• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    Ze lach even. 'Klinkt als mij.' dan gaat zebij het raam zitten en kijkt ze over de tuin. Ze dacht vast na. Dan draait ze zich om en beet op haar lip. 'Weet je iets over het feest dat hier werd gehouden in de tuin?' Vraagt ze aan mij. Tuurlijk herinnerde ik dat. Haar krullende haar haar prachtige witte jurk. Ik zat in een mooie smoking. Het was een soort val gala gedoe. Ze lachte veel en Jake en in hadden een trampoline onder de hut gezet. Zo kon je eruit springen. Het was werkelijk hilarisch. Ik kijk haar aan en citeer wat ze net tegen mij zei. 'Niet op je lip bijten, zo meteen bijt je die mooie lippen van je nog kapot.' Zeg ik met een grijns. 'Ja ik weet er nog wel wat van. Je had een witte jurk aan je haar zat in krullen ik had een Smoking aan en begeleidde je erheen aangezien iedereen iemand moest vragen en we als vrienden er heen konden gaan.' Zeg ik terwijl ik naast haar ga zitten kijkend naar de prachtige tuin.

    [ben weer terug]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    "Ik heb geen idee,maar we kunnen de keuken gaan zoeken,we zullen vast wel iets vinden." zei hij waarna hij opstond en zijn soul viel "Kom je ?" vroeg hij
    "ja ik kom " zei ik waarna ik sakon bij zijn hoorn pakte en me optrok heey kijk wel even uit wil je zei sakon terwijl hij ook opstond en naar de soul van nick liep en hem even besnuffelde.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Kate Skye Woods
    Ik glimlach als ik hem zie kwispelen en omdat ik voorover buig hem te aaien geeft hij een lik in mijn gezicht. Ik grinnik even en aai hem achter zijn oor wat blijkbaar zijn lievelingsplekje is. Déjà vraagt ook om aandacht als ze op haar achterpoten gaat staan en op mijn rug met haar voorpoten leunt. Ik grinnik even. 'Rustig Déjà ik kan jou ook aaien hoor. Ik heb twee handen.' Zeg ik grinnikend terwijl ik ook over haar koppie aai. Ik kijk Anne weer aan. 'Weet je zeker dat het weer gaat?' Vraag ik haar dan. Gewoon voor de zekerheid.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    "ja ik kom "zei hij waarna hij zich optrok aan de horens van Sakon.Toxic liep naar zijn soul toe en besnuffelde hem en hij werd ook besnuffeld door Sakon.Eingelijk had ik nog nooit een arabische oryx in het echt gezien tot nu.Eingelijk geen enkel van alle souls behalve Toxic dan."Hopelijk is de keuken niet zo ver."mompelde ik en keek naar het grote gebouw.Ik had niet echt zin daar verdwaald te graken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Yaay :3 )

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Niet op je lip bijten, zo meteen bijt je die mooie lippen van je nog kapot.' Zegt hij met een grijns en ik lach even. 'Wees origineel Aiden, origineel.' zei ik toen en stak mijn tong uit.
    'Ja ik weet er nog wel wat van. Je had een witte jurk aan je haar zat in krullen ik had een Smoking aan en begeleidde je erheen aangezien iedereen iemand moest vragen en we als vrienden er heen konden gaan.' zegt hij dan terwijl hij naast me gaat zitten en we samen over het uitzicht heen kijken. Ik kijk hem aan en sluit even mijn ogen. Langzaam komt de hele avond me voorbij, hoe ik at te stressen over mijn haar wat niet wou zitten. Hoe Kate me hielp en me weer omtoverde tot iets. Hoe ik met Aiden naar het feest toe ging enzovoorts. Zelfs Nýchta had die dag een bloem om haar hals. De nacht dat we iedere keer erin sprongen, ik was natuurlijk zo lomp om met mijn hoge pumps op de trampoline te gaan. Ik herinnerde me ook dat weer. Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan met een lach. 'Die avond herinner ik me ook weer.' zeg ik dan en denk na. Dan schiet me iets te binnen, net als alle andere keren. 'Ben ik nou jou grote concurrent tijdens Gym?' vroeg ik toen met een grijns. 'Hmm blijkbaar zijn Nýchta en ik een goed team.' zeg ik dan en kijk naar de twee Souls die met elkaar lopen te stoeien. Ik glimlach als ik naar ze kijk. 'Ik ben blij ze zo te zien.' zeg ik dan en hou mijn blik even op hun gericht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Anne Rose Whitlock
    "weet je zeker dat het weer gaat?' vraagt Kate aan me. "Ja hoor" zeg ik en ik glimlach even naar der. "Het is soms gewoon een beetje veel en overweldigend en ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend, maar daarvoor zitten we ook op deze school he, om het allemaal te leren" en ik glimlach.

