• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Tegen jouw zeg ik dat,' glimlach ik. 'Omdat het waar is.' Ik geef haar een kus en denk dan na. 'Ik houd me daar zo mee bezig en hier weet ik het al helemaal niet.' Ik glimlach even en sla mijn armen stevig om haar heen. Ik druk een kus op haar wang en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Normaal hou ik me daar ook niet mee bezig, maar ik ben bijna jarig.' zeg ik dan lachend. 'En ik zou wel graag willen weten hoelang ik nog moet wachten op die dag.' zeg ik dan glimlachend. 'Dan word ik 16 en moet ik een sweet 16 geven.' zeg ik dan lachend. Alsof ik daar het geld al voor zou hebben en dat hier kan......

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach en kijk haar aan. 'Wanneer ben je jarig? Toen je voor het laatst op de kalender keek, welke dag was het toen? En hoelang geleden is dat?' Ik glimlach even en geef haar een kus. 'Ik kan alleen geen cadeau kopen...' Ik kijk haar aan. 'Ik heb geen geld en er is geen winkel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik hoef geen cadeau, gekkie, ik heb jou al en dat is al meer dan genoeg.' zeg ik dan gemeend en druk een kus op zijn lippen. 'Hmmm, de laatste keer dat ik op de kalender keek.' Ik dacht goed na. 'Euum, dat was volgens mij 5 dagen geleden en toen was het.... De eerst van Augustus dus.' en ik glimlach. 'Nog maar 3 dagen en ik ben jarig, want ben de achtste van de achtste jarig.'

    [De datum is gewoon hetzelfde als in het echt....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Had ik al door, maar weet niet of de andere dat goed vinden. En ik ben de 9de jarig:)]

    Ian Silvas

    Ik knik en glimlach. 'Toch had ik je een cadeautje willen geven,' grijns ik. Ik geef haar ook een kus op haar lippen en kijk haar dan weer aan. 'Bijna zestien,' grinnik ik en veeg een plukje haar uit haar gezicht. 'Gefeliciteerd.' Ik geef haar nog een kus en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee ik bedoel niet zo, ik ben trouwens de achtste van de negende maand jarig, maar in het verhaal de achtste van de achtste, maar ik bedoel de datum van vandaag, dt is het ook in het verhaal.... Haha.]

    Naomi Micheal

    'Ik ben nog niet jarig.' zeg ik dan lachend. 'Nog 3 daagjes wachten. Ik weet nog niet eens hou oud jij bent.' zeg ik dan lachend. 'We weten eigenlijk niet veel van elkaar.' zeg ik dan lachend. 'Maar ondanks ik je niet goed ken houd ik toch al zoveel van je, ik wist niet dat dit zo snel zou kunnen gaan.' zeg ik dan en druk mijn lippen weer op de zijne, zjn lippen voelde gewoon zo goed op de mijne het was moeilijk om het niet te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Prisoner schreef:
    [ Ik probeeer zometeen wel in te springen al heb ik geen idee hoe]


    [Kom je nog of niet meer? Of moet ik je bij het gesprek voegen? X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja had ik al door:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Ja had ik al door:)]


    [Ow, oke, haha. Dan is het nu helemaal duidelijk, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik ben zestien,' glimlach ik. 'Wat wil je weten?' Ik kijk haar vragend aan en knik instemmend op het hoe snel je van iemand kan houden gedeelte. Ik grinnik. 'Hopelijk gaat het niet zo snel bij je over, want bij mij niet.' Ik druk mijn lippen weer op de hare en glimlach tegen haar lippen aan. 'Ik vertel je alles dat je wilt weten, dus vraag maar raak.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Oke, nu ik vragen kan stellen weet ik er geen.' lach ik dan. 'Wacht we kunnen omste beurt een vraag aan elkaar stelen en jij mag beginnen want ik weet er weer eens geen.' zeg ik lachend. 'En maak je maar geen zorgen dat het snel overgaat.' zeg ik grinikend en druk mijn lippen op de zijne en bijt speels in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet gaan. Sorry. Ben vanavond weer on. Maar moet nu tennissen, dan prijsuitreiking en dan bbqen bij de buren... Dus misschien tot straks x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Moet gaan. Sorry. Ben vanavond weer on. Maar moet nu tennissen, dan prijsuitreiking en dan bbqen bij de buren... Dus misschien tot straks x]


    [Doeidoei! Xx ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben ook weg en kom straks terug!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer!:) En Ian is an de beurt!!! X]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp