• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te grijnsen toen ik gewoon voelde dat het meisje achter de kassa niet van me kon wegkijken.
    "Tijd voor wat leven in de brouwerij" zei ik grijnsend.
    Ik stond op en liep naar de kassa, "Heb ik iets van je aan ? Want als dat zo is, zeg het dan maar, ik wil je kleren namelijk niet aan, vanwege de ketchup enzo".
    Ze opende haar mond maar voordat ze ook maar iets kon zeggen sloeg ik met mijn vuist op de balie, "Laat me geen BF krijgen" zei ik dreigend.
    Ik liep terug naar mijn plaats en ging zitten.
    "Ooit de film White Chicks gezien ?" vroeg ik, zo onschuldig als wat.

    Veronica Madeline Green.

    Ik beet zachtjes op mijn lip voordat mijn mondhoeken omhoogkrulden naar een ontblote glimlach.
    Ik draaide mijn hoofd weer naar hem toe en wìst gewoon dat mijn lichtgroene ogen helderder waren dan tevoren.
    Ik sloeg mijn armen om zijn borst heen, onder zijn oksels en legde mijn hoofd op zijn schouder.
    "Dankje".

    Chàrline
    Ik lag met mijn hoofd in mijn armen van het lachen. Dit was gewoon ge-ni-aal.
    ''J-ja,'' hikte ik van het lachen, en pinkte wat tranen weg.
    ''Is wel iets voor jou,'' zei ik, doelend op het verkleden naar een meisje.
    Het gezicht van de kassière was onbetaalbaar. Ik glimlachte liefjes naar haar, en ze keek snel en gekwetst weg. Geweldig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ze sloeg haar armen om me heen en legde haar hoofd op mijn schouder. 'Dankje.' zei ze en ik glimlachte tevreden.
    Ik pakte mijn iPhone er weer bij en typte vrolijk een berichtje terug naar Jessica.
    Sorry, ik heb nu iemand die het wel met mij meent. x Brandon en Veronica =)
    Ik liet het aan Veronica lezen en stopte daarna tevreden mijn iPhone weer weg.
    Ik drukte zo goed als het kon een kusje op haar voorhoofd en sloeg toen mijn beide armen om haar heen.
    'Ik wil alleen jou.' zei ik toen zachtjes en ik keek tevreden naar haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    Ik knikte instemmend, "Ik wil graag eens weten hoe het is om borsten te hebben".
    Wat ? Ik wou dat echt eens weten hoor !
    Zou het lastig zijn ? Misschien moet je wel een heel goede coördinatie hebben om geen rekjes omver te stampen met je borsten.
    "Het stemmetje kan ik alsins al" zei ik, op een trotse toon.

    Veronica Madeline Green.

    Ik lachte zachtjes en sloot mijn ogen.
    Mijn lippen vonden -ondertussen al- automatisch hun weg naar zijn hals.
    Ik liet een spoor van vlinderzachte kusjes achter.
    Gelukkig zaten we in de schaduw én had ik nu een kort shortje aan met een topje waar mijn buik een stukje bloot bij was, anders was ik allang gesmolten.

