• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Ja, dat kan ik begrijpen dat je dat vind. Voor mij is het niet zo bijzonder. Maar er zijn wel onwijs veel nare dieren ook hoor. Giftige slangen, schorpioenen en vogelspinnen. Telkens als ik zo'n dier zag krijg ik wel een mini hartaanval.' Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Maar jij krijgt ze ook te zien. Als we naar Argentinië gaan.' Ik glimlach naar hem en ga dan recht op zijn schoot zitten. Ik druk mijn lippen op de zijne. 'Maar in Nederland voel je je wel veiliger hoor.' ik glimlach even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Dan zal ik ze inderdaad nog wel een keertje zien,' zei ik. 'Maar we moeten dus uit de buurt blijven van gifslangen, schorpioenen en vogelspinnen, heb ik genoteerd.'
    Mijn armen gleden om haar middel en trokken haar dichter tegen me aan. Ik drukte een kus in haar nek en glimlachte. 'En als je wilt kunnen we ook nog een keer naar de dierentuin als je dat wilt, eigenlijk heb je met mij in je leven geen kans om eraan te ontsnappen, ik houdt van dierentuinen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Kan je dat niet uitstellen voor je kinderen,' zeg ik plagend. 'Maar is goed. We gaan naar de dierentuin. Die Artis of niet?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach. Ik nestel me tegen hem aan en geef hem een kus op zijn wang. 'Als je ook meegaat met mij. Ik wil iets leuks organiseren als we hier uit zijn. Wat weet ik nog niet, maar dat verzin ik nog wel.' ik glimlach even naar hem en druk een kus op mijn lippen. Ik laat mijn lippen een paar centimeter voor de Zijne rusten en leg Mijn voorhoofd tegen de Zijne .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte breed en kneep toen zacht in mijn hand.
    'Ja, genoeg tijd,' murmelde ze wat afwezig. Ik keek haar een beetje vragend aan en was benieuwd waarom ze afwezig klonk. Ik liet haar hand weer los om mijn arm weer om haar middel te doen. Ik drukte haar iets tegen mij aan en drukte een kus op haar hoofd.
    'Waar denk je aan?' vroeg ik zachtjes, althans ik dacht dat dat de reden was waarom ze afwezig klonk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik weet niet hoe jij erover denkt maar tot ik heb gestudeerd en een baan kan krijgen staan er bij mij nog geen kinderen op de planning,' zei ik. 'En we zien nog wel welke dierentuin en natuurlijk ga ik ook met jou mee lief.'
    Ik staarde ik haar blauwe ogen en glimlachte, als iemand me op dit moment zou vertelln dat er nog iets ellendigs zo gebeuren in mijn leven zou ik die persoon uitlachen, alles was perfect.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me vragend aan en laat mijn hand los omzijn arm om mijn middel te kunnen doen, waardoor ik een brede glimlach op mijn gezicht krijg. Hij drukt me tegen hem aan en drukt een kus op mijn voorhoofd.
    "Waar denk je aan?" vraagt hij zacht en ik haal lichtjes mijn schouders op.
    "Aan jou, aan de plekken die we zo gaan zien en dat soort dingen." antwoord ik eerlijk. "Niet heel veel boeiend dus. Misschien zijn er wel geheime deuren of zo. Dat zou pas leuk zijn." Ik grijns naar hem.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Wat maakt het jouw uit hoe ik erover denk? Ik zei, jouw kinderen, niet mijn kinderen, niet onze kinderen. Jouw kinderen,' lach ik. 'Wie weet wil ik wel helemaal geen kinderen met jouw.' plagend steek ik mijn tong uit. 'En daar krijg je geen spijt van dat je meegaat,' glimlach Ik. Ik sla mijn armen om zijn nek en houd mijn hoofd op dezelfde plek, terwijl ik hem in zijn prachtige ogen aankijk. Ik glimlach een oprechte glimlach. Ik denk de mooiste glimlach doe ik heb en die er niet vaak te zien is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Aan jou, aan de plekken die we zo gaan zien en dat soort dingen,' antwoordde ze na eventjes haar schouders te hebben opgehaald. 'Niet heel veel boeiend dus. Misschien zijn er wel geheime deuren of zo. Dat zou pas leuk zijn,' zei ze vervolgens en grijnsde toen naar mij. Ik lachte zachtjes en liet mijn duim zachtjes haar heup strelen.
