• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Wonder boven wonder blijft Leslie praten, en ik concludeer dat ze een pittig meisje is met een sterke wil. "Je maakt het alleen maar erger voor jezelf. Als je gewoon je mond had gehouden had je al mogen gaan." Ik weet dat het vreselijk voor haar moet zijn om te horen, maar het is wel waar. Langzaam verander ik iets in de instellingen - ik maak de schokken ietsie minder zwaar, om het af te bouwen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik lach en blijf zitten. 'Misschien wil ik je wel pletten?' Ik grinnik en ga dan toch naast haar liggen. 'Kom dan?' Ik klop op mijn borstkas. 'Of moet ik eerst mijn shirt voor je uitdoen,' grinnik ik en kijk haar aan. Ik wacht geduldig tot ze op me komt zitten of liggen, wat ze zeker weten gaat doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Je mag je shirt wel uitdoen, ik vind het niet erg.' zeg ik dan lachend en ga op Ian zitten en druk mijn lippen weer op de zijne. 'Je hebt je shirt nog steeds niet uit.' zeg ik dan lachend na een tijdje en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ja wat denk je dan? Ik ga geen stripact voor je opvoeren,' lach ik en sla mijn armen om haar middel terwijl ik haar aankijk. 'Jij hebt vandaag wel genoeg van mijn geweldige sixpack gezien,' grinnik ik en kijk haar grijnzend en pesterig aan. Ik geef haar nog een kus en kijk haar dan weer aan. 'Wat heb jij eigenlijk gedaan toen ik sliep? Is er nog veel gebeurd?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik voel me best verzwakt nu, maar ik bllijf volhouden. De pijn is slechts een bijzaak als je vecht tegen duisternis. 'Je maakt het alleen maar erger voor jezelf. Als je gewoon je mond had gehouden had je al mogen gaan,' zegt de man. Hij verandert weer iets en ik reken op nog meer pijn of dat het sneller komt. Maar het voelt juist iets minder pijnlijk. En ik blijf even wachten om te kijken of het echt zo is. En het is ook echt zo. Ik ben naast een doorzetter ook koppig dus zeg ik, 'Ik ben nu ook door blijven praten en je hebt de schokken zachter gezet.' en ik slaak weer een kleine kreet van pijn terwijl er een traan over mijn wang rolt. 'Dus eigenlijk klopt het niet wat je zegt.' en dan begin ik gewoon te schreeuwen. Ik weet niet waarom, maar ik wil dat ik gehoord word. Ik wil hier weg. Maar in plaats daar van komt er een andere man binnen die zegt: 'Zo zo, we hebben hier een doorzetter. Pak haar harder aan, desnoods met andere dingen.' en dan loopt de man weer weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Het klopte wel wat ik zei. Maar je had echt niet moeten schreeuwen" Zeg ik, waarna ik de schokken weer op onverwachts, pijnlijk en afwisselend zet. Zo kan ze zich gewoon nooit voorbereiden op een schok, en ik klem mijn kaken op elkaar om niet te veel te laten zien van wat ik voel. "Als je nu je mond niet houdt moet ik je met iets ergers kwellen als de stroom" Ze zal zich wel afvragen of dat er is..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Euuhm, ja een paar dingen. En die stripact zou best leuk zijn, die moet ik onthouden.' zeg ik dan lachend maar trek dan weer een serieus gezicht. 'Nou, er zijn wat dingen gebeurd. Ik was naar de danszaal gegaan en kwam daar Leslie tegen, ik weet niet of je Leslie kent, waarschijnlijk niet, maar goed, we werden gedwongen een dansbattle te doen van die creepy mannen hier, alleen ik kon niet op mijn best dansen door mijn verwondingen, maar Leslie danste extra slechter dan als ze kan en daardoor verloor ze en kreeg zij de straffen en nu is ze nog steeds niet terug en ik heb even met Sam gepraat die jongen daar.' en kijk dan richting Sam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'No way dat ik een stripact ga doen.' Ik zwijg even om haar verhaal en geef haar een kus. Ik keek gelijk naar Sam en werd best ongerust. Als ze nog niet terug was... Of was het allemaal net gebeurd? Ik slik en kijk Naomi weer aan. 'Dat is erg aardig van die Leslie.