    Chàrline
    Ik sloeg een hand voor mijn hoofd.
    ''Serieus? Waarom?'' vroeg ik, en keek hem aan alsof hij gek was geworden.
    ..Oh. Dat was hij al. Maar nou en.
    Toen ik mijn patat op had begon ik aan mijn kipnuggets.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te grijnsen en haalde mijn schouders op.
    "Dat heb ik vaker gehoord weetje".
    Ik dacht terug aan het moment dat iemand zei dat je dromen moest laten uitkomen.
    Toen vroeg ik dus of het echt mogelijk was om zo'n transformatie als in White Chicks te krijgen, waarop die persoon me héél vreemd aankeek.
    "Maar ik wil het gewoon weten, voor wetenschappelijk onderzoek weetjewel ?" vroeg ik waarna ik een vage beweging maakte met mijn hand.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik hoorde haar even zachtjes lachen en voelde daarna hoe ze een spoor van hele zachte kusjes in mijn nek achter liet.
    Ik liet mijn hoofd tegen de boom aan leunen en sloot genietend mijn ogen. Mijn handen vonden haar ontblote bovenbenen waar ze zachtjes overheen streelde.
    Een kleine zucht rolde van mijn lippen, alsof ik me ineens in een hele andere wereld bevond.
    Een wereld van genot, geluk en liefde. Dolgelukkig was ik op dit moment. Jessica was ik allang vergeten, nu waren het alleen nog ik en Veronica, school verdween ook even uit mijn gedachten en zelfs alle zorgen die ik thuis had verdwenen toen Veronica herhaaldelijk haar lippen in mijn hals bleef drukken. Soms raakte ze misschien wel expres het gevoelige plekje van net en verspreidde het kippenvel zich weer over mijn lichaam heen. Mijn vingertoppen streken nog steeds zacht over haar bovenbenen.
    Ik had geen idee wat ze deed, en hoe ze het deed, maar het voelde zo goed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Zijn vingertoppen streelden zacht over mijn blote bovenbenen heen.
    Zijn hoofd lag tegen de boomstam aan en ik hoorde hij een zuchtje over zijn lippen rolde.
    Ik drukte een kusje op zijn sleutelbeen en af en toe een klein lekje.
    Niet zoals een hond natuurlijk.
    Ik liet een hand onder zijn shirt glijden en liet die even rusten op zijn borstkas.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik grinnikte toen haar hand onder mijn shirt gleed en ze die even liet rusten op mijn borstkas.
    Ze zou nu vast wel voelen hoe snel mijn hart ondertussen klopte.
    Ik pakte met mijn hand voorzichtig haar kin vast en drukte zachtjes een kusje op haar lippen.
    'Waarom ben je zo leuk?' zei ik toen ik haar losliet en een mislukt preullipje trok.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Hij drukte zachtjes een kusje op mijn lippen nadat hij mijn gezicht naar zich toe had gedraaid.
    "Waarom ben je zo leuk ?" vroeg hij, nadat hij me had losgelaten.
    Hij trok een pruillipje, of iets dat er op moest lijken.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op, "Leuk ?" vroeg ik grijnsend.
    Ik drukte een zacht kusje op zijn onderlip en stond op waarna ik wegliep naar het vijvertje.

    Chàrline
    Het viel me op dat hij vaak 'weetje' of 'weetjewel' zei, wat me liet lachen.
    ''Mag ik me dan transformeren in een man, weetjewel?'' zei ik, en grinnikte door zijn beweging.
    Ik dronk van mijn cola, en keek onschuldig naar de vreemde blikken die mensen wierpen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik stak mijn tong uit en keek om me heen.
    "Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat iemand hier gaat bellen naar de Pyschiatrische afdeling van het ziekenhuis" zei ik nog wat moeite te hebben gehad met het woord voor afdeling.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me even met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Leuk?' vroeg ze grijnzend waarna ze opstond en wegliep naar een klein vijvertje.
    Ik keek haar glimlachend na.
    'Ja, je bent leuk.' riep ik voordat ik opstond en haar achterna liep. Toen ze stilstond bij het vijvertje sloeg ik mijn armen van achteren om haar heen en leunde met mijn kin op haar hoofd. Mijn handen lagen losjes op haar buik en trokken haar dichter tegen me aan.
    Tevreden keek ik voor me uit, naar een dood punt, geen idee wat er te doen was, ik had gewoon iets nodig om naar te staren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    ''Hey!'' riep ik, en wenkte het meisje van net.
    Mopperend kwam ze aanlopen, ook een tikkeltje beschaamd door de ketchupvlek die me liet lachen.
    ''Mag ik een MacFlurry White?'' vroeg ik, en glimlachte terwijl ik even onschuldig knipperde met mijn ogen.
    ''Niet zo lang, denk ik,'' grinnikte ik, als antwoord op Will.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Eventjes schrok ik toen ik 2 armen voelde om mijn buik, maar toen ik Brandon daarbij herkende toverde het enkel een glimlach op mijn gezicht.
    Ik keek naar de vijver, of meer een meertje, en zag aan de andere kant wat mensen erin zwemmen.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en lachte eventjes.
    Ik ging geen water in, behalve als het zwembadwater was, je wist nooit wat erinzat.
    "Ik heb honger" zei ik waarna ik probeerde naar boven te kijken, maar toen pas had ik door dat Brandons kin op mijn hoofd steunde.