• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    Amy Michels

    Een opgeluchte zucht rolt over mijn lippen en ik grijns. Ik sla mijn armen om hem heen en nestel me tegen hem aan. Ik snuif zijn geur op en glimlach. Ik sluit mijn ogen en luister naar zijn ademhaling. Dan laat ik hem los En sta op met een vrolijke glimlach. 'dan ga ik me maar even omkleden.' Ik werp hem grijnzen een luchkus toe en haal dan de deur van het slot. Ik werp een blik op de gangen en trek de conclusie dat die leeg zijn. Ik sluit de deur achter me en loop zingend en fluitend naar mijn kluisje. Ik huppel nog net Niet. Ik pak mijn tas eruit en loop door naar de meisjeszaal. Alle energie was weer teruggevloeid. Ik pak een kort broekje en een hemdje dat mijn buik blootgeeft. Ik had twee van dat soort shirts en 2 van dat soort hemdjes. Ze zaten lekker en je kon er goed in dansen. Prima dus. Als ik klaar ben loop ik vrolijk weer terug. Dat Jamie zei dat hij ook hoopte op een toekomst samen deed me goed. Ik loop de gang in en zie dat hij nog steeds leeg is. ik glip de danszaal in en sluit de deur achter me. Automatisch draai ik hem op slot en gooi mijn tas in mijn vaste hoek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk Amy even lachend na als ze de deur uitloopt en ik rol van de mat af en loop naar mijn tas en pak mijn broodje, ik neem een hap en eet hem snel op. Ik loop naar het raam en kijk even naar buiten waar niks gebeurt en besloot om vanavond maar om weer eens uit te gaan en stuur mijn beste vriend snel een sms. Mijn gedachte gaan naar Amy en laat mezelf weer op de mat zakken, ik sluit mijn ogen even en dacht even na over de les van vamdaag en voel een vlaag van slaap me over rompelen. Ik hoor opeens de deur weer open en dicht slaan en zie Amy in een korte broek en t-shirt staan en grinnik even "ziet er goed uit hoor Amy" ik lach even kort en kijk naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Lachend kijk ik hem aan. Even spoelt een golf van onzekerheid en verlegenheid door me heen, maar ik druk die weg en laat me naast Jamie op de mat vallen. 'Speciaal voor jouw' grinnik ik en draai mijn hoofd zodat ik hem aan kan kijken. 'Of voor Thomas,' zeg ik plagend en kijk glimlachend naar het plafond. 'Maar bedankt voor het compliment.' Ik grinnik en sluit mijn ogen. Dan sta ik weer op. 'Je word hier gewoon slaperig.' Ik zet het raam open en laat de koele lucht mijn longen vullen. Dan loop ik door naar geluidsinstallatie en zeg de volume iets harder. Dan loop ik naar Jamie en trek hem overeind, zodat hij zit. 'Anders val je in slaap,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik kort "Pff Thomas" zeg ik spottend en grinnik even kort, "Maar ik ben gewoon moe, ik wil slapen" ik zeur een beetje terwijl ik haar aankijk, ik zie hoe ze het raam openzet en het geluid wat harder zet. Ik zucht en ze trekt me overeind 'Anders val je in slaap,' ik lach "Hmm blijf jij dan bij me" zeg ik en grijnzend achteraan en vouw mijn armen om haar heen en druk een klein kusje tegen haar wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grijns. 'Tuurlijk.' Ik grinnik en geef hem een kus. 'Aangezien ik toch nergens heen kan,' voeg ik toe. 'He en doe niet zo over Thomas. Hij is een hele aardige jongen.' ik kijk Jamie streng aan en geef hem dan een tik op zijn neus. Ik grijns en kijk hem aan. 'Maar je hoeft hem inderdaad niet als concurrentie te zien,' grinnik ik en kijk Jamie aan. 'maar ga je slapen of niet. Want dan ga ik een boek halen. Misschien moet je is wat beter in de avond gaan slapen? Of in ieder geval eerder.' ik kijk hem grijnzen aan en druk nog een kus op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even "Pfff Thomas" zeg ik nog maar een keer, ik wist dat ik niet zo mocht zijn maar ik kon het niet helpen. "En ja ik ga denk ik even slapen tenzij jij iets anders wilt doen" ik grinnik kort, ik ga nog wat rechtop zitten en kijk haar aan "Maar weet je niet dat het heel veel tijd en moeite kost om een les in elkaar te zetten en dan lig ik helemaal alleen in mijn bed terwijl ik doodop ben maar niet kan slapen" ik kijk haar aan met een pruillip en een over-dramatische gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'ah arme jongen toch.' ik schud mijn hoofd. 'Jij hebt het zo zwaar hè?' Ik grinnik. 'nou ga dan maar snel slapen.' Ik haal zijn armen van me af en duw hem achterover, zodat hij op het matras ligt. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Slaaplekker zeurkous.' ik grinnik. 'en doe niet zo gemeen over Thomas.' Ik sta op en loop naar de geluidsinstallatie. Ik draai de volume knop weer iets zachter en loop door naar mijn tas. Ik pak mijn boek eruit en loop door naar het raam. Ik ga zitten en begin te lezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik geef haar nog een pruillip en en sluit mijn ogen dan als ze me achterover duwt "Pff Thomas" mompel ik zachtjes en hoor hoe ze door de zaal loopt, ik gluur af en toe onder mijn wimpers naar haar en zucht. ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk nu naar Amy "Maar nu zit je daar en ben ik nog steeds alleen" zeg ik tegen haar en kijk haar zielig aan. Ik steun op mijn ellebogen om haar aan te kijken "Ik ben eenzaam" zeg ik nog een keer met een pruillip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Facetious schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Langzaam liet ik mijn vingertoppen over zijn wang glijden.
