• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [Mijn topic's, sorry Erzsi voor het lange duren.

    Wat was Cam zijn laatste reactie? (flower)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Emg eemmm volgens mij op het vorige topic ik ga wel ff snel kieken.. ><*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik laat me met een klein zuchtje naast Alice in bed vallen en hijg even kort na, en ik sluit dan snel mijn mond en draai me op me zij en kijk Alice aan. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus sluit ik mijn ogen maar even, en vraag me af of mijn brein een soort smerige droom op me uit speelt maar als ik mijn ogen weer open ligt Alice er nog steeds. Aangezien Alice niks lijkt te zeggen begin ik opeens aan mezelf te twijfelen had ik haar veel pijn gedaan, ik zag toevallig wel een beetje bloed maar misschien was ik te ruw ofzo. Ik steun even op mijn elleboog en kijk naar Alice "Deed het zeer.? Heb ik je veel pijn gedaan" vraag ik zachtjes en kijk even weg. Ik kijk haar weer aan en laat me dan weer op mijn kussen vallen en kijk even naar het plafond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik giechelde door zijn aanrakingen.
    ''Ja, vind ik leuk,'' grijnsde ik, en sloeg zachtjes zijn hand weg. Dankzij hem had ik kippenvel. ''Niet doen!'' zei ik grinnikend, en ging verder met mijn spoor aan kusjes. Af en toe zoog ik zodat het net geen plekje werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ik grinnikte toen ze zachtjes iets in mijn oor fluisterde waarbij haar lippen mijn oor net niet raakte.
    Ze werd steeds brutaler met haar acties zo, gelukkig had ik wel ervaring daarmee en ik liet mijn handen plagend langs haar zij glijden.
    Mijn handen liet ik steeds iets verder naar voren gaan, steeds iets verder naar de voorkant van haar lichaam toe. Ze streken op en neer over haar zij, langs haar heupen af en daarna voelde ze zacht over de contouren van haar buik heen.
    Mijn gezicht hield ik nog steeds verborgen in het kuiltje van haar nek, haar geur drong mijn neusgaten binnen, een niet te sterk parfum, zoetig en verleidelijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik ben niet langer twee sterrenbeelden.. Alleen nog maar een Ram. Geen Maagd meer. Wij hijgen beiden kort na. Ik ben iets gaan bloeden. Ik zie Cam naar me kijken. Hij steunt op zijn elleboog. 'Deed het zeer? Heb ik je veel pijn gedaan?' en ik moet even lachen. 'Dus als ik je woorden hoor... ga je er sowieso van uit dat het pijn heeft gedaan?' suggereer ik. Ik kijk even naast me en zie Cam naar het plafond kijken. 'Het deed geen pijn Cam. Eerlijk waar.' ik draai me op mijn zij naar Cam toe. We zijn beiden nog naakt. Ik twijfel over hoe het voor hem is geweest. 'Oke.. Dit is gênant om te vragen. Maar... deed ik het goed? Of eigenlijk meer. Deed ik niets verkeerd?' een lichte blos op mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Veronica Madeline Green.

    Zijn handen gleden plagend langs mijn zij. Steeds iets meer naar voren.
    Ze gleden op en neer over mijn zij, langs mijn heupen en over mijn buik.
    Een zachte zucht rolde over mijn lippen terwijl het kippenvel zich weer verpreidde.
    Zijn gezicht lag nog steeds in een kuiltje van mijn nek.
    Een glimlach ontstond op mijn gezicht terwijl ik mijn vingertoppen weer langzaam langs zijn ruggengraat naar beneden liet glijden.
    Even wreef ik plagend langs de rand van zijn boxer om dan naar voren te gaan langs zijn six-pack.

    William Jake O'Donnel.

    Ik begon te grijnsen en herhaalde dezelfde beweging weer.
    Kippenvel was duidelijk voelbaar over haar huid.
    "Jij pest mij, ik pest jou" fluisterde ik in haar oor waarna ik mijn lippen er zachtjes tegen aan drukte.

