• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'Best' gromde ik. 'Dan scheiden onze wegen weer vanaf hier' en ik maakte opnieuw een ravijn. Kwaad liep ik naar mijn huis en plofte op het bed neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Nog tijd voor een reactie :3}

    Alati Gaea Sapphira
    Ineens hoor ik gegil van een kant komen, het klinkt als het woord 'MOORDENAAR' en eerst raak ik verbaast. Wie is hier een moordenaar, als het meisje ineens op mij springt en me begint te slaan.


    Nog meer geschreeuw, waardoor ik bonkende hoofdpijn krijg. Ik krimp in elkaar terwijl ik mijn hoofd bescherm tegen eventuele klappen. Ik wou dat ik stiller was geweest. Ze roepen woorden die ik niet kan verstaan. Dan voel ik ineens de aarde een soort van.. verschuiven, en ik voel dat ik wordt opgetild. "Vermoord me niet," zeg ik zacht, meer tegen mezelf.


    Tijd voor koffie.

    Angel

    Ik was net de enige die niet kon verstaan wat ze zeiden maar dat maakt niet uit. Ik zei tegen Kaylee dat ik haar niet vertrouwde maar dat zei ik alleen zodat ze even ophield. Ik keek naar Alati ze bewoog haar lippen. Gelukkig, ze is dus niet bewusteloos. 'Gaan we met haar naar de tent?' vraag ik aan Ardens.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    "Vermoord me niet," zei ze zacht."we zullen je niet vermoorden geloof me maar."fluisterde ik tegen haar en Keek dan naar Angel die vroeg dat we terug naar de tent gingen.Ik knikte.Kaylee maakte alles alleen maar erger voor hen en daarmee bedoel ik de mensen.Ik voelde nogsteeds Aqua haar blik op me branden,maar ik probeerde er niet op te letten en liep richting de tent met Alati in mijn armen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Leg haar anders maar op Kaylee's bed. Die slaapt hier denk ik toch vanavond niet.'. Ik wees naar het lege bed van Kaylee. Zelf ging ik ook even op mijn bed zitten. Ik zuchtte en staarde voor me uit.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik deed zoals Angel voorstelde en legde ze dan op Kaylee's bed.Ik was toch ongerust zeker over het feit dat een waternimph me dood wou


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {pickachuuuuuuu}

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 18:46 ]


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    Soepel sprong ik een uur later door de bomen naar de nimph. 'Jij wilt Ardens doden?' vroeg ik en ik maakte de kooi los. 'Ga je gang' mompelde ik en ik sprong weer soepel door de bomen. Ik was pas 8, maar er zat puur haat in me. Haat dat ik hier moest zijn.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (zal ik ardens nu laten doodgaan of nog wachten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [DOOD DOOD DOOD(doeg)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Wow, zijn we een moordpoging aan het beramen xD? Gezellig gesprek ;P}

    Alati Gaea Sapphira
    Ik wordt op een bed gelegd en langzaam open ik mijn ogen. Ardens staat er, en Angel zit op een ander bed. "Wie wás dat?" mompel ik. "Waar ben ik? Wat is er aan de hand, en wat is een Nimf eigenlijk?" de vragen rollen mijn mond uit.


    Tijd voor koffie.

    (awwww wat lief zeg -_- )
    Ardens
    "Wie wás dat?" mompel iemand achter me."Waar ben ik? Wat is er aan de hand, en wat is een Nimf eigenlijk?"ze vuurde telkens weer vragen af."Dat kleine kind is Kaylee,je bent nu op het kamp en een nimph is een wezen die hier eeuwen woont beantwoorde ik haar vragen en glimlachte licht.Daarna besloot ik maar naar buiten te gaan om een luchtje te scheppen.Ik ging de tent uit.'Everything's on fire. The war outside our door keeps raging on.Hold onto this lullaby. Even when the music's gone. Gone.'hoorde ik licht gezang achter me,ik draaide me om en voelde haar tanden,mijn luchtpijp klemzetten.Mijn benen,begonnen te trillen en ik zakte ik.Ze glimlachte en vervolgde haar gezang.'Just close your eyes. The sun is going down. You'll be alright. No one can hurt you now.'zong ze en drukte een vlinderlicht kusje op mijn lippen en verdween.mijn adem stokte en mijn oogleden werden zwaar en voor ik het wist viel ik in een diep zwart gat.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alati Gaea Sapphira
    Ik hoor iets buiten en vlieg overeind. Dat bezorgd me alleen meer hoofdpijn, maar dat negeer ik. Ik loop naar de tentflap en gluur naar buiten. Ik zie eerst twee mensen die bij elkaar.. zitten. Ik knipper met mijn ogen- Ardens! Wordt hij nou.. aangevallen? Ik ren naar hem toe, struikelend, maar ik kom vooruit. "ARDENS?" roep ik, en ik kom dichterbij. Hij ligt er levenloos bij. Ik kijk niet naar degene die bij hem staat, maar daarna richt ik mezelf op. "W-wat?" stotter ik.


    Tijd voor koffie.

    Kaylee McCarty

    Oke. Ik was nu officieel gestoord. Debiel rende ik naar het meisje die bij de dode Ardens was en mepte haar weer neer met mijn stok. 'LANG LEVEN HET STOKBROOD!' gilde ik blij en rende daarna rondjes om een boom.

    [Zie je het al voor je? Een 8 jarige die debiel rondrent en iedereen neermept]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Woohoo!}

    Alati Gaea Sapphira
    Ik krijg een klap met een stok en val op de grond, maar dit keer sta ik wel op. Wel duizelig, maar ik sta. Ik ben lichtelijk misselijk, maar ik verander in een paard. Ik bries boos en schraap met een hoef tegen de grond. Ik knal tegen het meisje aan, die inmiddels rondjes om een boom aan het rennen is.


    Tijd voor koffie.