• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rechazame schreef:
    [dat kan maar zo gaat de rpg veel sneller dood]

    {hoe bedoel je dood? en heb je wat tips om lange stukken te schrijven?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nick Sheeran
    "weet jij trouwens wat je hier nog meer kan doen dan het park en het bos?" vroeg hij en ik haalde mijn schouders op."Iets doen met je soul of vrienden of iets anders,veel heb ik hier nog niet gezien."zei ik en Tox begon te slapen op mijn schoot."Waar heb je eingelijk zo leren tekenen ?Ik vond het echt goed."zei ik en keek naar zijn boekje die nu dicht was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [nou dat het stopt door al die korte stukjes krijgt de andere ook geen inspiratie
    tips]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:59 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers

    "Waar heb je eingelijk zo leren tekenen ?" zei hij ik heb het mezelf volgens mij aangeleerd omdat ik vroeger niks anders kon doen of eigenlijk mocht. " zei ik bedenkelijk "teken jij ook?" vroeg ik toen ik zag dat hij naar het gesloten boek keek, meestal vond ik het best beschamend als iemand anders naar mijn tekeningen keek doordat mijn ouders altijd zijden dat het lelijk was al snel merkte ik dat ik een beetje aan het dagdromen was want sakon gaf me een klein duwtje.

    { is dit beter? }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [ja hoor ;p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    "ik heb het mezelf volgens mij aangeleerd omdat ik vroeger niks anders kon doen of eigenlijk mocht."zei hij.Wauw hetzelf aangeleerd.Dat vond ik echt wel super en ik die zoveel lessen heb gevolgd en dan tog zoveel niveau lager zit dan hem."teken jij ook?" vroeg hij daarna en ik knikte."Ik volgde lessen,maar nu kan dat niet meer.Aangezien ik hier zit."zei ik en zag hoe Sakon hem een duwtje in zijn rug gaf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athan caspers

    "Ik volgde lessen,maar nu kan dat niet meer.Aangezien ik hier zit." zei hij
    "kan ik misschien wat van je tekeningen zien?" vroeg ik geïnteresseerd doordat hij lessen heeft gevolgd. "Je bent vast veel beter dan mij door die lessen " zei ik met een glimlach op mijn gezicht.

    {ik ben even de hond uitlaten}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons
    'Je hield ze laat ik het zeggen onder vuur met een mes.' Ik keek hem aan en grinnikte. 'Ik heb ook een litteken zo weten ze dat ze moeten oppassen met ons.' zegt hij dan terwijl hij op zijn lip bijt. 'Niet op je lip bijten, zo meteen bijt je die mooie lippen van je nog kapot.' zeg ik dan met een knipoog.
    Als ik het over het aanvallen heb knikt hij gelijk. 'Ik en Jake hadden het samen gemaakt. Jake en ik kunnen dingen maken met Energie. Je viel me echt aan en had zelfs even gehuild van blijdschap nadat je me had gedwongen een touwladder erin te hangen.' Zegt hij dan grinnikend en ik moet ook even lachen. 'Klinkt als mij.' zeg ik dan en grijns. Ik ga aan de rand zitten waar je uitzicht heb over de hele tuin. De herinneringen dat hij dit hadden gemaakt kwamen langzaam maar zeker naar boven. Zelfs die ene keer dat we een kleine ruzie hadden. Ik bijt zelf op mijn lip en kijk Aiden aan. 'Weet je iets over het feest dat hier werd gehouden in de tuin?' mompel ik dan terwijl dat ook naar boven komt. Ik had een wit jurkje aan, mijn haar krullend en ik sprong lachend en een beetje wankelend de boomhut in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Over korte stukjes gesprongen, kom ik weer met mijn 13 regel post, xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ben er weer. heb ik nog wat gemist?]

    Nick Sheeran
    "kan ik misschien wat van je tekeningen zien?" vroeg hij "Je bent vast veel beter dan mij door die lessen "zei hij daarna met een glimlach.Ik krabte even mijn achterhoofd."Well,ik ben er eingelijk niet zo goed in."mompelde ik.'Ach ik vind ze goed'hoor ik Toxic zeggen en rekt zich daarna uit."Ik wil ze wel tonen,maar ze liggen nog in mijn koffer."zei ik daarna tegen Athan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Als ik ineens offline ben, kom snel weer terug ;d )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    ...

    Kate Skye Woods
    Anne knikt ook en ik voel iets nats tegen mijn hand. Ik kijk naar Bandit die ik een aai over zijn koppie geef. Had hij mijn gedachte gehoord? Vast wel. Aangezien ik weet dat Bandit de kans grijpt om me te lezen. Aangezien ik als een schildpad soms kan verschuilen in mijn schild. Tja. Het was zoals ik was. Niemand hoefde de pesterijen te weten.

    [Dat is waar Jolanda. Ik zou ook denken van Jij zegt wat tegen mij. XD. Maar Jadelynn is wel aardig als je haar de kans geeft. (:]


    Stephen Connery
    Ik weet dat Bandit de gedachtes had gehoord van Kate, maar wat ie nu deed was vooral een soort van troosten en opvrolijken. Ik zie Bandit kwispelen met zijn staart en der gezicht nu likken.

    Anne Rose Withlock
    Ik laat Kyra los uit mijn omhelzing en sta weer op. Ik leg weer een van mijn handen op Kyra der hoofd omdat dat me een veilig en kalmerend gevoel geeft. vanavond mag je lekker bij mij in bed slapen en ik kijk Kyra even aan met een glimlach.

    Athan caspers

    "Ik wil ze wel tonen,maar ze liggen nog in mijn koffer." zei nick "hoeft niet perse nu ik kan het vast ook wel een andere keer zien " zei ik terwijl mijn maag even knorde waardoor ik beschaamd mijn hand op mijn buik legde "is er hier trouwens ook een kok of zo iemand?" vroeg ik aan nick.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nick Sheeran
    "hoeft niet perse nu ik kan het vast ook wel een andere keer zien "zei hij waarna zijn maag begon te knorren en hij legde zijn hand op zijn buik."is er hier trouwens ook een kok of zo iemand?" vroeg hij daarna."Ik heb geen idee,maar we kunnen de keuken gaan zoeken,we zullen vast wel iets vinden."zei ik en stond recht,waardoor Tox van me afviel 'Je had het best ook kunnen zeggen hoor!"zei hij geërgerd en schudde zich even."Sorry."zei ik lachend en keek naar Athan."Kom je ?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH