• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Even douche:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eva Grasspriet
    'Wat was de vraag okal weer? En, is het een meer keuze vraag of moet ik zelf een antwoord bedenken.'Ik probeer even serius te kijken, maar het duurt niet lang of de grijns breekt al weer door.
    'Ik wordt irritand hè?'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [Morgen, weet ik niet zeker. Maar de hele week kan ik wel want dan is en pap niet thuis en mam niet thuis, alleen maandag ben ik weg...]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jasper de Ridder
    'Voetbalclubs,' zei ik grinnikend. 'NAC is van Breda, de stad waar ik dus vandaan kom. En je irriteerd me helemaal niet, ik betwijfel of je dat uberhaupt wel kan.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'O dat kan ik,' zeg ik geheimzinnig. Ik lach en open mijn ogen weer. 'Voetbalclubs... Dus...' Ik denk na. 'O wacht is!' Ik schiet overeind en rol me op mijn buik en kijk Jasper dan aan. 'Volgens mij was mijn vader toen ik 4 was voor Ajax. We kwamen uit Amsterdam. Kan dat?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach dan even. 'Of zijn we dan vijanden?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'De vraag was hoe oud je bent,' zei ik. 'En nee je bent helemaal niet irritant.'
    Ze zou eens een beetje make-up moeten proberen, ik kreeg haar vast wel een keer zover dat ik mocht uit proberen wat haar het beste stond.

    [ik kan maandag ook niet, en vrijdag liever ook niet want dan heb ik bbq met mon grandpa en mon grandma en twee tantes en een uncle.]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'NIet echt, alleen als onze clubs tegen elkaar moeten, ik heb echt een hekel aan Willem 2 supporters,' zei ik. 'Die komen uit Tilburg en ik snap niet hoe ze fan kunnen zijn van zo'n slechte voetbal club.'

    [beter leest JOri dit niet hé Kimmie?]


    Remember to be ridiculous.

    Eva Grasspriet
    'Ik ben 15 ondertussen... Geloof ik...'Ik dacht even diep na, meestal zei ik tegen mensjes dat ik 18 was en heel klein. Ik hielt mijn eigen leeftijd niet zo bij, was nooit echt belangrijk. 'Ja, 15. Dat was een gedoe bij de politie.'
    Ik deed de stem van zo'n man na, '"Hoe oud ben je?" "Ehhhhhhhhhhh"' Ik grinnik,
    'Het duurde een paar dagen voor ze het uitgevonden hadden'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [Moet naar bed, :'<]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [bel je nog wel]
    Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in e lach. 'De jongens uit het opvanghuis lieten mij nooit vergeten dat ik bij de enige drie meiden tussen de veertien en achttien hoord daar,' zei ik en mijn gezicht betrok.
    De jongens daar waren de foute types die je het liefst ontweek.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Voetbal is niet echt een sport voor mij, geloof ik. Het is opzich wel leuk om te zien en zelf te doen ook wel, maar met al dat fan gedoe... En supporten... Dat laat ik aan de jongens over,' grinnik ik en leg mijn hoofd weer op Jasper zijn schoot. 'Maar je mag gerust los branden over NAC,' grinnik ik en kijk hem even aan. Ik laat een hand over zijn borstkas glijden en glimlach even. Dan sluit ik mijn ogen en laat mijn hand op zijn bovenbeen rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Nee ik praat liever over dingen die jij ook interessant vindt,' zei ik glimlachend. 'Maar wat is wel echt een sport voor jou?'
    Ik wou gewoon zoveel mogelijk over haar te weten komen, ik wou haar door en door leren kennen. Ik wou leren wat er in haar omging.

    [ik weet echt niets over voetbal dus dat laat ik verder maar.]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Als klein meisje zat ik op hockey,'glimlach ik en open mijn ogen weer. 'En verder...' Ik lach even en kijk hem aan. 'nee jij wilt niet over mijn interesses praten. 'Mode, fashion, premieres... Mijn moeders leventje,' glimlach ik even. Ik zwijg en kijk naar de wolken. 'Eigenlijk gewoon modellenwerk, dat leventje en eh... De wereld. Culturen, talen, de mensen...' Ik kijk hem even aan. 'Dus als we de modekant overslaan gaan we verder op de culturen kant,' grijns ik en kijk hem aan. 'Tenzij je anders wilt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Zolang het over jou gaat vindt ik het het denk ik allemaal wel interessant,' zei ik glimlachend en ik speelde met haar lange, glanzende blonde haar. 'Het is altijd interessanter als mijn leven.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Dat zegt wie? Mag ik zelf bepalen wat ik interessanter vind,' grijns ik en prik hem in zijn buik. 'Het leven in Argentinië is gewoon heel anders dan het leven in Nederland. Trouwens het meeste wat ik je kan vertellen is over de beruchtste gevangenis van Zuid- Amerika. Daar heb ik de belangrijkste tijd in mijn leven in gezeten. Dus waarschijnlijk zijn we al snel klaar over mij,' glimlach ik en kijk hem aan. 'Ik wil weten hoe het was op de Middelbare School Jasper, dat heb ik nooit ervaren.' Ik kijk hem aan. 'Maar wat wil je weten over mij?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne