• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics, ga morgen waarschijnlijk pas terug iets kunnen posten.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    [Mijn topics, ga morgen waarschijnlijk pas terug iets kunnen posten.]


    [Oke, tot morgen.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doesn't matter! Ik was er gisteren ook amper, en vandaag ook. Ben nu ook aan het logeren, dus ik moet ff kijken hoelang ik ook echt reageer..]

    Julio Martinéz
    Een rilling gaat door me heen als Eleadora meer durft en me overal kusjes begint te geven. Ik laat mijn hand voortdurend op haar rug, en als zij naar beneden glijdt hou ik mijn hand redelijk stil zodat haar shirt (door mijn hand) wat omhoog gaat. Als ze weer bij mijn mond is en verder gaat met strelen enzo, vergeet ik dat ze verkracht is en ruk in een keer haar shirt uit, verbreek daarmee even onze kus, en zoen haar dan gretig verder.

    [Is dit ongeveer goed? Ik heb echt geen flauw idee hoe dat voelt enzo, en zeker niet voor een jongen..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en zacht kreuntje verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar ogen even sloot en op haar onderlip beet. Haar vingers gleden door het zachte haar van Julio waarna ze uiteindelijk kleine masseerende kneepjes in zijn schouder gaf, terwijl haar andere hand afdwaalden en over zijn borstkast naar beneden gleed. Eleadora plaatsten haar lippen weer in zijn nek waarna ze zachtjes in zijn oorlelletje beet.

    [Is goed(A)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 23:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er weer:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    'Oke, nu ik vragen kan stellen weet ik er geen.' lach ik dan. 'Wacht we kunnen omste beurt een vraag aan elkaar stelen en jij mag beginnen want ik weet er weer eens geen.' zeg ik lachend. 'En maak je maar geen zorgen dat het snel overgaat.' zeg ik grinikend en druk mijn lippen op de zijne en bijt speels in zijn onderlip.


    Ian Silvas

    Ik zoen even terug en haal mijn lippen dan van de hare. Wat ik wil weten... Ik denk even na. 'Laten we makkelijk beginnen... Hoe is je familie? Als het een verkeerd onderwerp is moet je het zeggen.' Ik kijk haar even aarzelend aan en besef dan dat dit wel is een domme vraag zou kunnen zijn en dat de vraag haar veel pijn doet, maar ik dacht weer is niet na voordat ik het zei.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Uhmm, ik weet niet veel over mijn familie naast mijn ouders.' zeg ik dan en kijk omlaag. 'Maar mijn ouders zijn dood.' zeg ik dan toch maar en kijk Ian aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even een minutje weg. :)]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 23:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip. 'Sorry, domme vraag,' mompel ik. Ik kijk haar aan. 'Maar door wie ben je dan opgevoed?' Ik kijk haar even vragend en verbaasd aan. Ik streel met mijn duim over haar wang en geef haar een kus op haar voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ahw... Mijn zusje was met kleren en al in slaap gevallen op haar bed. Lichten en alles nog aan, komen mijn moeder en ik de kamer in omdat ze niet reageerde. Ligt ze zo te slapen... Word ze even later wakker en is het zo.... Huh ben ik in slaap gevallen? Hahaha zo schattig zag ze eruit:) Boeit jullie vast niet, maar moest het even zeggen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het is helemaal geen domme vraag.' zeg ik dan streng. 'Ze hebben me zelf opgevoed, of het een goede opvoeding was is een tweede, maar ze stierven in een auto ongeluk toen ik 11 was en ik zat ook in die auto, maar ik heb het toch overleefd en had geen ernstige verwondingen en sinds dien leefde ik op de straat en probeerde met dansen geld te verdienen voor eten.' Leg ik het verhaal uit, maar zeg verder niks over mijn ouders.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [Ahw... Mijn zusje was met kleren en al in slaap gevallen op haar bed. Lichten en alles nog aan, komen mijn moeder en ik de kamer in omdat ze niet reageerde. Ligt ze zo te slapen... Word ze even later wakker en is het zo.... Huh ben ik in slaap gevallen? Hahaha zo schattig zag ze eruit:) Boeit jullie vast niet, maar moest het even zeggen:)]


    Dat is juist lief, haha.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Je leeft sinds je elfde op straat,' vraag ik ongelovig en kijk haar met grote ogen aan. 'Dus je kan gewoon doen wat je wilt, je kan gewoon mee naar Canada?' Ik kijk haar aan en trek haar dichter tegen me aan. 'Hierna hoef je nooit meer op straat te leven. Daar zorg ik voor.' Ik druk een kusje op haar neus. 'Het is jouw beurt voor een vraag.' Ik glimlach en streel met mijn hand door haar haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne