• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'euhm dankje?'zei hij op een vragende toon.'Athan caspers, aangenaamd kennis te maken'zei hij daarna en stak zijn hand uit die ik daarna schudde"aangenaam."zei ik en ging naast hem zitten.'zijn soul is een Arabische oryx.' hoor ik Toxic zeggen die op mijn schoot kwam zitten."Dit is Toxic."zei ik tegen Athan en wees naar mijn poolvos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athan caspers
    Hij schudde mijn hand 'aangenaam.' zei hij waarna hij zijn vos voorstelde sakon was er ook bij gekomen niet een gewone vos maar een poolvos reageerde sakon op mijn gedachte, even lachte ik wat een verschil tussen de soul's dit is sakon zei ik terwijl ik naar mijn soul wees.
    "Wat ben jij hier aan het doen " vroeg ik aan nick.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Aiden Samuel Dream
    'Kunnen we naar de hut misschien gaan en onderweg verder praten?' vroeg ze. Ik knikte. 'Ik wil weten waarom ik precies mijn geheugen ben kwijt geraakt.' Zegt ze vastbesloten. Ik knik en sta op Nytcha en Jake lopen dollend achter ons aan. 'Nou. De opstand ging echt goed. We wonnen ook tot het schoolhoofd kwam. Deze zien we nooit in school, maar ze zit er wel. Ze kan gave's kopieren. Ze versloeg ons met moeite samen met de andere leraren. Uiteindelijk verloren wij, maar jij Ik en nog een paar besloten om nog een aanval te doen. Toen je een mes met Telekinise op de leraren afstuurde werden ze woest en wouden ze je een nieuwe opvoeding geven dat je het volgende jaar dit niet nog is zou flikken. Het schoolhoofd heeft uiteindelijk gewoon je geheugen gewist.' Zeg ik. Ik ziede hut al het zat tegenover de vijver en ik klom met gemak de boom in. Ik open het luik en gooi het klimtouw naar haar toe. Zo kon ze er veilig op klimmen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'dit is sakon.'zei hij en wees naar de arabische oryx."Wat ben jij hier aan het doen "vroeg hij me dan."Hoe bedoel je?"vroeg ik hem niet goed begrijpend."Bedoel je hier op school of hier bij de vijver?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Nou. De opstand ging echt goed. We wonnen ook tot het schoolhoofd kwam. Deze zien we nooit in school, maar ze zit er wel. Ze kan gave's kopieren. Ze versloeg ons met moeite samen met de andere leraren. Uiteindelijk verloren wij, maar jij Ik en nog een paar besloten om nog een aanval te doen. Toen je een mes met Telekinise op de leraren afstuurde werden ze woest en wouden ze je een nieuwe opvoeding geven dat je het volgende jaar dit niet nog is zou flikken. Het schoolhoofd heeft uiteindelijk gewoon je geheugen gewist.' 'Een mes?' vroeg ik toen verbaasd. 'Ik had een mes op ze afgevuurd?' ik knikte en luisterde verder. 'Maar waarover waren we in opstand?' vroeg ik toen en keek hem aan. Het kwam weer naar boven. 'Dit heb je toch ook?' vroeg ik toen en liet het litteken op mijn arm zien. Ik dacht dat het gewoon kwam door een ongelukje met een mes. Als hij het touwladder naar beneden gooit klim ik omhoog. Als ik binnen ben komt er een oud en vertrouwd gevoel naar boven en ik glimlach. 'Heb jij dit gemaakt, voor mij?' vroeg ik toen en mijn nachtblauwe ogen begonnen te glinsteren. 'Ik heb je die dag zeker aangevallen eh?' vroeg ik en een bredere lach had ik al een tijdje niet gehad.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Caspers

    Ik bedoel bij deze vijver zei ik en in welk schooljaar zit je? Vroeg ik
    Terwijl ik sakon's rug even aaide .

    (sorry ik zit nu op mijn iPhone dus schrijf ik wat minder net)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nick Sheeran
    "Ik bedoel bij deze vijver zei ik en in welk schooljaar zit je?"vroeg hij en aaide ondertussen de rug van zijn soul."Het is mijn 1ste jaar hier en ken nog niet veel mensen en dan zag ik je zitten en dacht van laat ik me aan hem voorstellen."zei ik dan maar en krabte Toxic achter zijn oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Samuel Bright
    'Je hield ze laat ik het zeggen onder vuur met een mes.' Zeg ik. Ze vuurde niet. 'Ik heb ook een litteken czo weten ze dat ze moeten oppassen met ons.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. 'We waren het oneens. Met de regels en het beleid enzo.' Zeg ik dan. Ze klimt omhoog en haar ogen beginnen te glinsteren. 'Heb jij dit gemaakt, voor mij?' vroeg ze toen en haar nachtblauwe ogen begonnen te glinsteren. 'Ik heb je die dag zeker aangevallen eh.' Ik knik gelijk als ze dat zegt. 'Ik en Jake hadden het samen gemaakt. Jake en ik kunnen dingen maken met Energie. Je viel me echt aan en had zelfs even gehuild van blijdschap nadat je me had gedwongen een touwladder erin te hangen.' Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan Caspers

    'Het is mijn 1ste jaar hier en ken nog niet veel mensen en dan zag ik je zitten en dacht van laat ik me aan hem voorstellen.' zei hij "dit is ook mijn eerste jaar " vertelde ik hem.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nick Sheeran
    "dit is ook mijn eerste jaar "zei hij.Ik keek naar het vijvertje dat glinsterde door de zon."Dan ben ik niet de enige nieuwe hier."zei ik met een klein glimlachje en streelde Toxic.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [wat een korte stukjes schrijven jullie zeg...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan Caspers

    'Dan ben ik niet de enige nieuwe hier.' zei hij met een glimlachje
    "weet jij trouwens wat je hier nog meer kan doen dan het park en het bos?" vroeg ik hem doordat ik echt geen idee had en meestal de bedienden bij mij thuis wel iets voor mij verzonnen .

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:50 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rechazame schreef:
    [wat een korte stukjes schrijven jullie zeg...]

    (sorry :$ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    { ik schrijf kort omdat ik inpiratieloos ben voor grote en lange stukken>.<}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [dat kan maar zo gaat de rpg veel sneller dood]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]