• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Summer Melody Night

    "Nu weet ik zeker dat je niet meer te volgen bent" zeg ik lachend en knik dan. "Ik ga naar mijn kamer en kom erna dan hier naartoe, maar had je niet gewoon iets anders kunnen verzinnen?"

    [ mijn reactie van Aileen komt zo. Ik moet even overschakelen naar mijn telefoon]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xSpookje schreef:
    [Mag ik een foto zien? ^^]


    [ je haalt me de woorden uit de mond]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Wat voor iets anders? Nu volgt Brady jou ook niet meer, wel nog op twitter hoor. Tenminste dat weet ik bijna zeker, vast wel,' grap ik er achter aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [nee:$]

    [Jammer, maar wel gefeliciteerd btw (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "In dat geval moet Brady maar is op twitter kijken en ik weet dat ik niet meer te volgen ben" zeg ik lachend. "Maar wat ik bedoelde was gewoon iets anders en het maak niet uit wat"

    Aileen Megan Lockwood

    Ik wend mijn blik even af op iets dat moest lijken op de vrije val. Iets wat je in pretparken ook vaak ziet alleen is deze iets minder hoog."Wat dat je daarvan?" Vraag ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Hmm, weet ik niet. Heb jij een idee?' vraag ik haar en ik loop naar haar toe en geef haar nog een kusje, 'niet meer van deze plek is veranderd in niet meer uit de keuken,' grijns ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik kijk ernaar met een grote grijns. 'Sounds good' zeg ik en trek haar mee. Dat zag er leuk uit. De rij is best lang en ik sluit achteraan.

    Bonita
    rustig neem ik zijn vriend in mijn mond. Mijn tong laat ik zacht over de top likken terwijl mijn handen door blijven masseren.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Hmm, misschien wel en misschien niet" zeg ik bedenkelijk en kijk hem erna glimlachend aan. "Er komt wel een moment dat je van gedachten veranderd en zo niet verzin ik wel iets"

    Aileen Megan Lockwood

    Ik loop met hem mee. "Volgens mij was dat best wel een goede keuze" zeg ik met een grijns die op mijn gezicht verschijnt en kijk van de rij naar hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xkimx124 schreef:
    jasmine

    'Oke, dan zal ik wel weer niet hebben opgelet denk ik, waar is je zus eigenlijk, daar was ik eigenlijk naar op zoek' ik kijkk h vragend aan

    Brady Wright
    'Dit is een nutteloos gesprek,' grinnik ik, 'en vertel gewoon wat je wilt doen, misschien kom ik dan al wel van mijn plek af. Misschien wel, misschien niet.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Het is beter dan geen gesprek" zeg ik lachend. "Mhm, misschien kies ik toch wel jou plan om te gaan zwemmen tenzij je al van gedachten bent veranderd. Is dat een goed plan om van die plek af te komen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik knijp nog harder in de dekens en kreun. Ik voel al mijn spieren in mijn lichaam zich aanspannen en ik bol mijn rug een beetje. Nog een kreun rolt over mijn lippen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Zacht begin ik te bewegen en laat mijn tong cirkelen om zijn lid. mijn handen masseren zijn ballen en als ik omhoog ga zuig ik steeds.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3