    'Er is dus verder niets? Er zit je niets dwars?' vroeg ik zachtjes voor de zekerheid op een serieuze toon. Ik keek Beck aan, zonder glimlach of wat dan ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Dus je wil wel met me trouwen maar geen kinderen met me?' vroeg ik bedachtzaam. 'Of je wilt met me trouwen als ik een huwelijksaanzoek in stijl doe.'
    Ik glimlachte. 'Dat is its wat ik niet erg vaak heb gehoord.'

    [ik haat wespensteken, ze jeuken, en ik haat pijnlijke enkels.]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lach zacht en ik voel hoe zijn duim mijn heup streelt. Een klein gebaar dat mij mooi en geliefd laat voelen.
    "Er is dus verder niets? Er zit je niets dwars?" vraagt hij serieus en kijkt mij ook nog eens serieus aan. Ik schud even verbaasd met mijn hoofd.
    "Eh, nee." antwoord ik een beetje verward. "Wat zou er moeten zijn dan, heb ik iets verkeerds gedaan?" Mijn stem begint een beetje paniekerig te klinken en ik vraag me af of ik iets belangrijks gemist heb.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh, nee,' antwoordde ze een beetje verward. 'Wat zou er moeten zijn dan, heb ik iets verkeerds gedaan?' vroeg ze. Haar stem begon een beetje paniekerig te klinken. Ik schudde gelijk mijn hoofd en drukte haar weer iets tegen mij aan.
    'Natuurlijk niet! Jij hebt helemaal niets verkeerds gedaan Beck,' zei ik zachtjes en drukte mijn lippen eventjes op haar hoofd om een zacht kusje te geven.
    'Je klonk alleen zo afwezig toen ik zei dat we tijd genoeg hadden. Ik dacht dat er iets was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud gelijk zijn hoofd en drukt me nog dichter tegen hem aan.
    "Natuurlijk niet! Jij hebt helemaal niets verkeerds gedaan Beck." zegt hij zacht en drukt zijn lippen op mijn hoofd. "Je klonk alleen zo afwezig toen ikzei dat we tijd genoeg hadden. Ik dacht dat er ies was." Ik glimlach lichtjes en draai me zo om dat ik met mijn buik tegen die van hem aansta en hem kan aankijken, waarna ik mijn armen om zijn nek sla.
    "Nee gekkie, ik was gewoon een beetje aan het nadenken." glimlach ik breed en ik kus hem daarna lang.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze draaide zich om waardoor we buik tegen buik aan stonden. Ze keek mij aan en sloeg haar armen om mijn nek.
    'Nee gekkie, ik was gewoon een beetje aan het nadenken,' glimlachte ze breed en kuste me vervolgens toen lang. Een glimlach verscheen weer op mijn gezicht. Mijn andere arm sloeg ik ook om haar middel terwijl ik haar met veel plezier net zo lang terug kuste.
    'Hmm, dat is dan goed om te horen,' fluisterde ik tegen haar lippen aan. 'Maar als je iets dwars zit wel zeggen.' Ik drukte mijn lippen weer tegen die van haar aan en drukte haar nog iets meer tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    L[ik ga slapen. Tot morgen! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe hij tegen mijn lippen glimlacht en hij slaat zijn andere arm om om mijn middel en kust mij even lang terug.
    "Hmm, dat is dan goed om te horen." fluistert hij tegen mijn lippen aan. "Mar als je iets dwars zit wel zeggen." Hij drukt zijn lippen weer tegen die van mij en mijn lichaam dichter tegen die van hem.
    "Uhu." mompel ik ademloos tegen zijn lippen, niet in staat om iets beters te verzinnen. Ik kus hem lang voordat ik mezelf los maak uit de omhelzing en een stap naar achter doe.
    "Nu hebben we iets minder tijd." lach ik zacht en ik pak zijn hand weer vast.


    Your make-up is terrible