Die vond ik echt geweldig.

    Jayden Mason Howard

    'Ai, das kut' zeg ik en ik laat me achterover vallen. Ik leg mijn handen in mijn nek en kijk naar boven. Soms was het gewoon leuk om met je vriend naar de lucht te staren. Dat deed je soms gewoon.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Maar ze gaat het me uitleggen ofzo, nou jah, ik zie wel,' zucht ik terwijl ik net als Jayden naar de lucht staar. 'Maar vind je Bonita leuk of niet?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'mooi' zeg ik en loop met haar weer opgetilt de winkel uit. 'zullen we terug gaan?' vraag ik aan haar. Ik had niet echt zin meer om der de hele tijd te dragen en we hadden volgens mij alles.[justify][/justify]

    Bonita
    'jupp is goed en de volgende keer moet je gewoon mij mijn krukken laten pakken. ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik er op moet lopen' zeg ik lachend en houd de tassen goed vast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk even rond en wacht op antwoord. "Gezien er geen antwoord word gegeven, ga ik er van uit dat ze er niet zijn dus is er geen enkele reden om op te passen" zeg ik en probeer hem zo serieus mogelijk aan te kijken. Iets wat totaal mislukt aangezien ik gelijk in de lach schiet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Yeah!' roep ik lachrnd en til haar op. Ik maak een rondje en zet voorzichtig terug. Ik lach even. 'nou laten we maar gaan dan' zeg ik en til haar op. Ik loop snel terug en we zijn er al weer bijna

    Bonita
    'waaah gek kind dat je bent. straks kots ik me nog leeg' zeg ik lachend en houd me goed vast. damn wat ee energie heeft mijn broer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    ik begin te lavhrn en trek daarna weer een serieus gezicht. 'ow nou dan ga ik weer bij je staan' zeg ik en ga vopr haar staan. Daarna grinnik ik weer en kijk haar aan. 'Iets samen doen?'

    Andrew
    ik grinnik en loop het laatste stukje rustig. 'zo goed?' vraag ik lachend en we lopen alweer de camping op. Ik zet Bonita voor het huisje en ik kijk even om me heen. Wat zou ik is gaan doen?

    Aubry Gracie Aimée Wakefield

    'Oh, okay, wel gaaf dat hij er een voor je had meegenomen' zeg ik. 'Maar hoe heet je eigenlijk?'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:34 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Bonita
    'dank je broertje. en ik ga jayden opzoeken'zeg ik vrolijk en dump de tassen van mij in de hal en neem alleen het cadeautje mee en hink naar de plek waar hij zit. ik gebaar naar brady dat hij stil moet zijn en leg mijn handen voor jayden zijn ogen.'rara wie ben ik' fluister ik zacht in jaydens oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik ben blij dat je dat nog aandurft en je niet heb bedacht" zeg ik en kijk hem met een onschuldige glimlach als hij voor me staat. "Ja tuurlijk lijkt me leuk"

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 19:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik kijk even om me heen en zucht lichtjes. Ik loop naar boven en pak mijn oortjes, laptop en gitaar. Ik loop weer naar buiten en leun tegen de boom aan. Ik start mijn laptop op. Ondertussrn tokkel ik wat op mijn gitaar en als die opgestart is ga ik naar youtube. Ik klik een liedje aan en stop mijn oortjes in. Ik speel rustig mee op mijn gitaar en kijk ondertussen nar de mensen.

    Jayy
    ik gtinnik even. 'Ik kan ook hrel goed vechten hoor' grinnik ik en ga als rn ninja voor haar staan. Ik maak wat 'woo hoejaa' geluiden en grinnik even. Ik ga weer normaal staan en glimlach. 'bikini bij de hand?' vraag ik met een blik op het riviertje.