    Stephen connery
    Ik zie dat Bandit geniet van de aandacht en het gekriebel achter zijn oor en ik glimlach. Déjà wilt ook aandacht en vraagt er dan ook om bij Kate die haar vervolgens ook aait. Ik ga weer op het bankje zitten en geef een aai over Déjà der rug. "We zitten inderdaad op school om het een en ander nog te leren" en ik glimlach

    [Aaaargh!! Had een mooie LANGE reactie dan als ik het laatste woord intyp valt mijn iPod uit. Mag ik alles weer opnieuw typen -__-]
    Aiden Samuel Dream
    'Die avond herinner ik me ook weer.' zegt ze dan. Dan weet ze dat ook weer. Het was fijn om haar terug te hebben en als ze het herinnerde wist ze ook dat hoe ze op de trampoline sprong met haar hakken hilarisch was. 'Ben ik nou jou grote concurrent tijdens Gym?' vraagt ze dan met een grijns. Ik haal mijn schouders op. 'Als niemand beter is als jou dan wel ja, maar je krijgt het moeilijk net als bij de nachtlessen.' Zeg ik terwijl ik haar een klein schouderduwtje geef. 'Hmm blijkbaar zijn Nýchta en ik een goed team.' zegt ze dan en kijken we naar de twee Souls die met elkaar lopen te stoeien. 'Ik ben blij ze zo te zien.' Zegt ze als ze naar ze kijkt. Ik kijk even ongemerkt naar haar. Ze leek nog steeds hetzelfde van een aantal jaar geleden alleen ze zag er iets volwassener uit. 'Het is altijd fijn om je Soul blij te zien aangezien je er zelf ook blij van word.' Zeg ik glimlachend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    "Het is soms gewoon een beetje veel en overweldigend en ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend, maar daarvoor zitten we ook op deze school he, om het allemaal te leren" Zgt ze waarna ze glimlacht. Ik knik. 'Zo kunnen we wat doen zodat we niet machteloos zijn tegen de Rebellen. Ik ben nu bijvoorbeeld aan het leren hoe ik ook een fysiek krachtveld over me heen zet. Het is dan of als glas of het kaatst terug of het geeft je een electrische schok, maar ik kan nog geen van beide.' Zeg ik dan. Ik zie dat Déjà er bij gaan liggen is en ik ga staan waarna ik op de bankleuning ga zitten. Ik had het niet zo op hout zitten zo moest ik nog opletten zodat ik er niet af viel. Ik kijk naar bandi Déjà en Kura en pak de bal weer uit mijn zak en gooihet zodat Déjà en Bandit erachteraan gaan. Aan Kyra geef ik een koekje die ze behendigd vangt als ik hem opgooi.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Oh ik ken die, dat is zo naaiend D: ]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Als niemand beter is als jou dan wel ja, maar je krijgt het moeilijk net als bij de nachtlessen.' Zegt hij dan en geeft me een klein schouderduwtje. Ik grinnik. 'Hmm, ik kreeg anders een herinnering dat ik een heel stuk sneller was op de stormbaan.' Ik grijns, volgens mij was dat van ongeveer een jaar geleden.
    'Het is altijd fijn om je Soul blij te zien aangezien je er zelf ook blij van word.' Merkt hij dan glimlachend op. Ik kijk naar hem en lach. 'Dat is altijd zo.' zeg ik dan.
    Als ik hem even in me opneem merk ik op dat ik me heel veilig en vertouwd bij hem voel, toch ben ik bang dat hetzelfde gebeurd met de Aiden een paar jaar geleden. Ik bijt weer onbewust op mijn lip en laat me tegen hem aanleunen. 'Vertel nu eens wat over jou.' mompel ik dan zachtjes en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan caspers