    'Ik hou van je Brandon' zei ik zachtjes, terwijl mijn lichtgroene ogen zich van zijn wang losscheurden en zijn ogen opzochten.
    Ik liet mijn wijsvinger over zijn lippen glijden, zonder weg te kijken van zijn ogen.


    Brandon Jason Jefferson
    'Ik hou van je Brandon.' zei ze zachtjes en ik keek even hoopvol op. Haar ogen zochten de mijne en haar wijsvinger gleed over mijn lippen zonder weg te kijken van mijn ogen.
    Haar lichtgroene ogen kijken diep in mijn donkerbruine ogen. Zoveel gevoelens schieten door me heen als ze me zo aankijkt. Kriebels die zich door mijn buik verspreidden, kleine schokjes die me goed laten voelen. Zoveel gevoelens en dat allemaal voor 1 meisje. Dit had ik sinds Jessica niet meer gehad..
    Mijn hand pakt langzaam haar hand vast zodat mijn lippen weer vrij zijn om te spreken.
    'Denk je..' begin ik zachtjes, maar al snel stop ik weer. Ik zucht en probeer het weer te vragen. 'Denk je dat er een toekomst voor ons is?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik kijk op naar Jamie en schu lachend mijn hoofd. 'Mensen die niet aardig doen verdienen dat niet.' Ik grinnik en lees weer rustig door. Ik slaak een Zucht en kijk weer naar Jamie. Dan sta ik op en loop naar hem toe. 'Alleen omdat jij het bent en ik dit zelf wil. En omdat ik Thomas nog niet Goed ken.' ik kijk hem aan en glimlach even. 'Maar je kan wel echt zeuren hoor,' lach ik. 'Je slaapt toch elke nacht Alleen? Hoop ik voor je,' grinnik ik. Ik open het boek weer en begin rustig te lezen. 'Slaap lekker.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach als ze uiteindelijk naar me toe komt "Oke ten eerste moeten we echt ophouden om over Thomas te praten" lach ik en kijk haar aan "En ja ik slaap sinds ik hier ben alleen, helaas" ik kijk haar nog even aan als ik dat zeg met een pruillip. Ik zie hoe ze weer begint te lezen ik grijns even en buig me naar haar toe en pak haar boek af, ik leg het ergens naast me neer en vouw mijn armen om haar heen. Ik trek haar mee zodat we nu allebij liggen en een tevreden zuchtje verlaat mijn mond "Stuk beter"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Nou gezellig. Ik slaap ook alleen.' Hij pakt mijn boek af. Protesterende geluiden komen uit mijn mond. Hij trekt me mee, zodat we beidde liggen. 'En moet ik nu zo blijven liggen, terwijl jij ligt te slapen?' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw op. En glimlach dan. 'Mag ik wel mijn boek terug?' Ik grinnik even. 'Misscjien praat ik wel heel graag over Thomas,' grinnik ik. Ik kijk Jamie aan en buig me over hem heen. Met mijn hand pak ik mijn boek weer. Ik ga weer liggen en voel Jamies armen nog steeds om me heen. Ik probeer even posities uit en als ik dan eindelijk goed lig sla ik mijn boek weer open en begin te lezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht even "Nou dan... Pff Thomas" zeg ik maar weer en zie hoe ze haar boek weer pakt en trek haar wat dichter tegen me aan. Ik sluit mijn ogen en probeer de geluiden van de radio uit te sluiten en zucht nog een keer en nestel me tegen Amy aan. Ik snuif haar zoete geur op en ik voel al snel hoe ik in slaap val.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik en wil reageren, maar hoor dan dat zijn ademhaling verandert is ten teken dat hij slaapt. Hij heeft zich tegen me aangenesteld. Ik glimlach en ga zachtjes met mijn hand door zijn haren. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Welterusten,' fluister ik lachend en draai mijn hoofd dan weer naar het boek. Ik lees rustig verder, terwijl ik Jamies heerlijke warmte tegen me aanvoel. Ik glimlach en lees rustig door. Ik voel hoe ik ook slaperig begin te worden. Niet eens omdat ik moe ben, maar omdat het hier zo warm was en de ademhaling van Jamie en de muziek rustgevend waren. Ik kijk weer naar hem. Hij was Echt schattig zo. Ik nestel me ook tegen hem aan, maar wel zo waardoor ik gewoon door kan lezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht en ik ben al weer veel te snel wakker geworden, ik kan het nog niet opbrengen om mijn ogen te openen dus blijf ik nog maar even rustig ademhalen. Ik probeer om weer in slaap te komen maar het hielp niet echt dus knipper ik mijn ogen langzaam open en voel Amy´ warme lichaam naast het mijn en lach even kort. Ik druk een kus op haar lippen en lach even naar haar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.