• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte gelukkig door wat hij zei, en ik drukte mijn lippen zachtjes op de zijne en zoende hem hartstochtelijk terug. Tijdens onze zoen legde ik mijn hand op zijn wang en streelde hem zachtjes. Daarna keek ik hem diep in zijn ogen. 'Ik hou zoveel van je, Blaine.' zei ik met een verliefde blik in mijn ogen tegen hem. 'Je betekent alles voor me, en ik zal er alles voor doen om je zo goed mogelijk te verzorgen.' zei ik lief tegen hem. Ineens ging mijn telefoon af en nam ik op. Ik hoorde wat Santana zei en keek met grote, bange ogen naar Blaine. 'D-dank je, Santana.' stotterde ik waarna ik ophing. 'We moeten weg, nu!' zei ik meteen in paniek. Ik pakte Emily en voelde de tranen over mijn wangen rollen. 'Nu, Blaine!' smeekte ik hem, ik besefte me op dit moment niet eens dat hij niet weg kon vanwege zijn arm.

    Jayden Ian Archibald

    Ik besloot om mijn leugens vol te houden. 'Ze smeekte me zowat om met me naar bed te gaan, Finn. Omdat jij haar verwaarloosd had, zoals je bij al je liefjes doet. Ineens ga je weer terug naar je exen.' grijnsde ik. Daarna draaide ik me om naar hem. Ik trok Luke snel weg voordat ze konden horen waar we het over hadden. Ik dacht even na, zou mijn plan wel uitkomen als we Blaine lastig zouden vallen nu? 'Ik vind het best, maar dan blijf ik buiten wachten zodat we ineens kunnen vluchten. Oh en doe hem niks, oké? Anders vallen mijn persoonlijke ideeën in duigen.' zei ik tegen Luke.

    Finn Hudson

    Ik keek woedend naar Bella toen Jayden weg liep. 'Dus hij is het hé?' vroeg ik boos aan haar. 'En waarom kon je niet gewoon tegen me praten en zeggen wat je dwars zat?!' schreeuwde ik in haar gezicht, het kon me even niet schelen wat ze er tegenin te brengen had. 'Wat ben jij egoïstisch!' riep ik woedend naar haar.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:16 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns "gewoon hoi zeggen, prikken in zijn arm ofzo en weer weg" ik grinnikte. Ik wist dat hij gay was en volgens mij had hij een oogje op Blaine. "Jay, ben jij een beetje verliefd?" ik keek hem serieus aan. HJij was een van de weinige waarbij het op school gerespecteerd werd. Ik wist dat hi het moeilijk had maar we praatte er wel over. Ik schoot in de lach toen ik Finn begon te schreeuwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Luister, ik ben niet verliefd.' zei ik simpelweg tegen hem, naar waarheid. 'Het is gewoon leuk om te stoken tussen ze, vooral omdat ze verloofd zijn. En tsja, Blaine ziet er niet verkeerd uit en ik kick er gewoon om, om die verloving te verbreken. Als ik nu mee zou gaan zou het nooit lukken.' zei ik simpel waarna ik even grijnsde. Zo, nu had ik ervoor gezorgd dat ze ruzie hadden. 'En die Bella is ook niet verkeerd, toch?' vroeg ik grijnzend. Tsja, ik was biseksueel en maakte daar nou eenmaal geen geheim van. En omdat ik precies wist hoe ik van me af moest bijten viel niemand me daar mee lastig. 'Dus gaan we?' vroeg ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:12 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grinnikte "ahja als ik op jongens zou vallen ja zou hij in mijn top 3 staan" ik knik en loop naar mijn auto terwijl ik die open doe. Ik stap in en als Jayden zit rij ik weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dan ben ik maar egoïstisch' schreeuwde ik naar hem en keek ik hem pijnlijk aan. Ineens besefde ik dat ik tegen hem geschreeuwd had, maar kon het nu niet meer schelen, ik keek hem boos aan. 'Het is allemaal jou schuld!' schreeuw ik verder en sloeg hem hard tegen zijn borst. Ik kon opeens niet meer beheersen en sloeg hem een paar keer op zijn borst. Alle stress en pijn kwamen er nu in één keer eruit. 'Waarom heb je mij verliefd op je gemaakt? Waarom ben ik jou tegen gekomen in Spanje? Waarom ben je niet gewoon bij Rachel gebleven en had mij gewoon niet ontmoet?' vraag ik woedend en schreeuwend van pijn. 'Waarom ben ik überhaupt hier gekomen op deze school voor stage?' zeg ik nog steeds woedend. 'Ik moest nooit verliefd op je worden, je ziet me alleen maar als je tweede keuze en je ging toch wel weer naar Rachel toe!' zeg ik nu huilend. 'Ik ben blij dat het uit is tussen ons, dan ben je niet meer opgezadelt met mij. Ik haat je!!' schreeuw ik huilend en vol pijn. Ik duwde hem weg en rende huilend weg.