    Cameron Nikolai Parker
    'Dus als ik je woorden hoor... ga je er sowieso van uit dat het pijn heeft gedaan?' zegt ze en ik draai mijn hoofd naar haar toe 'Het deed geen pijn Cam. Eerlijk waar.' zegt ze er achteraan en ik glimlach even. Dat was goed nieuws en grinnik even, ik zie hoe ze op haar zij draait en me aan kijkt. 'Oke.. Dit is gênant om te vragen. Maar... deed ik het goed? Of eigenlijk meer. Deed ik niets verkeerd?' ik zag een blos op haar wangen en grinnikte even kort "Om eerlijk te zijn was het echt heel erg slecht" zeg ik lachend en schud mijn hoofd "Nee natuurlijk niet, je deed helemaal niks verkeerd en je krijgt het wel te pakken hoe vaker je het doet" zeg ik lachend en knipoog even naar haar. Ik buig me een beetje naar haar toe en kus haar zachtjes op haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij grinnikt even. 'Om eerlijk te zijn was het echt heel erg slecht,' zegt Cam. En even schrik ik. Was ik echt zo slecht? 'Nee natuurlijk niet, je deed helemaal niks verkeerd en je krijgt het wel te pakken hoe vaker je het doet,' hij lacht en knipoogt naar me. Hij kust me zachtjes op mijn lippen. Maar ik verbreek de kus al snel. 'Dat was echt gemeen,' zeg ik beschuldigend. 'En is dat soms een hint? Hoe vaker ik het doe?' en ik kijk hem lachend aan. 'Alsof ik het vaker moet doen?' ik kus hem niet om hem te plagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik lachte zachtjes, en probeerde zijn hand weer weg te duwen, maar dit keer tevergeefs. ''O-oké, oké! I-ik hou.. al o-op!'' lachte ik.
    Ik haatte kietelen, ik kon er absolúút niet tegen, iets waar Will al vanaf dag éen achter was. Ik moest mijn zwaktes echt wat meer geheim houden, ik werkte mezelf alleen maar in problemen zo. Ik grinnikte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Haar vingertoppen gleden weer langzaam naar beneden en even langs de rand van mijn boxer waardoor ik even glimlachte, daarna liet ze haar handen over mijn buik gaan.
    Ik draai mijn hoofd iets schuin en druk een kusje in haar hals en daarna ga ik weer recht staan om haar even diep in haar ogen aan te kijken. Nog steeds zijn mijn handen onder haar shirt gestopt en strelen ze zachtjes van haar heupen naar haar zij en weer terug.
    Haar diepgroene ogen kijken in de mijne en ik druk zacht een kusje op haar voorhoofd, iets waar ik zelfs nog mijn hoofd voor moest buigen, want het lengteverschil was toch meer als ik verwachtte.
    'Je maakt me echt gek liefje, weet je dat?' fluister ik zachtjes als ik plagend mijn vingertoppen net onder de onderkant van haar bh laat strelen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze al snel de kus verbreekt 'Dat was echt gemeen,' ik grinnik als ze dat zegt 'En is dat soms een hint? Hoe vaker ik het doe?' ik steek lachend mijn handen omhoog 'Alsof ik het vaker moet doen?' en ik zucht even lachend. "Ik weet niet wat ik moet zeggen" zeg ik en stap uit bed, ik pak de deken en knoop hem rond mijn heupen. Het enige nadeel was dat omdat ik een tweepersoons laken had hij veel te groot was maar dan draai ik me om kijk even naar Alice haar naakte lichaam en grinnik even kort "Ik ga douchen" zeg ik lachend en loop naar de badkamer die aan mijn slaapkamer grenst.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Hij plantte een zacht kusje in mijn hals om daarna terug recht te staan.
    Zijn ogen keken diep in mijn lichtgroene kijkers terwijl hij nogsteeds met zijn handen mijn heupen zachtjes streelden.
    Hij drukte een zacht kusje op mijn voorhoofd, zelfs daarvoor moest hij wat voorover buigen.
    "Je maakt me echt gek liefje, weet je dat ?" fluisterde hij als ik zijn vingertoppen plagend langs de onderkant van mijn bh voelde strelen.
    Ik keek hem onschuldig glimlachend aan, "Oh ja ?" vroeg ik.
    Mijn handen vonden hun weg terug naar de rand van zijn boxer. Mijn vingers namen de stof vast, trok er even aan en liet het toen weer los.

    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen voordat ik het zwembad uitkroop.
    "Kietelen, echt je zwakste punt ha ?" vroeg ik grijsend.
    Ik stak mijn hand uit om haar uit het zwembad te helpen en bleef zo staan tot ze het aannam.
    "Ik geef je nog 10 seconden, want ik krijg kramp" lachte ik zachtjes.

    Chàrline
    ''Nee, mijn tweede zwakste plek. Maar de eerste ga ik je niet vertellen,'' grijnsde ik, en verloste William uit zijn lijden door zijn hand aan te pakken.
    Hij trok me uit het zwembad, en ik sloeg mijn handdoek om me heen.

    [Sorry voor de kortheid D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    Ze keek me onschuldig aan. 'Oh ja?' vroeg ze met een uitdagende toon en ze liet haar handen weer naar de rand van mijn boxer glijden, haar vingers pakten even de rand vast en ik voelde hoe de stof uiteindelijk mijn lichaam weer raakte.
    Ik beet op mijn lip om een zachte kreun te onderdrukken, ze maakte me echt gek met wat ze deed. Niet alleen met wat ze deed, maar ook het onschuldige glimlachje wat ze op haar gezicht had, en het zelfvertrouwen waarmee ze het deed.
    1 hand liet ik afglijden naar de rand van haar broek, en de andere liet ik plagend langs de dunne randjes van haar bh strelen.
    'Ja, je maakt me compleet gek.' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.