• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik zou het niet weten en nee, ik ga nu niet je stripact doen.' zeg ik er meteen voor de zekerheid achter. 'Hmmm, ik weet het ook echt niet, je kunt hier ook niks doen.' zeg ik dan zuchten en leg mijn hoofd op Ians' schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik word echt bang. Naalden. Ik probeer mezelf rustig te houden. 'Dat gaat je geen ruk aan,' zeg ik bot. Om mijn angst te verbergen. Maar de angst neemt de overhand. 'Hiud die naald weg,' zeg ik bang. 'HOUD GEWOON DIE NAALD WEG!' en ik kijk angstig naar alles waar ik kan kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Faal XD]


    [idd FAAL, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik wilde niet eens beginnen over die stripact, maar goed weer ik dat ook weer,' lach ik en kijk Naomi aan. Ik streek met mijn hand over haar haren en kijk voor me uit. 'Kan je al een salto?' ik kijk even naar het rooster en dan naar Naomi. Dan gingen we maar beginnen met Freerunnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Opnieuw ben ik gedwongen mijn hand over haar mond heen te leggen, want ik ga er echt geen doek in proppen. "Hou op Leslie! Anders duw ik die naald in je arm!"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kreuntje ontsnapt aan Eleadora haar lippen terwijl haar handen plaats nemen op Julio zijn schouders waardoor er meer beweging vrij komt, en ze tevens ook beter haar heupen kon bewegen. Een warm en gelukzalig gevoel borrelden alsmaar heviger in Eleadora's onderbuik, wetend dat ze het niet lang meer vol zou houden. Ze zette haar handen weer naast Julio zijn lichaam waarna ze zichzelf ietsje opdrukten, om vervolgens van hem af te gaan. Gewoon, om hem te plagen maar ook omdat ze nog niet wou komen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Mcheal

    'Ja, dat kan ik, je hebt me toch gezien in de streetdance zaal.' zeg ik dan lachend. 'Ik wil al die coole moves leren.' zeg ik dan heleaal blij. 'Maar ik zal het toch maar eens proberen, vanaf waar? Of gewoon op de grond?' vraag ik dan en kijk Ian vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij legt opnieuw een hand over mijn mond. 'Hou op Leslie! Anders duw ik die naald in je arm!' en dat zijn de verkeerde woorden. Ik begin hevig te trillen, maar houd het trillen dan nog enigszins onder controle. 'Doe me dit niet aan,' jammer ik zachtjes tegen zijn hand. Ik kan niet tegen naalden. En ik begin tegen te stribbelen. 'Ik heb nog liever dat schok ding,' zeg ik tegen zijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Ineens is Eleadora van me af. Ik hou een kreetje van ergernis binnen en kijk haar dan aan. "Gaat het?" Zeg ik wat hijgerig, terwijl ik een beetje op adem probeer te komen. Net niet..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell/Man
    Het is dat ik zo gedwongen word, maar anders waren mijn wenkbrauwen echt omhoog geschoten. Liever een schokding dan een naaldje die je lekker laat slapen? "Als ik de naald wegdoe.. Hou je je dan rustig en stil?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ik ga slapen]


    [Weltrusten, ik ga denk ik ook.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik vetrouw hem niet. Ik geloof hem niet als hij zegt dat hij die naald weg zal doen. 'Haal die klote naald weg!' zeg ik angstig. 'DOE HET!' en ik ben echt heel erg bang. 'Haal het weg!' zeg ik harder nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik sta op maar merk dan toch dat ik best wel moe ben. 'Ian kunnen we dit misschien een andere keer doen, ik ben kapot.' en probeer een gaap te onderdrukken. Ik loop naar mijn bed toen en kijk dan nog een keer glimlachend naar Ian.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 2:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    De hele tijd doe ik er onverschillig over maar dan word ik toch echt ongerust. Over Leslie. Ik sta op n loop naar Naomi. 'Naomi, duurt een straf altijd zo lang?' vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.