• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Als ze nooit een hogere status wil gaan krijgen, ja hoor.]


    [Oké, dan laat ik die hogere status wel zitten... Is dat goed?]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)





    Dan kan je zo'n heel verboden liefde gedoe creëren! :Y)


    [Ja dat wilde ik ook.... Als dat zou mogen. en dan ontmoet ze ook haar broer...]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Nou kijk.... Hebben ze ook niet spullen als touw pijl en boog ofzo nodig? Die moet iemand toch halen? En uhm... Ik had eigenlijk in gedachte dat ze haar broer tegen zou komen een keer, maar dat kan dan alleen in het bos, maar ik weet niet. De ridders gaan nooit naar het bos of wel?]


    [Ze maken alles zelf, dus dat hoeft niet. De ridders gaan wel naar het bos, maar niet zo diep het bos in dat ze op de plek komen waar hun zijn]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alison Love
    Ineens gaat hij bot tegen me doen. En ook erg uit de hoogte. 'Bo, of wat u prefereert, Heer Cruz, u zou toch denken dat wanneer u vraagt of ik respect voor u hebt, u dat ook voor mij hebt,' zeg ik. 'Ik ben erg gesteld op respect, maar het moet wederzijds zijn.' en ik kijk weer naar William. 'En ik neem aan dat het gewoon door gaat. ' en ik doel op het gevecht. 'Er is mij verteld dat ik niet als jonkvrouwe wordt behandelt hier, wat ik niet erg vind, maar gelieve dan ook gewoon te strijden tegen me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Ze maken alles zelf, dus dat hoeft niet. De ridders gaan wel naar het bos, maar niet zo diep het bos in dat ze op de plek komen waar hun zijn]


    [Oké is het dan goed als ik Lauren gewoon naar het dorp laat gaan en dan die hoge status niet hoeft?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clarisse Amelia Arthilde
    Als Amelie nog steeds onopgemerkt het gesprek volgt, krijgt ze veel zin om "Heer Cruz" een toontje lager te laten zingen. Dan beseft ze dat zij vroeger ook zo was. Ze eiste altijd om als "Jonkvrouw Clarisse" of "Vrouwe Arthilde" te worden aangesproken. Nu deed iedereen dat ook nog steeds, maar ze wilde het niet meer. Ze is gewoon Amelie. Net een mens als de rest, waarom zouden mensen haar dan anders moeten behandelen?


    help

    Iemand die met Nathan wil praten?


    ~

    [Deem, hoezo wil je haar, terwijl het RPG pas net begonnnen is, al naar het dorp sturen?]

    Bo Cruz
    'Dat we je niet als jonkvrouwe gaan behandelen betekend niet gelijk dat je mag vechten. Alle ridders hier zijn begonnen als knechten, dus ik laat jou ook niet gelijk tegen één van de beste ridders die we hier hebben vechten' antwoordde ik. Dat kind deed wel heel erg uit de hoogte en zoals ik al zei zou ik haar behandelen zoals ik iedereen in het begin behandlde.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:42 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Europe schreef:
    Vanessa Jessica Mattews
    Ik zucht, het duurt me nu echt te lang. Ik sta op en loop de kant op die Landon ook opging. Al snel zie ik hun. 'Stoor ik?' vraag ik terwijl ik hun kant oploop. Als ik dichterbij kom, zie ik dat ze hun wapens al in hun handen hebben.


    Landon Arthur van Gwendor
    "Nee hoor. Ik wist niet waar je was, dus we gingen gewoon trainen", zegt Lance tegen Vanessa. Hij kijkt even of de riempjes van zijn wapenrusting goed zijn aangespannen en wacht dan op Julia tot ze klaar staat. Zelf staat hij te leunen op zijn zwaard.


    help

    TheseWords schreef:
    [Deem, hoezo wil je haar, terwijl het RPG pas net begonnnen is, al naar het dorp sturen?]

    Bo Cruz
    'Dat we je niet als jonkvrouwe gaan behandelen betekend niet gelijk dat je mag vechten. Alle ridders hier zijn begonnen als knechten, dus ik laat jou ook niet gelijk tegen één van de beste ridders die we hier hebben vechten' antwoordde ik. Dat kind deed wel heel erg uit de hoogte en zoals ik al zei zou ik haar behandelen zoals ik iedereen in het begin behandlde.


    Mag Amelie een spreuk over je uitspreken? ^^ Gewoon dat je plat op je neus valt bij de volgende stap die je zet. ^^ Ik vraag het even, omdat het anders niet echt leuk is als dat gewoon gebeurt en je wilt het helemaal niet.


    help

    William Riley Smith

    Ik grijns even. Goed gezegd Bo, denk ik bij mezelf. Ik recht mijn rug en kijk haar aan. 'Als jullie me dan excuseren ga ik verder met trainen,' glimlach ik en begin weer te oefenen. Eerst de gewoone steek recht door, dan degene met een schijnbeweging en ga zo maar door. ik grijns en werk door tot het zweet op mijn rug staat. Alison negeer ik maar even. Even had ik gedacht dat Bo het door zou laten gaan, maar godzijdank van niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)

    Mag Amelie een spreuk over je uitspreken? ^^ Gewoon dat je plat op je neus valt bij de volgende stap die je zet. ^^ Ik vraag het even, omdat het anders niet echt leuk is als dat gewoon gebeurt en je wilt het helemaal niet.

    [Nu even nog niet, oké? Misschien volgende keer]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Nee niet nu, maar later... Haha sorry. Ik laat haar nu wel stoppen en stuur haar terug naar de rest, maar het is handig om te weten of dat mag, voordat ik iets doe wat niet de bedoeling is]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tuurlijk, net op dit moment moet ik afsluiten --']


    That is a perfect copy of reality.

    TheseWords schreef:
    (...)
    [Nu even nog niet, oké? Misschien volgende keer]


    Oké.


    help