    "Hopelijk is de keuken niet zo ver." mompelde nick "ja, is er eigenlijk iemand die de weg weet?" vroeg ik terwijl ik mijn schetsboek oppak en naar het kasteel loop terwijl ik sakon even roep zodat hij komt en ik nick even vragen aankijk of hij nog komt.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Ik ga ook op het bankje zitten en ondertussen gooit Kate de bal weer en geeft een koekje aan Kyra. Kyra vangt die behendig op en springt daarna naast me op de bank en legt der hoofd op mijn schoot en ze sluit haar ogen. Ik leg mijn hand in haar warme vacht en aai der rustig. "ik moet Uiteindelijk de pijn bij iemand weg kunnen halen voor altijd en ook een soort van schild om heen zien te krijgen zodat ik de pijn zelf niet voel. Nu kan ik alleen de pijn van iemand tijdelijk weghalen zolang ik diegene aanraak, en ik voel alles zelf nog. Eigenlijk weet ik niet echt waarom ik deze kracht heb, het heeft me niet meer dan ellende gebracht, behalve Kyra natuurlijk" en ik glimlach even

    Stephen Connery
    "Tja, ik moet uiteindelijk gedachtes kunnen lezen van iedereen tegelijk en het ook aan en uit kunnen zetten, net als een televisie. Soms is het denk ik wel handig, want elke stap die iemand denkt die zie ik al dan" zeg ik dan en ik zie Bandit terug rennen met de bal in zijn bek. Dit keer heeft staat z'n gave op de uitstand, zodat ie niet nog een keer afgeleid kan worden en ik moet even lachen.

    [Ik heb dat vrij vaak. Ook als ik voor me verhaal schrijf. Heb ik meer dan 1000 woorden en dan valt ie uit. Ik zit dan echt van FUUUUU!! D:]
    Aiden Samuel Dream
    'Hmm, ik kreeg anders een herinnering dat ik een heel stuk sneller was op de stormbaan.' Ik kijk haar beledigend aan. 'Ik liet je winnen en ik was het uur ervoor door mijn enkel gegaan.' Bescherm ik mezelf. 'Dat is altijd zo.' zegt ze dan.
    Ze bijt weer op haar lip en leunt tegen me aan. 'Niet op je lippen bijten. Straks beschadig je die plaatjes nog.' Zeg ik terwijl ik haar grinnikend aankijk. 'Vertel nu eens wat over jou.' mompelt ze dan zachtjes waarna ze glimlacht. Ik kijk haar aan. 'Wat wil je weten. Pff. Mijn familie is niet bepaald boeiend. Ik rook, maar ik ben van plan om te stoppen aangezien het niet de beste eigenschap is. Ik ben niet bepaald slim. Met veel moeite haal ik de vakken waarvoor je moet leren. Ik ben wel sportief. Mijn lievelingskleur is Donkerblauw de kleur van de nacht en jou ogen. Ik vind de nacht mooier dan de dag. Ik hou van Italiaans eten, maar dit alles wist je volgens mij al. Wat wil je weten wat je nog niet weet?' Vraag ik haar geintresseerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    "ja, is er eigenlijk iemand die de weg weet?" vroeg hij en nam zijn schetsboek op en liep richting het kasteel."Er zijn er wel,maar die zitten nu allemaal al in een gesprek."zei ik zuchtend en zag dat hij me vragend aankijkt,vast omdat ik niet doorliep.Ik ging naast Athan lopen gevolgd door Toxic."dus..."zeg ik om de stilte wat te verbreken.



    (oooeps sorry is aangepast )

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {het is Athan je hebt verkeerde personagexD}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Kate Skye Woods
    Ik luister naar wat ze te zeggen hebben. 'Je zou het bij iedereen kunnen lezen behalve bij mij.' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn tong uitsteek. Bandit komt aangezet met ze bal in zijn mond, maar Déjà komt in een sprint en springt bovenop hem waardoor hij uit balans raakt en de bal loslaat. Déjà is sterker en sneller aangezien ze zo gebouwd is. Ze pakt ze bal. In haar bek en brengt hem snel naar mij waarna ik hem weer gooi en ze er als dolle dieren heen rennen. Déjà was altijd heel snel geweest. Ze was zelfs sneller als een koets en deze gingen tussen de 20 en de 60 Km/h waardig ik haar erg snel vond. Ik zou best wel op haar willen rijden, maar daar was ik te groot voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break