    Blaine Anderson:

    'Kurt Rustig' zeg ik streng en kijk hem aan. 'Ik kan niet weg!' roep ik naar hem om zo hem weer helder te laten denken, hij moest niet zo snel in paniek raken. 'Ik kan niet weg, vanwege mijn arm!!' roep ik en kijk hem bezorgd aan. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik bezorgd en wil uit bed stappen, maar kreun gelijk van de pijn. Verdomme, ik kreunde en vermoeid bleef ik zitten, waar ik zat. 'Kurt, rustig niet in paniek raken' zeg ik chargerijnig en zuchte. Ik vond nooit leuk dat hij in paniek raakte, terwijl we wel een oplossing er voor hadden. 'Waarom ben je weer zo snel in paniek?' zucht ik vragend en kijk hem bezorgd aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en zag dat het ziekenhuis alweer naderen. 'Weet jij toevallig ook welk kamer hij ligt? Anders vragen we het bij de receptie.' zei ik simpel. Tsja, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    'Ze komen!' zei ik in paniek, terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. Ik wilde hem niet alleen laten, dus ik zette weer een paar stappen naar Blaine toe en legde Emily bij hem. Ik ging dicht bij ze zitten. Als we samen waren, stonden we sterker in onze schoenen. 'Ze willen Emily komen halen, Blaine.' zei ik nog in paniek. Straks deden ze Blaine weer wat aan! Dat zou ik echt niet kunnen verdragen. Ik veegde mijn tranen van mijn wangen, als ze zouden komen zou ik sterk zijn. Ik zou ze niet laten zien dat ze me zouden kunnen raken. Ze bleven met hun poten van Blaine af, ik zou het niet toestaan dat hem pijn gedaan werd!

    Finn Hudson

    Toen ze dat allemaal had geschreeuwd voelde ik me dood ellendig, ik draaide me in een ruk om en voelde de tranen over mijn gezicht stromen. Ik had me voorgehouden om niet te huilen, maar daar kon ik me niet aan houden. Wat ze allemaal zei, deed weer pijn. Het strooide zout op mijn wonden; het deed al pijn, maar nu was het veel erger.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    luke
    Ik grinnik "idunnoo" lachend stappen we uit.
    Ik wandel naar de receptie "waar ligt Blaine Anderson"ik glimlach vriendelijk naar de vrouw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    De vrouw zocht het op in haar computer en legde ons dan uit waar hij lag. Ik liep met hem naar de kamer toe en bleef op de gang wachten. Als hij me nodig had zou ik wel ingrijpen. Maar zo kon ik het ook in de gaten houden, dat als hij Blaine teveel aan deed dat ik kon ingrijpen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Grijnzend liep ik erheen. Ik zie Jay even kijken "Jay wat mag ik zoiezo niet doen" ik wist dat hij het niet super fijn vond. Ik hoopte me een keer te kunnen in houden, als iemand iets zei wat me niet aanstond werd ik al agressief. Ik hoorde een kindje huilen en schiet in de lach. Dat ding is gewoon hier "weetje wat ik zeg hoi neem dat mormel mee. dan geven we berry een uur de tijd ofzo en dan brengen we dat kind terug"stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Zolang er je voor zorgt dat Blaine niet te erg gewond is.' zei ik en gaf hem een boks. 'Is goed, kijk maar joh. Ik ben hier als je me nodig hebt.' zei ik rustig tegen hem en leunde tegen de muur aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik glimlach "weetje wat, ik laat hem met rust, hopelijk geven ze dat kind een beetje,. Ik denk niet echt dat ik in staat ben me in te houden" het laatste mompel ik meer. Ik geef hem ook een boks en sla daarna de deur open. Ik zie Kurt tegen Blaine aangeplakt en een klein kind in het midden. "halo poepie wil jij even naar je moeder?" vraag ik lief aan dat kind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nou, dames. D: Nu ben ik eventje online om dit te zeggen tegen jullie! En ik moet er ook weer eraf. Jullie moeten me nu echt missen tot volgende week dinsdag. XD Want ik kom nu niet meer online voor een week. D: Dus tot volgende week en veel plezier, wat jullie deze week gaan doen! Doeiiii!!!!! (doeg))


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Mijn ogen schoten naar Luke, ik voelde een mengelmoes van woede, angst en paniek in me opkomen maar probeerde het aan de kant te schuiven. 'Ga weg!' riep ik naar hem. 'Je krijgt haar niet.' zei ik. Ik ging beschermend voor Blaine's arm en Emily staan. En hield met mijn andere hand het knopje van de beveiliging vast. 'Als je nu niet omdraait en weg loopt roep ik de beveiliging!' riep ik naar hem. Het was een automatische reactie, ik wist niet wat ik deed op dit moment omdat ik niet helder kon denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Noooooooooooooo, Ik mis je nu al! D: In ieder geval, heel erg veel plezier op je vakantie en ga leuke dingen doen!! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.