• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( hoi mensjes, ik zit tot vrijdag hier in Volendam. Heel leuk, er is hier alleen een hele slechte internet verbinding :(, ik probeer zo snel mogelijk een computer met een internet verbinding te vinden.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rechazame schreef:
    [hij mag haar niet om de reden hoe ze net deed, daarom ging hij ook weg, omdat hij haar niet mag]

    [Omdat ze het spijt me sarcastisch zei? of over niet achter de zwangere vrouw aangaan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anne Rose Whitlock
    Als Kate me heen en weer wiegt kom ik weer een beetje bij. Het wiegen was gek genoeg kalmerend en ik ga rechtop zitten en kijk Kate aan en pak der hand vast omdat het voor haar vroeger een zware tijd was en ze daar nu vast ook weer aan terug denkt. Ondertussen legt Kyra der hoofd op mijn schouder en met mijn andere arm omhels ik Kyra.

    Stephen Connery
    Tijdens dat aanraakmoment waren de gedachtes zo luid dat ik ze ongewild heb meegekregen. Als Anne op de grond zakt en begint te huilen wil ik der troosten, maar ik weet dat ik het alleen maar erger zal maken dus ik hurk naast Kate neer. "Alles goed met jullie?" En ik vraag dit omdat ze allebij in een soort shock lijken.

    [Alle leerlingen zijn aangekomen en hebben hun Roomie gezien. De meeste zitten in de tuin. Aiden Stephen en Nick stonden er. Stephen ging naar Kate en Rae ging naar Aiden en Nick. Anne kwam bij Kate staan. En kreeg pijn omdat er een aardbeving kwam. Het was een kleine, maar Kate kwam uit concentratie en uit balans waardoor ze Anne aanstootte en deze zit nu te huilen door alle gevoelens die Kate in ipzich had opgekropt.
    De leraren. Sophie die is zwanger, maar na de aardbeving had ze pijn in haar buik. Jadelynn maakte de pijn minder om het gevoel weg te halen. Sophie ging naar haar kamer gevolgt door Elliot en Jade bleef achter. Dat ik alles volgens mij.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [als je iemand beledigd, en zegt vervolgens sarcastisch het spijt me...dan maak je niet veel vrienden nee ;)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    Het werkt gelukkig kalmerend. Godzijdgedankt. Ze pakt mijn hand vast en kijkt me aan waardoor ik meteen wegkijk. Ik wou er niet aan denken. Ik hoor iemand naast me neer hurken. 'Gaat het met jullie.' Vraagt Stephen. Oke acteer moment nu. Ik knik en zet een waterige glimlach op. De spiegel van mijn ziel, mijn ogen verbood ik het om emoties te hebben. 'Ja het gaat wel met mij.' Loog ik. Ik kon verschrikkelijk goed liegen. Niemand zag het als ik loog. Gelukkig dat was een pluspunt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anne Rose Whitlock
    Als ik der aankijk kijkt ze weg, logisch natuurlijk, ik weet nu een hee pijnlijk stuk uit der verleden en ik zucht even. "Alles goed met jullie?" vraagt Stephen en ik knik even. Ik adem even diep in en kijk Kyra aan zeker weten dat alles goed is Anne? vraagt ze aan mij en ik knik ja, het gaat wel weer niet dat ik dit ooit zou vergeten, voorlopig tenminste niet aangezien ik nog niet over de gave bezat waarmee je de pijn kan wegstoppen net als Kyra dat kan.

    Stephen Connery
    Ze knikken allebij en zeggen dat het goed gaat. Bandit is erbij komen zitten en drukt zijn neus tegen Kate aan en likt der even over der hand.

    [ben weer weg =) tot vanavond]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:07 ]

    ( ah nu vind ik het schattig. )

    Rachelle 'Rae' Lemmons


     'Je ouders zijn helaas overleden in een vliegtuig crash. Je was vier en sinsdien heb je die zilveren kruis om je nek. Je woont nu in een weeshuis en je bent niet geadopteerd. Nooit niet. Je bind je niet graag aan iemand bang om diegene te verliezen. Je eerste vriendje was in het weeshuis. Jij was 15 en hij 16. Hij heette Aiden een naamgenoot van mij. Je verloor hem toen hij uit de boomhut sprong en hij brak zijn nek. Je was ontroostbaar toen je het vertelde aan me. Die aiden had ook je eerste kus gegeven. Een paar maanden verder na het ongeluk van Aiden besloot ik je te verassen omdat je nog steeds treurde over hem. Ik bouwde een boomhut in de oude eik. Daar zitten we nu nog steeds zo nu en dan.' Vertelt hij dan en ik sta perpleX. Hij pakte mijn armband en haalde het bedeltje eraf. Hij pakte die van zichzelf en klikte ze aan elkaar waarna hij de achterkant oplas 'Aiden en Rae' zegt hij dan. Aan die van mij Stond Aiden. Ik dacht altijd dat dat voor vroeger stond.
    Op een gegeven moment kreeg ik al mijn herinneringen binnen en vloog ik hem om zijn hals waardoor we vielen. 'Aiden!' Zei ik toen en hield hem stevig vast.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    Ze kijkt me bijna met open mond aan. Dan een moment erna omhelst ze me, maar omdat het onverwachts was vallen we op de grond. 'Aiden!' Zegt ze dan en ik omhels haar terug. 'Rae.' Mompel ik zachtjes terwijl ik mijn hoofd in haar haren verberg. 'Herinner je je alles weer?' Vraag ik haar. Ik was blij dat ze terug was. Blij dat de boomhut in de eik niet leeg zou blijven.

    Kate Skye Woods
    Anne knikt ook en ik voel iets nats tegen mijn hand. Ik kijk naar Bandit die ik een aai over zijn koppie geef. Had hij mijn gedachte gehoord? Vast wel. Aangezien ik weet dat Bandit de kans grijpt om me te lezen. Aangezien ik als een schildpad soms kan verschuilen in mijn schild. Tja. Het was zoals ik was. Niemand hoefde de pesterijen te weten.

    [Dat is waar Jolanda. Ik zou ook denken van Jij zegt wat tegen mij. XD. Maar Jadelynn is wel aardig als je haar de kans geeft. (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nou Elliott is voorlopig een beetje klaar met haar xD dan moet ze echt wel moeite doen voor hij haar die kans wilt geven]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik moet gaan. Tot morgen!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Nou zat net met smart pp je ractie te wachte :(]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Rae.' Mompelt hij dan zachtjes en ik glimlach. Hij verbergt zijn hoofd in mijn haar. 'Herinner je je alles weer?' Ik kijk hem aan. 'Een soort van, ja. Je zal me moeten helpen om meer te herinneren maar ik weet het meeste denk ik.' Zeg ik dan en kijk hem aan met een brede lach. 'Ik ben weer terug, deels.' zeg ik dan en grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    [Nou Elliott is voorlopig een beetje klaar met haar xD dan moet ze echt wel moeite doen voor hij haar die kans wilt geven]
    [Ze zal op haar knien gaan zijn voeten kussen en hem smeken om haar te vergeven. Nee zo is Jade niet, maar ze probeert wel wat aardiger te zijn :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    'Een soort van, ja. Je zal me moeten helpen om meer te herinneren maar ik weet het meeste denk ik.' Zegt ze dan en kijkt me aan met een brede lach. 'Ik ben weer terug, deels.' zegt ze en grijnst dan. Ik ga zitten op het gras en trek haar mee. 'Wat wil je nog meer weten. Van mij of van vorig jaar?' Vraag ik haar terwijl ik Nytcha en Jake zie rollen door het gras. Het zag er zo leuk uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break