• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ik stond naar Aqua te kijken, eigenlijk was ze helemaal niet lelijk. Niet zo dat ik er verliefd op ben maar toch, ze is niet lelijk. Ik hoorde iets kraken. Het was een was denk ik een takje of zoiets. Van achter de boom zag je Ardens opstaan. Hij liep er heen. Ik wierp nog één blik op de waternimph en liep toen achter hem aan.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik zag iemand wegrennen en dan struikelen en ik rende achter haar aan.Ze keek op en keek me recht in de ogen aan."Vermoord me niet." zei ze schor en ik kijk haar vragend aan."Ik ga je niet vermoorden,maar mag ik weten wat je gave en naam is?"vroeg ik op een rustige toon aan haar.en glimlachte lichtjes om haar gerust te stellen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alati Gaea Sapphira
    Er komt iemand achter de jongen staan. "Ik ga je niet vermoorden, maar mag ik weten wat je gave en naam is?" vraagt hij rustig. Ik kijk snel naar hun handen, maar zie geen handen. Ik open mijn mond, maar het duurt even voor het me lukt te praten. "Alati Gaea Sapphira," stotter ik. Dan besef ik dat ze praten over gaves alsof het iets... normaals is. Ik sluit mijn mond. "Transformatie, arend, paard en ik heb deze vleugels," zeg ik tenslotte zachtjes. De jongen glimlacht lichtjes waardoor ik me op de een of andere manier veiliger voel dan anders. "En jullie?" zeg ik nog zachter.


    Tijd voor koffie.

    Angel

    Ik ging naast Ardens staan. 'Hoi' zei ik. Ik hoorde nog net hoe ze heette en wat haar gave was. 'Ik ben Angel en ik kan watersturen'. Ik glimlach. 'ben je hier al lang?.'


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ze opende haar mond,maar er kwam geen geluid uit."Alati Gaea Sapphira," kwam er dan toch stotterend uit."Transformatie, arend, paard en ik heb deze vleugels," zei ze daarna zacht."En jullie?"vroeg ze op dezelfde zachte toon als daarnet."En ik ben Ardens een goede vuurnimph."zei ik en stak mijn hand uit om haar rechtop te helpen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Verdorie, moet ineens gaan... Alati loopt wel gewoon met jullie mee ;P}

    Alati Gaea Sapphira
    "Hoi, Ik ben Angel en ik kan watersturen. Ben je hier al lang?" zei het meisje achter de jongen. "En ik ben Ardens, een goede vuurnimph." zei ik en hij steekt zijn hand uit. Ik heb geen idee wat Nimphen zijn, maar toch pak ik zijn hand en hijs me op. "Ik weet niet hoe lang ik hier al ben. Ik denk drie dagen. Jullie?" zeg ik terwijl ik mijn handen onwennig in elkaar vouw.


    Tijd voor koffie.

    Angel
    3 dagen, zij had geluk. 'Wij zijn hier als een paar weken. Nou ik dan en nog een paar andere' zeg ik. 'Wil je anders straks met ons mee?'vraag ik.


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    Ik rende zo snel als de wind, zonder geluid te maken achter Ardens aan. Toen sprong ik via de boom op het meisje. 'MOORDENAAR!' gilde ik hysterisch en ik mepte haar bewusteloos met mijn stok.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, had ik zin in:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    'Kaylee?! Wat doe je?' riep ik. 'Ze deed toch helemaal niks?!' riep ik maar iets zachter dan net. Snel gooide ik wat water in haar gezicht. 'Ze doet echt niks' zei ik nu rustig. Ik gooide nog wat water in het gezicht van Alati.


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    'Niet geloven!' gromde ik en hysterisch mepte ik op de grond. Ik ging in een karate-houding staan voor als het meisje wakker werd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    'Oke die Aqua geloof ik echt niet, maar haar?'. Ik kijk haar even aan. 'Zij is net als ons. Ze kan in een dier veranderen, een arend en een paard volgens mij' probeer ik uit te leggen.


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    'Ela não deve ser confiável!*' gilde ik kwaad. Ik was half-Portugees en het was moeilijk om normaal te praten.

    * Je moet haar niet vertrouwen!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel

    Ik had totaal geen idee wat ze zei maar snapte wel dat ze iets bedoelde dat ik haar niet moest vertrouwen. 'Oke ik snap niks van wat je zegt maar ik weet wat je bedoelt. Oke ik vertrouw haar NU ook nog niet helemaal maar als ze aardig is wel' gaf ik toe.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Kaylee kwam plots uit he niets vandaan en mepte het meisje.Met mijn mond open keek ik haar verbaast aan.'Kaylee?! Wat doe je?' riep Angel en gooide water ik haar gezicht en daarna in Alati haar gezicht om haar wakker te maken.'Niet geloven!'riep Kaylee daarna kwaad en mepte met haar stok op de grond.'Oke die Aqua geloof ik echt niet, maar haar?'Zij is net als ons. Ze kan in een dier veranderen, een arend en een paard volgens mij'legde Angel haar dan uit.'Ela não deve ser confiável'gilde Kaylee kwaad.Ik wist wat ze zij ,maar deze keer had ze ongelijk!"Kaylee! Você está agora completamente caído em sua cabeça? Aqua é um que você não deve confiar! Não é normal que você deixa as pessoas para baixo com um pau! Este é um homem e que você confia! *"Riep ik woedend tegen haar terug in het portugees en tilde toen Alati op.

    *Kaylee !ben je nu helemaal op je kop gevallen?Aqua is diegene die je niet moet vertrouwen!Het is niet normaal dat je mensen neerslaat met een stok!Dit is een mens en die moet je vertouwen!
    *


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH