• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ze hadden me ontdekt en in een planten kooi gestopt,stelde me vragen en begonnen dan de andere nimph vast te steken voor mijn kooi.Ik grijnsde gemeen,maar zei niets,mijn ogen straalden een gemene fonkeling uit die alleen nimphen konden zien.Hij sputterde tegen en geraakte uit zijn val en rende dan weg,dus dat betekende dat ik nog alleen die 2 meisjes had."Ik ben Aqua en kom jullie waarschuwen voor die nimph!vuurnimphen zijn sluw en duivels,hij zet alles in scene jullie moeten me geloven!"zei ik toen hij helemaal uit zicht verdwenen was.Ik loog,maar niemand had het door


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Kaylee McCarty

    Snel ging ik terug naar de nimph en mepte haar neer met mijn stok. Toen liet ik een kooi van bomen die haar krachten blokkeerde om haar groeien. Daarna ging ik in de kooi en hield mijn stok zonder druk tegen haar keel. 'Ik herken je wel. Ik kan aan iemands ogen zien of diegene liegt. 1 beweging, en je bent dood. Dus zeg me, waarom dood je mensen?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Oke ze heette dus Aqua. Ze zei dat vuurnimphen sluw en duivels zijn. Dat kan best zijn, maar zo is Ardens niet. 'Nou Ardens is niet zo! Hij is niet sluw en duivels. De andere vuurmiphen mischien maar hij niet!' schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 11:21 ]


    Do what people say you can't.

    (Feline stukje? Of is dat niet handig?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    (Feline stukje? Of is dat niet handig?)


    {i dunno, Aqua, kaylee en Angel zijn bij de kooi waar Aqua en Kaylee in zitten.}


    Do what people say you can't.

    [Iemand, reageer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    ik besloot terug tekeren naar de kooi.."Ik ben Aqua en kom jullie waarschuwen voor die nimph!vuurnimphen zijn sluw en duivels,hij zet alles in scene jullie moeten me geloven!"hoorde ik en ging achter een boom staan.Ze ging ze tegen me opzetten door te liegen?.
    'Nou Ardens is niet zo! Hij is niet sluw en duivels. De andere vuurmiphen mischien maar hij niet!'riepAngel naar haar 'Ik herken je wel. Ik kan aan iemands ogen zien of diegene liegt. 1 beweging, en je bent dood. Dus zeg me, waarom dood je mensen?' vroeg Kaylee dan en hield haar stok tegen de kin van de wwaternimph.Ik liet mezelf tegen de boom leunen en ging zo naar beneden.Ze ging me vermoorden en waternimphen doen alles wat ze worden opgedragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ik hoorde iets achter één van de bomen. Ik besloot te gaan kijken. Het was Ardens. Ik zwaaide en liep weer terug. 'Nee, niks ik dacht dat ik iets hoorde' loog ik.


    Do what people say you can't.

    double pickachuu

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 13:16 ]


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik hoorde wat geritsel en zag Angel ze zwaaide even en ging weer weg.Ik zuchtte licht en luisderde verder naar wat ze ging zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Kan ik ergens inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {Kan ik ergens inspringen?}


    {jupp, de meesten liggen nog te slapen alleen Angel,Arens,Aqua en Kaylee zijn al wakker. Hun 3 zitten bij een kooi en Ardens staat ergens achter een boom.


    Do what people say you can't.

    {Oké, ik schrijf wel wat :)}

    Alati Gaea Sapphira
    Ik klapte mijn verenvleugels uit. Ik had al een tijdje alleen in het bos gedwaald, en toen ik dacht dat ik alleen was, liet ik ze uitspreiden. Het voelde goed zo, alleen in het bos. Toch was er een zeker gevoel van gevaar. Wat lag er om de loer? Was ik alleen? Dan wordt de laatste vraag beantwoord, en ik hoor mensen. Ik stop abrupt, tot ik zeker weet dat ik iemand hoor. Mijn hart gaat als een gek tekeer, maar ik sluip toch langzaam dichterbij. Tot ik op een takje stap, die breekt.


    Tijd voor koffie.

    Ardens
    Ik hoorde een takje breken en keek vlug rond en stond dan recht.Wie of wat was dat?Ik keek eens om de boom geen,maar Aqua had me dus al gezien dus verscheen ik vanachter de boom en zocht ik vanwaar het krakende geluid vandaan kwam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alati Gaea Sapphira
    Ik hoor nog meer geluiden, en probeer me snel te verschuilen achter een boom. Toch hoor ik voetstappen mijn richting inkomen. Ik raak in paniek, en probeer weg te rennen, maar struikel over de boomwortels van de boom waar ik achter stond. Dan kijk ik recht in de ogen van een jongen. "Vermoord me niet," zeg ik zacht met schorre stem; het enige waar ik aan denk.


    Tijd voor koffie.