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik verwacht niet dat hij me weer harder aan zal pakken, maar aan de andere kant, waarom zou hij ook niet? Hij doet het ook. De schokken komen weer afwisselend. Ik weet niet wanneer de pijnt komt en hoe groot die is. Ik slaak een kreet als hij echt heel erg pijn doet. En vlak daarna weer, maar dan zachter. Ik voel dat ik weer afzwak. En even wordt het weer zwart voor mijn ogen. 'Als je nu je mond niet houdt moet ik je met iets ergers kwellen als de stroom.' wn automatisch zeg ik: 'Het is dan. Niet als.' en dan bijt ik op mijn lip. Deels om niet te schreeuwen van pijn. Maar ook om mijn domme actie. Ik verbeter altijd mensen die het fout zeggen. Slechte gewoonte. Ik denk niet dat er nog iets ergers is dan dit dus denk ik; kom maar op. En dan kreun ik weer zachtjes van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze door Julio zijn haar streek en haar ogen sloot waarna een harde kreun haar mond verliet. In een fractie van een seconde had Eleadora zichzelf omgedraaid en was zij nu de gene die boven op zat. Ze plaatsten haar handen naast Julio zijn lichaam terwijl ze haar heupen begon te bewegen, even sloot ze haar ogen en legde haar hoofd in haar nek, waarna ze voor over boog en de plekjes rondom zijn tepel begon te zoenen. Nogsteeds haar heupen bewegend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    Iedereen hier zou zich rot geërgerd hebben aan het bijdehante van Leslie, maar ze heeft geluk met me, want ik vind het ergens wel leuk. Maar het voelt ook gewoon goed om te weten dat er íémand is die de schokken pijnlijk vindt, maar wel bewust een gesprek kan voeren. "Dan de stroom dan" Zeg ik terwijl ik mijn kaken weer op elkaar klem, deze keer om een lachje in te houden. Ik blijf net zo emotieloos kijken terwijl zij de pijn van de schokken te verduren krijgt, waarna ik die na een minuut weer wat verminder. "Niet schreeuwen" Zeg ik dwingend.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Aardig van haar, waarom vind iedereen het aardig, het is onozel, Ian onozel, ik ben toch al gewond dus ze konden beter mij pakken!' zeg ik dan toch. 'Wie weet wat ze met haar aan het doen zijn en het is mijn schuld, ik had dat moeen zijn, ik had eigenlijk verloren!' zeg ik dan en zucht dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik zie hem zijn kaken op elkaar klemmen. Houdt hij nou een lach in? De schokken trekken door mijn lijf terwijl ik spastisch beweeg. Ik houd dit echt niet veel langer vol. En mijn hart ook niet. 'Dan de stroom dan,' verbeterd hij zichzelf. Na een tijd worden de schokken weer zachter. 'Niet schreeuwen,' zegt hij dwingend. En ik heb amper kracht, want het zwart overvalt me weer. En dit keer voor een langere tijd. Het zwart maakt me bang. 'Niet schreeuwen zeg je?' zeg ik dan met een zwakke stem. En daarna doe ik toch een poging om te schreeuwen. Het lukt me enigszins. Misschien dat ik zo wel dood ga. Kan er iets nog meer kwellen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en snoer haar de mond door mijn lippen op de hare te drukken. Dan kijk ik haar aan. 'Ja het is onnozel, maar het is Ook dapper, moedig en aardig. Ik bedoel... Naomi jij bent al gewond en als je er nog zoiets boven op krijgt... Ze vermoorden niemand. Dus ze komt terug en je hoeft je niet schuldig te voelen, want het is haar keuze. Als zij zwakker is bied ik me misschien aan. We moeten elkaar helpen. Ze mogen niet steeds de zwakste krijgen. Begrijp je?' ik kijk Naomi aan en geef haar nog een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    De vloer van de ballroomzaal verkoelt mijn rug, mijn lichaam. Eleadora "doet" nu weer het meeste, ik hoef in principe alleen maar te blijven liggen. Ze is slim. En lief, en een geweldige danseres. En trouw, en.. Ze is gewoon geweldig. Ik pak met mijn hand een grote pluk van haar haar vast zodat ik het wat voor haar naar achteren houd, maar er ook zelf mee speel. Mijn andere hand breng ik naar een van haar handen, waarna ik die er bovenop laat rusten en haar toch aanraak. "Te amo también" Fluister ik hijgerig, waarna ik mijn ogen dicht doe en de warmte voel, maar die wordt dus gecompenseerd door de koude vloer, en af en toe kleine geluidjes uitstoot.


    Stop acting normal. It gets bored.