• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    [Nee niet nu, maar later... Haha sorry. Ik laat haar nu wel stoppen en stuur haar terug naar de rest, maar het is handig om te weten of dat mag, voordat ik iets doe wat niet de bedoeling is]


    [Niet gelijk in het eerste topic. Ik wil niet dat we in dit RPG ook bij topic 3 al alleen met zijn tweeën eindigen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Met in de ene hand een zak vol spullen trok ik met mijn andere hand de deur van de winkel dicht. Zoals elke dag bracht ik op een bepaald tijdstip wat spullen naar oudere mensen in het dorp. Het was een stel wat niet meer goed te been was, maar al jaren bij ons in de winkel kwam. Een van de redens dat ik op den duur besloten had op een rustig moment even langs te gaan. Zodra ik het bordje ‘Zo terug’ had opgehangen liep ik, gevolgd door Pebbe, in de richting van het bejaarde stel. De hond blafte vrolijk om me heen, trok een sprintje en kwam dan weer terug gerend. Met een kleine glimlach keek ik hem na en wierp af en toe een blik om me heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dictionary schreef:
    Iemand die met Nathan wil praten?


    [Ja, Lauren wel?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)

    Landon Arthur van Gwendor
    "Nee hoor. Ik wist niet waar je was, dus we gingen gewoon trainen", zegt Lance tegen Vanessa. Hij kijkt even of de riempjes van zijn wapenrusting goed zijn aangespannen en wacht dan op Julia tot ze klaar staat. Zelf staat hij te leunen op zijn zwaard.


    Julia Bellamy
    'Je bent net op tijd' zei ik glimlachend tegen Vanessa, waarna ook ik in de vechtpositie ga staan. 'Watch and learn' zei ik glimlachend tegen haar terwijl ik wachtte tot Landon de eerste stap ging zetten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alison Love
    Ik luister naar Bo. En ik knik dan. 'Zoals u wilt,' zeg ik beleefd. En dan ga ik trainen. Als ik ridder wil worden moet ik me aan de regels houden. Dus ik train en train. Ik geef mezelf geen rust en train gewoon door. Ik let niet meer op Bo of op William. Hij zag er nog al blij uit toen hij niet meer tegen me hoefde te strijden. Misschien vindt hij me wel zwak. Maar ik trek me er niets van aan, ik verwacht dit al.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Bella Smith

    Na wat messen gegooid te hebben glimlach ik. ik loop op mijn gemak terug naar de grot en loop naar binnen. Daar leg ik mijn spullen op de vaste plek en kijk om me heen om te zien wie er allemaal nog zijn. Ik merk op dat Lance, Vanessa en Julia weg zijn. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar dat maakt me ook even vrijweinig uit. 'Hoi,' glimlach ik naar Nathan. Ik leun achterover en sluit eventjes mijn ogen. Dan open ik ze weer en trek mijn vestje uit. Geen idee waarom ik die aanhad.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mehh, nu moet ik echt gaan :c. Byee]


    That is a perfect copy of reality.

    Landon Arthur van Gwendor
    Eén van de belangrijkste regels in het zwaardvechten is dat je niet meteen mag aanvallen. Zo zal de ander tot de verdediging overgaan en blijf je aanvallen omdat je anders een gat maakt in je techniek. Aanvallen put uit, zeker als je met een slagzwaard vecht. Afweren, daarentegen, daarbij kan je als je een redelijk zwaardvechter bent, gemakkelijk de kracht van de aanvaller afbuigen en in je eigen voordeel gebruiken. Als de aanvaller niet met een enorme kracht op je inhakt, is de verdediger in het voordeel. Dus Lance wacht op Julia om stap één te missen.


    help

    Nathan Jack Dalfson

    'Hoi' hoor ik een meisjesstem achter me. Ik draai me om en glimlach naar Lauren. 'Hee, ook alweer wakker?' Ik glimlach en ga naast haar zitten. Eleora was naar het meertje om te zwemmen en waar de rest uitspookte wist ik niet. 'Het is mooi weer vandaag.' Ik kijk naar de helder blauwe lucht en dan weer naar Lauren.


    ~

    [Ik moet zo gaan slapen en morgen kom ik hoogstwaarschijnlijk niet online omdat mijn vriendin komt.]


    help

    Lauren Bella Smith

    'Ja is het zeker.' Ik glimlach en rek me uit. Ik rijk even naar mijn boog om te kijken of hij nog prima in orde is. Ik grijns even en leg hem dan weer terug. 'Al hier weg geweest of niet?' Ik kijk hem vragend aan en sta weer op. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ergens heb ik zin om te wandelen, maar niet alleen. 'Ga je anders even stukje mee lopen,' stel ik vragend voor. Ik glimlach even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Bellamy
    Toen ik merkte dat Landon niet aan zou vallen kwam er een grijns op mijn gezicht. Dat hij in zijn voordeel zou zijn, zou niet gelijk betekenen dat ik niet zou kunnen winnen. Als ik maar slim speelde... Daarom ging ik even goed staan, waarna ik in de aanval ging.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    Uiteindelijk gaat Julia over tot de aanval en Lance's jarenlange geoefende arm brengt het zwaard in beweging.
    Hij pareert Julia's slag en drijft haar achteruit door één stap naar voor te zetten. Voetenwerk is minstens zo belangrijk als bewegingsvrijheid als techniek als vaardigheid. In een zwaardgevecht heb je al je ledematen nodig en vooral je concentratie.


    help

    Nathan Jack Dalfson

    Lauren vraag of ik al buiten het rijk ben geweest en of ik even mee ga wandelen. Ik sta ook op en glimlach. 'Ik ben nog niet buiten het rijk geweest en ik wil graag even met je wandelen.' Ik glimlach en leg mijn hand op haar rug en loop vooruit.'Het is net of word het hier steeds mooier' zeg ik.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Het is hier inderdaad mooi,' grijns ik. Ik loop naar buiten en begin een willekeurige kant op te lopen. Ik voel de hand van Nathan op mijn rug en kijk hem even aan met een glimlach. 'O, wacht even.' Ik draai me snel om en loop terug om mijn pijl en boog en mijn messen te pakken. Ik zou nooit weggaan zonder. Vlug loop ik weer naar hem toe en glimlach even. 'Nu kunnen we gaan.' Ik grinnik en begin te lopen. Ik spring over boomstammen heen en luister naar de vrolijke vogels.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne