• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zie hoe de deur open gaat en snel loop ik erheen.
    Als ik er bijna ben doet hij het weer dicht.
    "godverdomme vuile klootzak" mompel ik.
    "komop zeg, je neemt me alles af en ik mag niet eens douchen. echt jij hoort in een gekkenhuis" schreeuw ik richting de camera.

    Luke
    Ik grijns "wat zal onze Berry blij zijn zeg" ik lachte. Ik gaf de sleutels aan Jayden en liet Kurt instappen terwijl ik naast hem ga zitten. "dan mag je dadelijk in het oude hokje van Berry" lachend kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik lach, en open de deur.
    Ze loopt naar binnen, en ik sluit de deur weer.
    ZO, hoef ik haar even niet aan te horen...


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en reed met een rotvaart naar het huis van de bende. Ik stapte uit toen we er waren en wachtte tot de rest ook kwam.

    Kurt Hummel

    Ik voelde me nu zo benauwd en haalde bijna geen lucht meer. 'Laat me terug naar Blaine.' snikte ik terwijl ik Emily heen en weer wiegde. We kwamen aan, maar ik was zo verward dat ik bleef zitten. Ik was echt verlamd ban angst.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rächel
    Als de deur weer open gaat ren ik er snel heen maar als ik binnen ben gaat de deur weer dicht. Naja hier had ik tenimiste water.
    Ik zuchtte even en zag een half kapotte spiegel hangen. Mijn haar was vettig en ik had erg dikke wallen en ik was bleek. Bloed zat onder mijn neus en mijn ene oog was erg dik. Ik zuchtte en trok mijn kleding uit en snel stapte ik onder de ijsdouche.

    Luke
    Ik grinnik 'over anderhalve uur mag je terug als je luisterd en je je gedraagd" ik grijns. "eruit en opschieten" Ik trek hem als het ware eruit en duw hem door de dueren heen. We lopen naar het eerste complex. Ik pak Emily van Kurt en geef haar aan Jayden. Ik loop naar Kurt en trek hem mee naar een hok "hier zat je vriendin eerst, je mag haar straks vijf minuten zien" mompel ik en loop weg terwijl ik de deur dicht en opslot doe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Laat me eruit!' gilde ik nu buiten adem. Ik kon slecht tegen zulke donkere kamers. 'Ik wil naar Blaine.' snikte ik alsof ik een klein kind dat om zijn moeder huilde. Mijn lichaam trilde helemaal. 'Breng me naar Rachel!' schreeuwde ik, hopend dat ze me zouden horen.

    Jayden Ian Archibald

    Nu ik Emily vast had, was ze nog erger overstuur dan dat ze al was. Ik grinnikte en keek naar Luke. 'Kom, we gaan naar Rachel.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen ik klaar was met douchen en natuurlijk helemaal bevroren was zuchtte ik en kleedde ik me aan.
    Verveeld ging ik op de grond zitten met mijn hjoofd tegen de koude muren.

    Luke
    Ik grinnik "je mag zo naar haar" schreeuw ik naar kurt. "nou je kop houden of je ziet hun nooit" Ik pak een flesje water uit het rekje en smijt die naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Langzaam stopte ik met schreeuwen en dook ik in elkaar. Mijn hele lichaam trilde uit angst. Ik voelde me alleen en ik was doodsbang. Ik wilde nu naar Blaine toe! Ik moest gewoon naar hem toe, ik kon hier toch niet blijven? Ze zeiden anderhalf uur. Ik hield het flesje water met trillende handen beet en staarde angstig voor me uit.

    Jayden Ian Archibald

    'Je bent er goed in, Luke.' lachte ik waarna ik met mijn hand door mijn haren ging en hem aan keek. 'Wat doen we nu?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "dit ding afgeven en ehm dan lady erbij kwakken ofzo en voila en dan weer uit elkaar trekken. Dat emotioneel breken was inderdaad wel slim ik dacht dit helpt vast" grijnzend kijk i hem aan. "kom we gaan naar Berry"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Geloof me, als ze zo meteen uit elkaar getrokken worden, zou ze dat emotioneel niet kunnen trekken.' zei ik waarna ik met hem mee liep naar Berry. 'En als Emily zo weggaat zou ze helemaal kapot gaan.' zei ik lachend. Ik schoof het raampje open en keek haar gemeen aan. 'We hebben gezelschap voor je.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek op toen ik de stemmen hoorde en zag dat de deur weer open ging.
    Snel ging ik eruit en zacht hoorde ik gehuil. Hadden ze Em voor me. Ik keek ze ongelovig aan maar het gehuil herkende ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik opende de deur en drukte het kind in haar armen en smeet de spullen erbij. 'Nu blij?' vroeg ik grijnzend. Ik liep terug naar Luke en sloot alles even goed af zodat Rachel ons niet hoorde. 'En onze leugens? Wat als Kurt zegt dat Blaine nog wel leeft?' vroeg ik aan Luke.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ongelovig keek ik naar Em toen ze haar in mijn armen drukte.
    Ze sloten alles weer af en meteen kreeg ik een brok in mijn keel.
    De tranen begonnen te stromen terwijl ik Em kusjes geeft en ze rustig word. Ik kijk even wat ze erbij hebben. Ik dacht even aan Blaine, die arme Kurt.
    Toen ik zag dat Emily lachte voelde ik me ook gelijk wat beter.

    Luke
    "hij is in de war" zeg ik simpel en grinnik. Ik keek even door het raampje en zag rachel dom grijnzen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Oja, je bent echt een genie.' grijnsde ik, zelfs al zou hij nu zeggen dat Blaine nog leefde, dan zou Rachel denken dat hij door de war was. Als hij zelf al iets uit wist te brengen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "hoef je me niet te vertellen dat wist ik al" grijnzend keek ik hem aan "ach waarom stoppen we ze nu niet bij elkaar" lachend keek ik hem aan en ik zei dat ik zo terug zou zijn. Ik zag Kurt panisch zitten en grijnsde. "je mag langer met haar kletsen. Jullie hebben nog een half uur en de tijd gaat in als je in het hok van d'r bent" ik was benieuwd naar zijn reactie van haar hok. Ik trok hem omhoog en duwfde hem anar hun hok.

    Rachel
    Met een glimlach keek ik naar Emily "I miss you little princes but you're daddy is there for you" fluister ik zacht in haar oor terwijl ik haar knuffel. De deur ging met een klap open en ik zag Kurt. Wacht Kurt was er wat was hier aan de hand. Strompelend kwam hij binnen omdat hij geduwd werd en een paar flesjes water werden naar binnen gekegeld. Ik wist dat ik daar blij mee moest zijn maa rik had honger.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Strompelend liep ik binnen omdat ik werd geduwd, mijn ademhaling was verre weg van regelmatig en ik nam de ruimte op me. Het duurde even voordat ik besefte dat ik Rachel zag. 'R-Rachel.' stotterde ik waarna ik naar haar liep en haar omhelsde en barstte in snikken uit. De tranen stroomden over mijn wangen en mijn schouders schokten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.