• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Ik heb geen idee", zegt Lance. "Mja, ik moet sowieso trainen vandaag", zegt hij terwijl hij zijn zwaard uit de schede op zijn rug trekt.

    [Vanessa wordt gevraagd aan de balie. Sorry voor de korte post, btw. Ik zit hier drie characters uit te schrijven en ben in vier topics bezig. Zeven eigenlijk, als je die characters meerekent.]


    help

    Demi1309 schreef:
    [Kan iemand naar Lauren of Lauren naar iemand? Mogen de mensen uit het verboden bos wel naar het dorpje?]


    [Geen idee. Maar waar halen ze dan eten vandaan?]


    help

    Alison Love
    Dan houdt Bo ons tegen. Hij merkt op dat ik een fout maak. 'Dat heet geen fout, maar zelfvertrouwen,' zeg ik dan. Ik draai me om en loop het veld af om toch bescherming aan te trekken. Zodra dat gebeurd is kom ik weer terug. Waarschijnlijk word ik zo ingemaakt, maar dat maakt me niets uit. 'En Bo,' zeg ik dan. 'Fout weggewerkt?' en ik kijk hem aan. Ik trek even mijn wenkbrauw op. 'Dan kan ik namelijk strijd nemen tegen William. Waarschijnlijk zal ik verliezen, maar dit is toch mijn eerste keer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    [Kan iemand naar Lauren of Lauren naar iemand? Mogen de mensen uit het verboden bos wel naar het dorpje?]


    [Die risico mogen ze niet lopen, omdat ze ook daar gevonden kunnen worden. Maar niet mogen is niet dat ze het niet doen, hoewel Juul natuurlijk hoopt dat ze het niet doen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Aowynn is aan het werk in haar winkeltje, dus daar kan evt iemand heen (A) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Die risico mogen ze niet lopen, omdat ze ook daar gevonden kunnen worden. Maar niet mogen is niet dat ze het niet doen, hoewel Juul natuurlijk hoopt dat ze het niet doen]


    [Mag Lauren dan zo eigenwijs zijn om het wel te doen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Moet ik Vanessa nu naar Juul en Lance laten komen? Of heb ik het nou verkeerd begrepen xd]


    That is a perfect copy of reality.

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Die risico mogen ze niet lopen, omdat ze ook daar gevonden kunnen worden. Maar niet mogen is niet dat ze het niet doen, hoewel Juul natuurlijk hoopt dat ze het niet doen]






    Dan kan je zo'n heel verboden liefde gedoe creëren! :Y)


    help

    Europe schreef:
    [Moet ik Vanessa nu naar Juul en Lance laten komen? Of heb ik het nou verkeerd begrepen xd]


    Yep.


    help

    jaimyhoi schreef:
    Alison Love
    Dan houdt Bo ons tegen. Hij merkt op dat ik een fout maak. 'Dat heet geen fout, maar zelfvertrouwen,' zeg ik dan. Ik draai me om en loop het veld af om toch bescherming aan te trekken. Zodra dat gebeurd is kom ik weer terug. Waarschijnlijk word ik zo ingemaakt, maar dat maakt me niets uit. 'En Bo,' zeg ik dan. 'Fout weggewerkt?' en ik kijk hem aan. Ik trek even mijn wenkbrauw op. 'Dan kan ik namelijk strijd nemen tegen William. Waarschijnlijk zal ik verliezen, maar dit is toch mijn eerste keer.'


    Je hebt Amelie aan je zijde, don't worry. Hehe.


    help

    Bo Cruz
    'is jou nooit geleerd dat je mij aan moet spreken met respect, totdat ik je vertel dat je mij bij mijn voornaam aan mag spreken?' antwoordde ik bot toen ze zo tegen me praatte. Ik kon William niet tegen haar laten vechten. Het zou kunnen dat hij verloor, maar dat was niet het ergste. Een ridder hoorde namelijk niet tegen een meisje te vechten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Mag Lauren dan zo eigenwijs zijn om het wel te doen?]


    [Als ze nooit een hogere status wil gaan krijgen, ja hoor.]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik slaak een gefrustreerde zucht. 'Waarom moet ik?' Ik kijk Bo aan en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en heb echt de neiging weg te lopen. 'Nou als heer Cruz hier ons toestemming geeft moeten we denk ik wel,' zeg ik bot en kortaf tegen Alison. Ik bijt mijn kaken op elkaar en ga klaar staan. 'Kom maar op en je gaat inderdaad verliezen.' Ik kijk Bo opgelucht aan en ga dan recht op staan. 'Mooi, dan ga ik wat anders doen.'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:40 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vanessa Jessica Mattews
    Ik zucht, het duurt me nu echt te lang. Ik sta op en loop de kant op die Landon ook opging. Al snel zie ik hun. 'Stoor ik?' vraag ik terwijl ik hun kant oploop. Als ik dichterbij kom, zie ik dat ze hun wapens al in hun handen hebben.


    That is a perfect copy of reality.

    Demi1309 schreef:
    William Riley Smith

    Ik slaak een gefrustreerde zucht. 'Waarom moet ik?' Ik kijk Bo aan en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en heb echt de neiging weg te lopen. 'Nou als heer Cruz hier ons toestemming geeft moeten we denk ik wel,' zeg ik bot en kortaf tegen Alison. Ik bijt mijn kaken op elkaar en ga klaar staan. 'Kom maar op en je gaat inderdaad verliezen.'


    [Lees bo's reactie even]


    Keep your head up, keep your heart strong