• De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    REC0VERY schreef:
    Niemand kiest waar die op valt hoor.


    Dat is nog de meest geniale reactie die ik hier gelezen heb ^^
    ~Acadia


    Be the change you wanna see in the world...

    MrsMushroom schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    So true.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    oneens iedereen mag zich zelf zijn dus ook op het zelfde geslacht vallen als ze op mij zouden vallen zou ik dat een beetje ongemakkelijk vinden maar dat betekent niet dat ze het niet morgen


    karma is only a bitch if you are i'll always shine

    Oneens, ik zeg altijd, ik ben wie ik ben en dat moet je maar accepteren, dus doe ik dat ook met anderen. Als het zo is dan is het maar ik wel dat die persoon er eerlijk over is. Ik zal die persoon gewoon behandelen als ik met andere doe.
    Het is eigenlijk ook wel een compliment.


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    Oneens, ze mogen op me vallen, ik ben alleen niet op hen, haha x


    reclame is hier niet toegestaan dus is het verwijderd door Amused

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2012 - 22:24 ]

    Oneens, maakt mij niet uit wie je bent of wat je bent.
    Ik kan best met iemand van een andere geaardheid omgaan maar dat wil niet zeggen
    Dat ik ook op die gene val.


    Just because something isn't happening for you right now doesn't mean that it will never happen

    Mysteria schreef:
    Het kan me eerlijk gezegd geen ene ruk schelen welke geaardheid iemand heeft, het kan als meisje alleen een 'probleem' vormen om op mij te vallen, aangezien ik hetero ben.
    Oneens.


    Dit.


    where would I be, if you didn't believe?

    oneens


    Always wear your invisible crown!

    Oh, want iedereen kiest natuurlijk uit op wie hij/zij verliefd wordt? -.-
    Nee, uit mijn buurt hoeven ze niet te blijven, ik zou het best geestig vinden, een lesbienne achter me aan. Als het een mooie vrouw is zal ik haar dan ook zeker niet afwijzen op het feit dat ze een vróúw is. No doubt.
    Ik ben er ook van overtuigt dat er in elk persoon wat bi-seksueels zit. :)


    Bad decisions make good stories.

    een hele goede vriendin van mij, heeft vorig jaar toegeven, dat ze op mij valt

    In het begin was het raar, maar ik ben er nu aan gewent, dat ze me iets vaker bijvoorbeeld aanraakt dan anderen.
    Als het vervelend wordt zeg ik het tegen haar en dan stopt ze een beetje.
    Ik zie het zelf een beetje als compliment, en ze kan er niks aan doen, dan ze op mij verliefd is..
    Ik neem het haar niet kwalijk, dat is niet eerlijk.
    Je hart kiest in het geval van verliefd worden. Niet je hoofd.
    Ik ben niet op haar verliefd, in het begin voelde ik me schuldig, dat ik haar geen liefde kon geven, waar ze naar verlangde maar nu niet meer.
    Ze weet dat ik dol verliefd op mijn vriendje ben, en ze is blij voor me :)


    Nothing is permanent..accept for tattoo's

    Jaqen schreef:
    De stelling van deze week luidt:
    Mensen mogen best een andere geaardheid hebben, zolang ze maar niet op mij vallen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    oneens, ik vind dat mensen met een andere geaardheid best wl op mij mogen vallen, wrm zou dat niet mogen?


    XXX

    oneens


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ze mogen best op mij vallen^^ Wil niet zeggen dat ik ook verliefd wordt op haar..

    MrsMushroom schreef:
    oneens ze mogen op mij vallen maar dit wil niet zeggen dat ik ook op die ene persoon val.

    ^^


    Everytime I look into your eyes, I feel like I could stare in them for a lifetime

    Oneens Ze mogen op me vallen en ik ga ze dan niet opeens anders behandelen dan maar ze moeten wel weten dat ik niet op hen ga vallen